eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Świnoujście i jej jednostek zorganizowanych w formie jednostek budżetowych w latach 2023-2026"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Świnoujście i jej jednostek zorganizowanych w formie jednostek budżetowych w latach 2023-2026"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.4.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.4.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.4.7.) Numer telefonu: (91) 321 24 25

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367006

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00342133/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.Kryterium wysokości opłat za obsługę rachunków (cena usługi) - 80%.
2.Kryterium oprocentowania środków na rachunkach bankowych (WIBID 1M x p) - 10%.
3. Kryterium oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym (WIBOR 1M + k) - 10%

Podanie łącznej wartości szacunkowej dla wyszczególnionych pozycji z załącznika cenowego ujętego w Formularzu oferty.

Ad 1. Formuła oceny dla kryterium ceny:

C = [(c. min. + l) : (c. l +1)] x 100
C - ilość pkt. uzyskanych przez badaną ofertę
c. min. - cena najniższa spośród przedstawionych
c. l - cena badanej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość 100 pkt. Każda kolejna badana oferta, otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wyżej podanego wzoru.


Ad 2. Formuła oceny kryterium oprocentowania środków na rachunkach bankowych (WIBID 1M x p)



P = (wartość współczynnika dla oprocentowania środków badanej oferty/ najwyższa wartość współczynnika procentowania środków spośród przedstawionych ofert) x 100 x100


P - ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę

Oferta z najwyższą wartością wskaźnika otrzyma maksymalną ilość 100 pkt. Każda kolejna
badana oferta, otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wyżej podanego wzoru.


Ad 3. Kryterium oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym (WIBOR 1M + k )

Formuła oceny kryterium


K = (najniższa wartość współczynnika dla oprocentowania kredytu spośród przedstawionych ofert / wartość współczynnika dla oprocentowania kredytu dla badanej oferty) x 100 x 100


K - ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę
Oferta z najniższą wartością wskaźnika otrzyma maksymalną ilość 100 pkt.

Każda kolejna badana oferta, otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wyżej podanego wzoru.

Ostateczna ilość punktów zostanie ustalona na podstawie wzoru:
S = (C x 80%) + (P x 10%) + (K x 10%)

Po zmianie:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.Kryterium wysokości opłat za obsługę rachunków (cena usługi) - 80%.
2.Kryterium oprocentowania środków na rachunkach bankowych (WIBID 1M x p) - 10%.
3. Kryterium oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym (WIBOR 1M + k) - 10%

Podanie łącznej wartości szacunkowej dla wyszczególnionych pozycji z załącznika cenowego ujętego w Formularzu oferty.

Ad 1. Formuła oceny dla kryterium ceny:

C = [(c. min. + l) : (c. l +1)] x 100
C - ilość pkt. uzyskanych przez badaną ofertę
c. min. - cena najniższa spośród przedstawionych
c. l - cena badanej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość 100 pkt. Każda kolejna badana oferta, otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wyżej podanego wzoru.


Ad 2. Formuła oceny kryterium oprocentowania środków na rachunkach bankowych (WIBID 1M x p)


wartość współczynnika dla oprocentowania środków „p”
badanej oferty
P = --------------------------------------------------------------------------------x 100
najwyższa wartość współczynnika oprocentowania środków „p”
spośród przedstawionych ofert

P - ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę


Oferta z najwyższą wartością wskaźnika otrzyma maksymalną ilość 100 pkt. Każda kolejna badana oferta, otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wyżej podanego wzoru.


Ad 3. Kryterium oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym (WIBOR 1M + k )



Formuła oceny kryterium



najniższa wartość współczynnika dla oprocentowania kredytu „k”
spośród przedstawionych ofert
K = ----------------------------------------------------------------------------------- x 100
wartość współczynnika dla oprocentowania kredytu „k”
dla badanej oferty


K - ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę
Oferta z najniższą wartością wskaźnika otrzyma maksymalną ilość 100 pkt.
Każda kolejna badana oferta, otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wyżej podanego wzoru.

Ostateczna ilość punktów zostanie ustalona na podstawie wzoru:
S = (C x 80%) + (P x 10%) + (K x 10%)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy-Miasto Świnoujście i jej jednostek zorganizowanych w formie jednostek budżetowych, polegająca na:
1) otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych zgodnie z dyspozycją posiadacza rachunku, w tym rachunków Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej – w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.01.2023 r. do 31.12.2026 r., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2) przekazywaniu środków pieniężnych posiadacza rachunków do innego banku w dniu złożenia dyspozycji w najbliższej możliwej sesji, w ramach posiadanych wolnych środków na rachunku;
3) realizacji dyspozycji finansowych posiadacza rachunków, podpisanych przez osoby upoważnione zgodnie z kartą wzorów podpisów;
4) sporządzaniu wyciągów bankowych po zakończeniu operacji na rachunku bankowym w danym dniu, z uwzględnieniem daty wpłaty dokonanej przez kontrahenta;
5) udostępnieniu papierowych wyciągów bankowych na każde żądanie posiadacza rachunków;
6) oprocentowaniu rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, na poziomie stawki WIBID 1 M, skorygowanej o współczynnik wskazany przez Bank zgodnie z ofertą przetargową;
7) umożliwieniu posiadaczowi rachunków umieszczanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych innych niż overnight, niezależnie od oprocentowania środków na rachunku bieżącym i na rachunkach pomocniczych, również w innych bankach;
8) umożliwieniu zaciągania kredytu w rachunku bieżącym, na sfinansowanie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu w wysokości wynikającej z uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na dany rok budżetowy, do kwoty maksymalnej 40.000.000,00 PLN.
Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M, powiększonej o marże wskazaną przez Bank zgodnie z ofertą przetargową.
Kredyt udzielony zostanie bez prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu.
9) wykonywaniu operacji w oparciu o konta masowe oraz automatycznym rozksięgowaniu przelewów dochodowych;
10) zapewnieniu możliwości współpracy systemu bankowego w zakresie realizacji płatności masowych generowanych z systemu informatycznego Zamawiającego;
11) zorganizowaniu, uruchomieniu i prowadzeniu we własnym zakresie w trakcie trwania umowy na terenie miasta Świnoujście, punktów kasowych na terenie miasta, czynnych w ciągu każdego dnia roboczego przez 8 godzin;
Zapewnieniu zwiększenia liczby stanowisk w w/w punktach, w okresach nasilenia wpłat z tytułu dochodów gminy tj. w miesiącach luty, marzec i kwiecień każdego roku oraz wskazanych przez Zamawiającego 30 dni roboczych w ciągu roku;
12) zapewnieniu realizacji wpłat i wypłat gotówkowych w punktach obsługi klientów.
13) niepobieraniu prowizji od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych na rachunek i z rachunku Zamawiającego w punktach obsługi klientów o których mowa w pkt 11;
14) nieodpłatnym udostępnieniu systemu bankowości elektronicznej wraz z niezbędnymi elementami zabezpieczającymi (np. czytniki, karty, tokeny) i przeszkoleniu pracowników Zamawiającego,
15) umożliwieniu realizacji wszystkich usług Wykonawcy przez Zamawiającego w pełnym zakresie, ze wskazanych adresów IP, z zastrzeżeniem możliwości ich doraźnej zmiany, przy czym Dostawca usług zobowiązuje się w takim wypadku do udostepnienia poprzez nowe adresy IP wszystkich usług, w czasie nie dłuższym niż 60 minut.
16) udostępnieniu usługi w zakresie obsługi i rozliczeń transakcji dokonywanych przy użyciu instrumentów płatniczych, wraz z wyposażeniem punktu obsługi klientów w urządzenia niezbędne do akceptacji kart płatniczych – zestaw POS,
17) zabezpieczeniu dostępności do każdej innej niż wyżej wymienione usługi bankowe w dniu jej zlecenia, potwierdzaniu wyciągów bankowych przez pracowników banku wskazanych przez Zamawiającego w dniu żądania czynności,
18) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych,
19) zapewnieniu możliwości wygenerowania danych dla potrzeb obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego w zakresie wyciągów bankowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
20) prowadzeniu rachunku skonsolidowanego, poprzez konsolidację sald na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego. Realizacja usługi polegać będzie na zbieraniu na koniec dnia roboczego sald rachunków wskazanych przez Zamawiającego zarówno tych z nadwyżką środków jak i korzystających z kredytu, na jednym wirtualnym rachunku bankowym. Zamawiający wskaże rachunek bankowy, do którego będą dopisywane odsetki od zgromadzonych środków na wirtualnym rachunku.
21) zapewnieniu funkcjonowania rachunków wskazanych przez Zamawiającego po zakończeniu okresu trwania umowy przez okres do 6 miesięcy łącznie z systemem bankowości elektronicznej. z zachowaniem ceny określonej w umowie pierwotnej.
22) umożliwieniu kontrahentom Zamawiającego dokonywania wpłat gotówkowych i bezgotówkowych na rachunki Zamawiającego za pomocą opłatomatu w tym instalacja, obsługa urządzenia i transakcji wykonywanych za pomocą urządzenia oraz jego serwisowanie.
23) wydaniu i obsłudze kart płatniczych.

Po zmianie:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy-Miasto Świnoujście i jej jednostek zorganizowanych w formie jednostek budżetowych, polegająca na:
1) otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych zgodnie z dyspozycją posiadacza rachunku, w tym rachunków Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej – w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.01.2023 r. do 31.12.2026 r., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2) przekazywaniu środków pieniężnych posiadacza rachunków do innego banku w dniu złożenia dyspozycji w najbliższej możliwej sesji, w ramach posiadanych wolnych środków na rachunku;
3) realizacji dyspozycji finansowych posiadacza rachunków, podpisanych przez osoby upoważnione zgodnie z kartą wzorów podpisów;
4) sporządzaniu wyciągów bankowych po zakończeniu operacji na rachunku bankowym w danym dniu, z uwzględnieniem daty wpłaty dokonanej przez kontrahenta;
5) udostępnieniu papierowych wyciągów bankowych na każde żądanie posiadacza rachunków;
6) oprocentowaniu rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, na poziomie stawki WIBID 1 M, skorygowanej o współczynnik wskazany przez Bank zgodnie z ofertą przetargową;
7) umożliwieniu posiadaczowi rachunków umieszczanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych innych niż overnight, niezależnie od oprocentowania środków na rachunku bieżącym i na rachunkach pomocniczych, również w innych bankach;
8) umożliwieniu zaciągania kredytu w rachunku bieżącym, na sfinansowanie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu w wysokości wynikającej z uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na dany rok budżetowy, do kwoty maksymalnej 40.000.000,00 PLN.
Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M, powiększonej o marże wskazaną przez Bank zgodnie z ofertą przetargową.

Kredyt udzielony zostanie bez prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu.
9) wykonywaniu operacji w oparciu o konta masowe oraz automatycznym rozksięgowaniu przelewów dochodowych;
10) zapewnieniu możliwości współpracy systemu bankowego w zakresie realizacji płatności masowych generowanych z systemu informatycznego Zamawiającego;
11) zorganizowaniu, uruchomieniu i prowadzeniu we własnym zakresie w trakcie trwania umowy na terenie miasta Świnoujście, punktów kasowych na terenie miasta (może to być jeden punkt kasowy z kilkoma stanowiskami do obsługi), czynnych w ciągu każdego dnia roboczego przez 8 godzin;
Zapewnieniu zwiększenia liczby stanowisk w w/w punktach, w okresach nasilenia wpłat z tytułu dochodów gminy tj. w miesiącach luty, marzec i kwiecień każdego roku oraz wskazanych przez Zamawiającego 30 dni roboczych w ciągu roku;
12) zapewnieniu realizacji wpłat i wypłat gotówkowych w punktach obsługi klientów.
13) niepobieraniu prowizji od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych na rachunek i z rachunku Zamawiającego w punktach obsługi klientów o których mowa w pkt 11;
14) nieodpłatnym udostępnieniu systemu bankowości elektronicznej wraz z niezbędnymi elementami zabezpieczającymi (np. czytniki, karty, tokeny) i przeszkoleniu pracowników Zamawiającego,
15) umożliwieniu realizacji wszystkich usług Wykonawcy przez Zamawiającego w pełnym zakresie, ze wskazanych adresów IP, z zastrzeżeniem możliwości ich doraźnej zmiany, przy czym Dostawca usług zobowiązuje się w takim wypadku do udostepnienia poprzez nowe adresy IP wszystkich usług, w czasie nie dłuższym niż 60 minut.
16) udostępnieniu usługi w zakresie obsługi i rozliczeń transakcji dokonywanych przy użyciu instrumentów płatniczych, wraz z wyposażeniem punktu obsługi klientów w urządzenia niezbędne do akceptacji kart płatniczych – zestaw POS,
17) zabezpieczeniu dostępności do każdej innej niż wyżej wymienione usługi bankowe w dniu jej zlecenia, w dniu żądania czynności. Poprzez zabezpieczenie dostępności do każdej innej niż wymienione usługi bankowe Zamawiający rozumie wszelkie standardowe usługi świadczone przez Wykonawcę, które mogą pojawić się w okresie trwania umowy.
18) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych,
19) zapewnieniu możliwości wygenerowania danych dla potrzeb obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego w zakresie wyciągów bankowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
20) prowadzeniu rachunku skonsolidowanego, poprzez konsolidację sald na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego. Realizacja usługi polegać będzie na zbieraniu na koniec dnia roboczego sald rachunków wskazanych przez Zamawiającego zarówno tych z nadwyżką środków jak i korzystających z kredytu, na jednym wirtualnym rachunku bankowym. Zamawiający wskaże rachunek bankowy, do którego będą dopisywane odsetki od zgromadzonych środków na wirtualnym rachunku.
21) zapewnieniu funkcjonowania rachunków wskazanych przez Zamawiającego po zakończeniu okresu trwania umowy przez okres do 6 miesięcy łącznie z systemem bankowości elektronicznej. z zachowaniem ceny określonej w umowie pierwotnej.
22) umożliwieniu kontrahentom Zamawiającego dokonywania wpłat gotówkowych i bezgotówkowych na rachunki Zamawiającego za pomocą opłatomatu w tym instalacja, obsługa urządzenia i transakcji wykonywanych za pomocą urządzenia oraz jego serwisowanie.
23) wydaniu i obsłudze kart płatniczych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-03 12:00

Po zmianie:
2022-10-07 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-03 12:30

Po zmianie:
2022-10-07 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-01

Po zmianie:
2022-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.