eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna › Świadczenie usługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie - w podziale na trzy części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie – w podziale na trzy części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska 105

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@palacjablonna.pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacjablonna.pan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi gastronomiczne i hotelarskie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie – w podziale na trzy części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86a2082e-41a1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00279771/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie – w podziale na 3 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta wraz z załącznikami należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem kanału do komunikacji elektronicznej: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w Rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Akademia Nauk Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie, ul. Modlińska 105, 05-110 Jabłonna, info@palacjablonna.pan.pl ;
 kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Polskiej Akademii Nauk iod@pan.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie – w podziale na trzy części” – znak sprawy DZiK/ZP-TP-1/2023, prowadzonym w trybie podstawowym, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 19 oraz art. 74 i art. 75 ustawy Pzp lub ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez zamawiającego;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów wewnętrznych administratora danych;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także z zawarciem i realizacją umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, (a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę - także art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZiK/ZP-TP-1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie w podziale na trzy części:
1) Część 1 – usługi kelnerskie świadczone w nieruchomości Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie położona przy ulicy Modlińskiej 105 w Jabłonnie k/Warszawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego i zamówienia z opcji do części 1 zamówienia zawiera Załącznik nr 5a do SWZ.

2. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca lub jego podwykonawcy zatrudniali osoby w rozumieniu przepisów określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w każdej części zamówienia (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia dodatkowych usług kelnerskich do maksymalnie w części 1 - 4825 roboczogodzin, w terminie obowiązywania umowy.
2. Prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w danej części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę usług kelnerskich i usług kucharskich objętych prawem opcji w terminie zawartym w Rozdziale IV SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie Wykonawcy. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej poprzez złożenie oświadczenia o przystąpieniu do zamówienia z opcji.
3. Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może on, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie zamówienia w zakresie objętym opcją. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnej liczby lub wartości zakresu opcji, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zamówienie przekraczające liczbę godzin lub wartość opcji wymaga zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie managera, osoby skierowanej do realizacja zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby posiadającej status bezrobotnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie w podziale na trzy części:
1) Część 2 – usługi kelnerskie – wyjazdowe świadczone w miejscu wybranym przez klienta Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego i zamówienia z opcji do części 2 zamówienia zawiera Załącznik nr 5b do SWZ.


2. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca lub jego podwykonawcy zatrudniali osoby w rozumieniu przepisów określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w każdej części zamówienia (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia dodatkowych usług kelnerskich do maksymalnie w części 2 - 3125 roboczogodzin, w terminie obowiązywania umowy.
2. Prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w danej części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę usług kelnerskich i usług kucharskich objętych prawem opcji w terminie zawartym w Rozdziale IV SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie Wykonawcy. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej poprzez złożenie oświadczenia o przystąpieniu do zamówienia z opcji.
3. Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może on, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie zamówienia w zakresie objętym opcją. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnej liczby lub wartości zakresu opcji, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zamówienie przekraczające liczbę godzin lub wartość opcji wymaga zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie managera, osoby skierowanej do realizacja zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby posiadającej status bezrobotnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi kelnerskiej i kucharskiej dla Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie w podziale na trzy części:
1) Część 3 – usługi kucharskie – świadczone w nieruchomości Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie położona przy ulicy Modlińskiej 105 w Jabłonnie k/Warszawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego i zamówienia z opcji do części 3 zamówienia zawiera Załącznik nr 5c do SWZ.


2. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca lub jego podwykonawcy zatrudniali osoby w rozumieniu przepisów określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w każdej części zamówienia (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia dodatkowych usług kelnerskich do maksymalnie w części 3 - 4640 roboczogodzin, w terminie obowiązywania umowy.
2. Prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w danej części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę usług kelnerskich i usług kucharskich objętych prawem opcji w terminie zawartym w Rozdziale IV SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie Wykonawcy. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej poprzez złożenie oświadczenia o przystąpieniu do zamówienia z opcji.
3. Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może on, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie zamówienia w zakresie objętym opcją. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnej liczby lub wartości zakresu opcji, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zamówienie przekraczające liczbę godzin lub wartość opcji wymaga zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wysokowykwalifikowanej (starszego kucharza) osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby posiadającej status bezrobotnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia Wykonawcy w części 1 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 3 (trzy) zamówienia polegające na świadczeniu usług kelnerskich w obiektach gastronomicznych otwartych – restauracjach*, o łącznej wartości co najmniej 150 000 zł brutto;

b) w zakresie doświadczenia Wykonawcy w części 2 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 3 zamówienia polegające na świadczeniu usług kelnerskich – wyjazdowych w miejscu wskazanym przez klienta, o łącznej wartości co najmniej 130 000 zł brutto;

c) w zakresie doświadczenia Wykonawcy w części 3 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 3 zamówienia polegające na świadczeniu usług kucharskich polegających na przygotowywaniu posiłków – o łącznej wartości co najmniej 50 000 zł brutto.

Uwaga:
*Przez „obiekty gastronomiczne otwarte - restauracje” należy rozumieć zakłady gastronomiczne dostępne dla ogółu konsumentów, z pełną obsługą kelnerską, oferujące szeroki i zróżnicowany asortyment potraw i napojów, podawany konsumentom według karty jadłospisowej”.

W przypadku usług nadal wykonywanych przez Wykonawcę, faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert Wykonawca musi spełniać wymagania określone powyżej w warunkach udziału w postępowaniu. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1 lit. a), b) i c)SWZ, Wykonawca może wykazać się tymi samymi zamówieniami wykonanymi na rzecz danego podmiotu, o łącznej wartości brutto zamówień wskazanych w warunku dla danej części zamówienia, na którą zostanie złożona oferta, np. w przypadku złożenia oferty na trzy części zamówienia Wykonawca musi wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu, na zrealizowanie, co najmniej 3 zamówień na łączną wartość 330 000 zł brutto.

d) W zakresie potencjału kadrowego (osób) dla części 1 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wysokowykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
5) zna obsługę systemów POS,
6) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,

oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:

1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
5) zna obsługę systemów POS,
6) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,

oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako niewykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:

1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna obsługę systemów POS,
5) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,

oraz
dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą - manager przewidzianą do organizacji i kierowania personelem obsługi kelnerskiej, która:

1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 7-letnie doświadczenie w organizacji imprez okolicznościowych i kierowaniu personelem obsługi kelnerskiej,
3) posiada wykształcenie gastronomiczne lub kelnerskie,
4) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
5) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
6) zna obsługę systemów POS,
7) potrafi obsługiwać kasę fiskalną.


e) W zakresie potencjału kadrowego (osób) dla części 2 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wysokowykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
5) zna obsługę systemów POS,
6) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,

oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:

1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
5) zna obsługę systemów POS,
6) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,


oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako niewykwalifikowany personel obsługi kelnerskiej, a każda z osób:

1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze kelnerskiej w restauracji,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
4) zna obsługę systemów POS,
5) potrafi obsługiwać kasę fiskalną,


oraz
dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą - manager przewidzianą do organizacji i kierowania personelem obsługi kelnerskiej, która:

1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 7-letnie doświadczenie w organizacji imprez okolicznościowych i kierowaniu personelem obsługi kelnerskiej,
3) posiada wykształcenie gastronomiczne lub kelnerskie,
4) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,
5) zna język angielski lub niemiecki – na poziomie komunikatywnym,
6) zna obsługę systemów POS,
7) potrafi obsługiwać kasę fiskalną.

f) W zakresie potencjału kadrowego (osób) dla części 3 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wysokowykwalifikowany personel obsługi kucharskiej, a każda z osób:
1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w przygotowaniu posiłków w restauracji,
3) posiada wykształcenie gastronomiczne na poziomie szkoły średniej /technikum,
4) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,

oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako wykwalifikowany personel obsługi kucharskiej, a każda z osób:

1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w przygotowaniu posiłków w restauracji,
3) posiada wykształcenie gastronomiczne na poziomie szkoły średniej/ technikum,
4) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,


oraz
wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako niewykwalifikowany personel pomocy kucharskiej, a każda z osób:

1) posiada niezbędne i aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) posiada co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy w gastronomii,
3) zna biegle język polski - w mowie i piśmie,

Uwaga:

Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wskazane do część 1 i do część 2 zamówienia - nie mogą być tymi samymi osobami.

g) W zakresie potencjału technicznego do części 2 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował pojazdem do transportu cateringu do miejsca wskazanego przez klienta Zamawiającego. Pojazd powinien być dostosowany do przewozu żywności.

2. Zamawiający na każdym etapie postępowania może uznać, że Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolności w razie gdy zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ustawy Pzp wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z definicją zawartą w art. 7 pkt 17 ustawy Pzp, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, albo w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawiane w okresie ostatnich 3 miesięcy – na potwierdzenie spełniania warunku określonego w:
- Rozdziale VI ust. 1 pkt 1a) SWZ – część 1,
- Rozdziale VI ust. 1 pkt 1b) SWZ - część 2,
- Rozdziale VI ust. 1 pkt 1c) SWZ - część 3,
(wypełniony i podpisany Załącznik Nr 3 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie organizacją usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w:
- Rozdziale VI ust. 1 pkt 1d) SWZ – część 1,
- Rozdziale VI ust. 1 pkt 1e) SWZ– część 2,
- Rozdziale VI ust. 1 pkt 1f) SWZ– część 3.
(wypełniony i podpisany Załącznik Nr 4 do SWZ);
c) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w zakresie dysponowania lub że Wykonawca będzie dysponował pojazdem przeznaczonym do transportu żywności (cateringu) do miejsca wskazanego przez klienta Zamawiającego do realizacji zamówienia - część 2;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (spółki cywilne/konsorcja):
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy;
3) dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 SWZ oraz w Rozdziale IX ust. 2 SWZ składa dowolny wykonawca/dowolni wykonawcy wykazujący łącznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spośród Wykonawców wspólnie składających ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 ze zm.),
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 46),
4) stawki podatku akcyzowego,
oraz gdy zmiana ta lub zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę;
– zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określone w postanowieniach ust. 2-10.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany Umowy w formie pisemnej lub formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi, pod rygorem nieważności.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących zmian, o których mowa w ust. 1, do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust. 1, mają lub będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie, a w szczególności:
1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania Umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania Umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń – takimi jak umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń,
2) wykazanie wpływu zmian, o których mowa w ust. 1, na wysokość kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę,
3) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę,
4) pisemne zestawienie osób zatrudnionych (zarówno przed jak i po zmianie) świadczących usługi, będące Przedmiotem Umowy, wraz z określeniem, które z nich są uczestnikami Pracowniczych Planów Kapitałowych – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3,
5) wykazanie, że wnioskowana zmiana Umowy skutkować będzie odpowiednią zmianą wynagrodzenia. (...)

Zakres zmian umowy i warunki ich wprowadzenia zostały zawarte w § 12 i § 14 załączników 6a, 6b, 6c (odp. dla części 1,2,3) do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-06 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofertą (formularzem oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ) złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ, stanowiące Załącznik nr 2A do SWZ;
2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ, stanowiące Załącznik nr 2B do SWZ i zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 (jeżeli dotyczy);
3) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SWZ;
4) dokumenty, o których mowa w Rozdziale XII ust. 10 SWZ;
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego KRS, CEIDG);
6) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 7 pkt 2 SWZ;
7) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w przepisie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp;
8) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w ust. 12 Załącznika nr 1 do SWZ – wzór formularza oferty, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Zamawiający informuje, że kryterium oceny ofert dot. zatrudnienia osób bezrobotnych o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 2 Pzp.
Szczegółowa informacja dot. oceny ofert została określona w rozdziale XX SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.