eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Budowa nowego budynku warsztatowo-garażowego wraz z przebudową części budynku JRG i KP PSP w Obornikach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego budynku warsztatowo-garażowego wraz z przebudową części budynku JRG i KP PSP w Obornikach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OBORNIKACH

1.3.) Oddział zamawiającego: KPPSP w Obornikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 16

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspoborniki@psp.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-oborniki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego budynku warsztatowo-garażowego wraz z przebudową części budynku JRG i KP PSP w Obornikach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b59c58b7-11ad-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00282844/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa nowego budynku warsztatowo-garażowego wraz z przebudową części budynku JRG i KP PSP w Obornikach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294891/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach.
W zakresie prac remontowych planuje się:
- usunięcia istniejących okładzin ściennych (skucie tynku mozaikowego w korytarzu i
pomieszczeniach sypialnianych), płytek ceramicznych ( w pomieszczeniach sanitarnych),
- usunięcie odbojnic na korytarzu
- usunięcie istniejących okładzin podłogowych
- usunięcie podkładu betonowego pod podłogi i posadzki
- demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami
- demontaż opraw świetlówkowych z rastrem
- wykonanie nowego podkładu betonowego pod posadzki
- wykonanie izolacji przeciwwodnej, podpłytkowej z tzw. „płynnej folii” na podłodze w
pomieszczeniach sanitariatów
- wykonanie posadzki z płytek gresowych na kleju w korytarzu, pom. 1.7., pomieszczeniach
sanitarnych
- wykonanie tynków gipsowych na ścianach
- wykonanie okładziny z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych
- wykonanie okładziny ściennej na ścianach pomieszczeń socjalnych
- wykonanie sufitu podwieszanego w pomieszczeniu wc
- montaż urządzeń sanitarnych
- malowanie ścian i sufitów farbą lateksową
- wykonania posadzki okładziny ściennej do wys.120cm z linoleum w pomieszczeniach socjalnych i korytarzu
- poszerzenie otworów drzwiowych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych
- montaż nowej stolarki drzwiowej
- montaż odbojnic w korytarzu
- montaż opraw oświetleniowych
- wymiana istniejącego umeblowania na nowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

39130000-2 - Meble biurowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549449,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678769,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549449,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRB ADAM Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872110714

7.3.3) Ulica: ul. Romana Maya 28

7.3.4) Miejscowość: Szamotuły

7.3.5) Kod pocztowy: 64-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549449,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.