eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śliwice › Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śliwice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. dra St. Sychowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Śliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3340710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e75de7a2-f6bf-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000776/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233452/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1525905,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice”.
2. Zakres zamówienia został podzielony na części:
1) Część I - budowę świetlicy w m. Główka wraz z zagospodarowaniem terenu,
2) Część II - budowę świetlicy w m. Laski wraz z zagospodarowaniem terenu,
3) Część III - modernizację świetlicy w Brzeźnie,
4) Część IV - modernizację świetlicy w Byłyczku.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Opis części przedmiotu zamówienia:
5.1. Część 1 budowa świetlicy w m. Główka wraz z zagospodarowaniem terenu
5.1.1 Przedmiotem zamówienia jest zmiana zagospodarowania terenu polegającą na budowie budynku kulturalno – oświatowego (świetlicy) z zewnętrzną instalacją wodociągową i kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 9,8 m3 oraz utwardzeniem powierzchni gruntu, na terenie działek nr 608, 715 obręb Zwierzyniec, gmina Śliwice.
5.1.2 Stan istniejący.
Działka o nr ewid. 715 zabudowana jest budynkiem usługowym oraz drewnianą wiatą (te elementy zagospodarowania przeznaczone do rozbiórki). Na działce występuje infrastruktura podziemna w postaci przyłącza wodociągowego wraz ze studnią wodomierzową oraz infrastruktura nadziemna – napowietrzne linie elektroenergetyczne ze słupem. Ukształtowanie działki płaskie. Część powierzchni działki utwardzona jest kruszywem, pozostały obszar porośnięty trawą. Na działce występuje fragment ogrodzenia. Działka o nr ewid. 608 nie jest zabudowana, występuje na niej roślinność ozdobna. Część działki posiada nawierzchnie utwardzone kruszywem oraz asfaltem. Działka posiada dostęp do drogi publicznej poprzez istniejący zjazd.
5.1.3 Projektowane zagospodarowanie terenu, w tym:
1. urządzenia budowlane związane z obiektami budowalnymi:
- zewnętrzna instalacja wodociągowa PE  32;
- zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej PCV  160 wraz ze studniami rewizyjnymi  425 i 600 mm;
- bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe o poj. 9,8 m3;
- miejsce gromadzenia odpadów stałych;
- utwardzenie powierzchni gruntu z kostki betonowej
- napowietrzne przyłącze energetyczne (istniejące).
2. sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków
Ścieki odprowadzane będą do szczelnego, wybieralnego, bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 9,8 m3 (czynnej 9,0 m3) poprzez projektowaną zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej.
3. układ komunikacyjny
Układ komunikacyjny na terenie objętym opracowaniem stanowić będą projektowane utwardzenia powierzchni gruntu o nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm.
4. sposób dostępu do drogi publicznej
Dostęp na teren objęty opracowaniem poprzez istniejący zjazd publiczny z działki 547/1 stanowiącej drogę gminną o nawierzchni asfaltowej.
5. parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu
- instalacja wodociągowa PE  32 L=26,00 m;
- zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej PCV 160 L= 17,44 m;
- zbiornik bezodpływowy żelbetowy 2,4 x 3,0 x 1,85 m;
- studnia rewizyjna tworzywowa  425 i 600 mm;
- istniejące elektroenergetyczne przyłącze napowietrzne (przed rozpoczęciem robót rozbiórkowych budynku usługowego należy zgłosić odłączenie przyłącza napowietrznego energetycznego w Rejonie Energetycznym Chojnice).
6. uksztaltowanie terenu i układ zieleni
Ukształtowanie terenu nie ulegnie zmianie, inwestycja dostosowana do istniejących rzędnych terenu. Układ zieleni stanowić będą istniejące trawniki.
5.1.4 Zestawienie powierzchni:
1. powierzchnia zabudowy projektowanych i istniejących obiektów budowlanych
- Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku usługowego - 28,70 m2
- Powierzchnia zabudowy istniejących wiaty - 9,55 m2
- Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku kulturalno - oświatowego - 122,94 m2
- Powierzchnia zabudowy zadaszonego tarasu - 32,64 m2
2. powierzchnia dróg, parkingów, placów i chodników
- Powierzchnia proj. utwardzeń o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 265,00 m2
3. powierzchnia biologicznie czynna
Powierzchnia biologicznie czynna (trawniki) - 1 369,87 m2
4. powierzchnia innych części działki
Elementy przewidziane do rozbiórki nie wliczone w zestawienie powierzchni:
- budynek usługowy o powierzchni 28,70 m2
- ogrodzenie 38,80 mb
5.1.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.14.2022 z dnia 11 kwietnia 2022 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.1 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.1 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 470488,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice”.
2. Zakres zamówienia został podzielony na części:
1) Część I - budowę świetlicy w m. Główka wraz z zagospodarowaniem terenu,
2) Część II - budowę świetlicy w m. Laski wraz z zagospodarowaniem terenu,
3) Część III - modernizację świetlicy w Brzeźnie,
4) Część IV - modernizację świetlicy w Byłyczku.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Opis części przedmiotu zamówienia:
5.2 Część 2 budowa świetlicy w m. Laski wraz z zagospodarowaniem terenu
5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest zmiana zagospodarowania terenu polegająca na budowie budynku kulturalno – oświatowego (świetlicy) z zewnętrzną instalacją wodociągową i kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 9,8 m3 oraz utwardzeniem powierzchni gruntu na terenie działki nr 243 obręb Laski, gmina Śliwice.
5.2.2 Istniejący stan zagospodarowania działki Działka o nr ewid. 243 zabudowana jest budynkiem gospodarczym oraz drewnianymi wiatami, występują elementy malej architektury: fontanna i urządzenia zabawowe (budynek gospodarczy, 3 wiaty, fontanna i
utwardzenie powierzchni gruntu przeznaczone do rozbiórki).
Na działce występuje infrastruktura podziemna w postaci przyłącza wodociągowego wraz ze studnią wodomierzową oraz infrastruktura nadziemna – napowietrzne przyłącze elektroenergetyczne. Ukształtowanie działki stosunkowo płaskie z lekkim skłonem w kierunku południowym. Część powierzchni działki utwardzona jest kostką betonową, pozostały obszar porośnięty trawą. Działka jest częściowo ogrodzona od strony północnej.
Budynek gospodarczy, 3 wiaty, fontanna i utwardzenie powierzchni gruntu przeznaczone do rozbiórki.
5.2.3 Projektowane zagospodarowanie działki, w tym:
1. urządzenia budowlane związane z obiektami budowalnymi:
- zewnętrzna instalacja wodociągowa PE Ø 32;
- zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej PCV Ø 160 wraz ze studnią rewizyjną Ø 600 mm;
- bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe o poj. 9,8 m3;
- miejsce gromadzenia odpadów stałych;
- utwardzenie powierzchni gruntu z kostki betonowej.
- napowietrzne przyłącze energetyczne (istniejące)
2. sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków
Ścieki odprowadzane będą do szczelnego, wybieralnego, bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 9,8 m3 (czynnej 9,0 m3) poprzez projektowaną zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej.
3. układ komunikacyjny
Układ komunikacyjny na działce nr 243 stanowić będą projektowane utwardzenia powierzchni gruntu o nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm.
4. sposób dostępu do drogi publicznej
Dostęp na działkę nr 243 poprzez zjazd publiczny (wg odrębnego opracowania) z działki 211 stanowiącej drogę gminną o nawierzchni gruntowej.
5. parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu
- instalacja wodociągowa PE Ø 32 L=7,80 m;
- zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej PCV Ø160 L= 26,90 m;
- zbiornik bezodpływowy żelbetowy 2,4 x 3,0 x 1,85 m;
- studnia rewizyjna tworzywowa Ø 600 mm;
- istniejące elektroenergetyczne przyłącze napowietrzne (przed rozpoczęciem robót
- rozbiórkowych budynku gospodarczego należy zgłosić odłączenie przyłącza napowietrznego energetycznego w Rejonie Energetycznym Chojnice).
6. uksztaltowanie terenu i układ zieleni
Ukształtowanie terenu nie ulegnie zmianie, inwestycja dostosowana do istniejących rzędnych terenu. Układ zieleni stanowić będą istniejące trawniki.
5.2.4 Zestawienie powierzchni:
1. powierzchnia zabudowy projektowanych i istniejących obiektów budowlanych
- Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku gospodarczego - 19,93 m2
- Powierzchnia zabudowy istniejących drewnianych wiat - 124,70 m2
- (w tym 3 wiaty przeznaczone do rozbiórki o łącznej powierzchni 61,05 m2)
- Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku kulturalno - oświatowego - 122,94 m2
- Powierzchnia zabudowy zadaszonego tarasu - 32,64 m2
2. powierzchnia dróg, parkingów, placów i chodników
Powierzchnia proj. utwardzeń o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 210,00 m2
3. powierzchnia biologicznie czynna
Powierzchnia biologicznie czynna (trawniki) - 2 282,77 m2
4. powierzchnia innych części działki
Elementy przewidziane do rozbiórki nie wliczone w zestawienie powierzchni:
- budynek gospodarczy o powierzchni 19,93 m2
- wiaty - 3 sztuki o łącznej powierzchni 61,05 m2
- utwardzenie powierzchni gruntu o powierzchni 99,50 m2.
5.2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.15.2022 z dnia 11 kwietnia 2022 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.2 do SWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.2 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 499561,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice”.
2. Zakres zamówienia został podzielony na części:
1) Część I - budowę świetlicy w m. Główka wraz z zagospodarowaniem terenu,
2) Część II - budowę świetlicy w m. Laski wraz z zagospodarowaniem terenu,
3) Część III - modernizację świetlicy w Brzeźnie,
4) Część IV - modernizację świetlicy w Byłyczku.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Opis części przedmiotu zamówienia:
5.3 Część III modernizacja świetlicy w Brzeźnie
5.3.1 Modernizacja świetlicy w Brzeźnie obejmuje następujący zakres robót:
1. Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej z PCV;
2. Demontaż kart okiennych i daszku wejściowego;
3. Naprawa popękanych murów zewnętrznych budynku;
4. Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych styropiany gr. 18 cm oraz ścian fundamentowych typu Styrodur XPS 100 gr 12 cm;
5. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku;
6. Zagospodarowanie wokół budynku (wykonanie utwardzonych dość i wjazdów oraz opaski wokół budynku z kostki betonowej);
7. Wykonanie nowych schodów betonowych z okładziną z płyt granitowych gr. 5cm
8. Naprawa więźby dachowej, wymiana uszkodzonych krokwi, prostowanie więźby, wymiana ołacenia dachu;
9. Wykonanie pokrycia dachu z blachy powlekanej modułowej koloru ceglastego wraz z obróbkami i orynnowaniem;
10. Demontaż i utylizacja płyt azbestowo - cementowych z dachu budynku;
11. Rozbiórka kominów do stropu i wykonanie nowych kominów z cegły klinkierowej pełnej.
12. Tablica informacyjna (Gablota wolnostojąca z ozdobna koroną z napisem "SOŁECTWO BRZEŹNO”);
13. Wykonanie termomodernizacji poddasza – ocieplenie poddasza wełną mineralną gr 25 cm z przykryciem przeciw wilgociowym z foli PE – bez pokrycia z płyt GK.
5.3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej składającej się ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.3 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 324520,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Śliwice”.
2. Zakres zamówienia został podzielony na części:
1) Część I - budowę świetlicy w m. Główka wraz z zagospodarowaniem terenu,
2) Część II - budowę świetlicy w m. Laski wraz z zagospodarowaniem terenu,
3) Część III - modernizację świetlicy w Brzeźnie,
4) Część IV - modernizację świetlicy w Byłyczku.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Opis części przedmiotu zamówienia:
5.4 Części IV modernizacja świetlicy w Byłyczku
5.4.1 Modernizacja świetlicy w Byłyczku obejmuje następujący zakres robót:
1. Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej;
2. Naprawa popękanych murów zewnętrznych budynku
3. Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych z płyt styropianowych gr. 12 cm oraz ścian fundamentowych typu Styrodur XPS 100 gr 10 cm;
4. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku;
5. Zagospodarowanie wokół budynku (wykonanie utwardzonych dość i wjazdów, stanowisk postojowych, opaski wokół budynku z kostki betonowej);
6. Tablica informacyjna (Gablota wolnostojąca z ozdobna koroną z napisem "SOŁECTWO BYŁYCZEK”);
7. Wykonanie nowych schodów betonowych z okładziną z płyt granitowych gr. 5cm
8. Wykonanie daszku nad wejściem
9. Wykonanie remontu wewnętrznych pomieszczeń:
- demontaż podłóg drewnianych na piętrze i wykonanie nowych;
- demontaż okładzin sufitów i wykonanie nowych podwieszanych z płytGK;
- wykonanie gładzi ścian i sufitów;
- malowanie ścian i sufitów,
- wykonanie lamperii ścian ,
- termomodernizacja podłogi na gruncie,
- demontaż i montaż nowej instalacji elektrycznej ,
- montaż komina narożnego,
- demontaż i montaż nowej instalacji kanalizacyjnej wraz z montażem zbiornika na ścieki,
- dostawa i montaż wyposażenia kuchni,
5.4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.4 do SWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.4 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 231335,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860181,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 941330,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860181,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fabian Kropidłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552071348

7.3.3) Ulica: Złotowo Wyb. Pod Malachin 2a

7.3.4) Miejscowość: Złotowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860181,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 895449,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 958198,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895449,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ URBAŃSKI USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE URBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921881920

7.3.3) Ulica: Sadowa

7.3.4) Miejscowość: Smętowo Graniczne

7.3.5) Kod pocztowy: 83-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 895449,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471266,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471266,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471266,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZOJAX s.c. Jan i Zofia Wildman

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZOJAX s.c. Jan i Zofia Wildman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922112997

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 3

7.3.4) Miejscowość: Zblewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-210

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471266,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297104,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538940,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297104,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ URBAŃSKI USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE URBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921881920

7.3.3) Ulica: ul. Sadowa 2

7.3.4) Miejscowość: Smętowo Graniczne

7.3.5) Kod pocztowy: 83-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297104,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.