eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Promocja Miasta poprzez sport podczas wszystkich meczów Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 U23, rozgrywanych w Lublinie w dniach 27.09-01.10.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja Miasta poprzez sport podczas wszystkich meczów Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 U23, rozgrywanych w Lublinie w dniach 27.09-01.10.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3510910d-1665-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Promocja Miasta poprzez sport podczas wszystkich meczów Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 U23, rozgrywanych w Lublinie w dniach 27.09-01.10.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3510910d-1665-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/38/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.53 Mistrzostwa Świata w koszykówce 3X3 U23

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Sport to jeden z podstawowych i najważniejszych elementów skutecznej reklamy
i promocji skierowanej do szerokiego grona odbiorców nastawionego na rozrywkę, która dostarcza pozytywnych bodźców emocjonalnych. Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Lublin poprzez sport, wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych form komunikowania się z potencjalnym konsumentem. Promocja Miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym stanowi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz.U.2020.713 ze zm). Promocja poprzez sport pozwala realizować zadania dotyczące kreowania odpowiedniego wizerunku Lublina i jego pozycjonowania wśród innych miast w naszym kraju.
Dzięki organizacji wydarzeń sportowych osiągany też jest jeszcze inny, ważny z punktu widzenia Miasta cel, jakim jest dostęp mieszkańców Miasta do wydarzeń sportowych na wysokim poziomie. Emocje towarzyszące takim widowiskom i wspólne kibicowanie wzmacniają więzi społeczne, zwiększają poczucie dumy lokalnej.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Cdn. uzasadnienia z pkt 3.1.1) Mistrzostwa Świata to jedna z najważniejszych i najbardziej prestiżowych imprez w każdej dyscyplinie sportu, które przyczyniają się do promocji Miasta Lublin, ale również mogą stanowić bodziec do wzmocnienia rozwoju gospodarczego, jak również być ważnym powodem do odwiedzenia Lublina w celach turystycznych (turystyka związana z udziałem w imprezach sportowych). Mistrzostwa Świata w koszykówce 3x3 w kategorii U23 to pięciodniowa impreza sportowa, która zgodnie z decyzją Międzynarodowej Federacji Koszykówki (FIBA) w 2023r. rozegrana zostanie w Lublinie. Wydarzenie będzie głównym sportowym elementem programu całorocznych obchodów Europejskiej Stolicy Młodzieży, którą Lublin jest w 2023 roku. Koszykówka 3x3 zdobywa w naszym kraju coraz większą popularność i z pewnością ten widowiskowy rodzaj gry wzbudzi duże zainteresowanie wśród kibiców, którzy będą mieli okazję być świadkami międzynarodowej imprezy najwyższej rangi. Mistrzostwa Świata do lat 23 w koszykówce 3x3 dotychczas zostały rozegrane dwukrotnie - w 2018 i 2019 roku gospodarzem były Chiny. Kolejne edycje nie były organizowane ze względu na pandemię, co sprawia, że jest to bardzo wyczekiwana impreza. Dodatkową siłą planowanego wydarzenia jest jej koegzystencja: do Lublina przyjedzie 20 zespołów żeńskich i 20 męskich z całego świata. Oznacza to, że w Lublinie w dniach 27.09-1.10.2023 r. będzie można zobaczyć aż 94 emocjonujące spotkania. Ponadto wszystkie mecze, rozgrywane w ramach Mistrzostw będą transmitowane na kanale YouTube FIBA 3x3, który w chwili obecnej subskrybuje ponad 470.000 osób. Koszykówka 3x3 to stosunkowo nowa, ciągle rozwijająca się dyscyplina sportu, która charakteryzuje się wysokim tempem rozgrywania akcji i sporą efektownością. Zadebiutowała na ostatnich Igrzyskach Olimpijskich w Tokio, również z udziałem naszej reprezentacji. Polacy mają już swoje osiągnięcia - męska kadra zdobyła brązowy medal Mistrzostw Świata w 2019 roku oraz zajęła trzecie miejsce podczas Mistrzostw Europy w 2021 roku. Ponadto jeszcze w tym roku reprezentacja Polski mężczyzn do lat 23 po zwycięstwie nad Rumunią okazała się najlepsza w Lidze Narodów. Kadra kobiet na tym samym turnieju zajęła trzecie miejsce. Również tradycyjna koszykówka jest jedną z najstarszych dyscyplin sportowych w naszym mieście, która od lat cieszy się niesłabnącą popularnością oraz dużą medialnością w Lublinie. Wpływają na to sukcesy lubelskich zespołów występujących w najwyższej klasie rozgrywkowej zarówno żeńskiej, jak i męskiej, co generuje wysokie zainteresowanie tą dyscypliną mieszkańców Lublina i regionu. W sezonie 2022/23 żeńska drużyna Polskiego Cukru AZS UMCS Lublin wywalczyła tytuł Mistrza Polski. Dodatkowo koszykówka jest dyscypliną, która posiada olbrzymie możliwości promocyjne, a towarzyszące jej emocje w połączeniu z nośnikami reklamy powodują, że pozostaje w pamięci widzów na długo. Mistrzostwa Świata w koszykówce 3x3 seniorów rozegrane w 2022 roku w Antwerpii cieszyły się ogromnym zainteresowaniem mediów. Uczestniczyło w nim 40 drużyn z 25 państw. Przebieg rozgrywek transmitowało ponad 30 nadawców z 60 obszarów. W social mediach sześciodniowy event zgromadził pond 340 tysięczną społeczność, która wygenerowała ponad 87 milionów wyświetleń, 67 milionów odsłon i 3,5 miliona interakcji. Relacjonowane w mediach wydarzenia towarzyszące również generują zainteresowanie samym miastem i przyczyniają się do jego promocji oraz zbudowania emocjonalnej relacji opartej na pozytywnych wrażeniach. Uczestnictwo w wydarzeniu pozwala na odczuwanie radości spędzania wspólnego czasu ze znajomymi, co przekłada się na chęć powrotu do takiego miejsca. Stwarzanie uczestnikom okazji do odczuwania przyjemności i przeżywania pozytywnych sportowych emocji to bardzo silna i skuteczna forma promocji. Poza samym miejscem rozgrywek Lublin będzie mógł zaprezentować swój wizerunek bezpiecznego kierunku turystycznego, co ma szczególne znaczenie w okresie trwającego konfliktu zbrojnego na terenie Ukrainy. Przekaz, w którym Lublin zostanie pokazany jako Miasto, w którym bez zakłóceń odbywa się wydarzenie rangi międzynarodowej z udziałem publiczności, będzie ważnym sygnałem dla kibiców i turystów na całym świecie. Biorąc pod uwagę te wskaźniki należy uznać, że jest to skuteczna forma działań promocyjnych. W związku z tym zasadna jest promocja Miasta poprzez sport podczas Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 w kategorii U23 rozgrywanych w Lublinie w dniach 27.09-01.10.2023 r. Polski Związek Koszykówki otrzymał od Międzynarodowej Federacji Koszykówki (FIBA) wyłączne prawo do organizacji imprezy międzynarodowej jaką są Mistrzostwa Świata w koszykówce 3x3 U23. Impreza odbędzie się w Lublinie w dniach 27 września - 1 października 2023 r. PZKosz jest to wiarygodny i doświadczony podmiot, który zapewni prawidłową realizację świadczeń promocyjnych, w tym ekspozycję podczas zawodów banerów reklamowych czy też umieszczania innych nośników reklamowych. Ponadto Polski Związek Koszykówki jest jedynym organizatorem pomeczowych konferencji prasowych odbywających się w trakcie Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 w kategorii U23 oraz dysponentem strony internetowej www.pzkosz.pl i social mediów PZKosz. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz 1710) należy przyjąć, że Polski Związek Koszykówki z siedzibą w Warszawie jest jedynym wykonawcą, który jest w stanie zagwarantować świadczenie usługi jaką jest: „Promocja miasta poprzez sport podczas wszystkich meczów Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 U23, rozgrywanych w Lublinie w dniach 27.09-01.10.2023r.”. PZKosz był organizatorem rozegranych w Lublinie meczów kwalifikacyjnych do Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn. W listopadzie 2021 roku nasze miasto było gospodarzem spotkania reprezentacji Polski i Niemiec, a w lutym 2022 roku Polska-Estonia. Wydarzenia spotkały się z dużym odzewem w mediach. Według raportu badawczego za okres listopad 2021 – luty 2022, ukazało się 545 publikacji, a łączna wartość ekwiwalentu reklamowego (internet, prasa, telewizja) wyniosła 1 601 874,01 zł. Publikacje ukazywały się w czołowych mediach ogólnopolskich: Polsat, TVP Sport, sportowefakty.wp.pl, onet.pl, przegladsportowy.pl, sport.pl, Przegląd Sportowy, Tele Tydzień. Wysokie wskaźniki osiągnięto również podczas kolejnego spotkania reprezentacji organizowanego przez PZKosz w czerwcu 2022 roku: Polska-Izrael. 76 publikacji ukazało się w ogólnopolskiej i regionalnej telewizji, prasie i internecie, a wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 325 929,61 zł. Rosnąca szczególnie wśród młodych ludzi popularność koszykówki 3x3 i Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 w kategorii U23 przekłada się na jego medialność, o czym może świadczyć współpraca z mediami m. in.: telewizją i prasą ogólnopolską jak i regionalną. Szeroki zakres oddziaływania promocyjnego w trakcie Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 w kategorii U23 jest zatem szansą na budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Lublin w mediach społecznościowych. Zamawiający nie posiada własnych zasobów kadrowych ani też zasobów techniczno-organizacyjnych do samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia. W strukturach Zamawiającego brak jest wyspecjalizowanych podmiotów, które mogłyby zrealizować zadanie polegające na promocji miasta poprzez sport podczas wszystkich meczów Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 U23, rozgrywanych w Lublinie w dniach 27.09-01.10.2023 r., które jednocześnie znajduje odzwierciedlenie w zidentyfikowanych potrzebach Zamawiającego. Promocja miasta poprzez sport podczas wszystkich meczów Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 U23, rozgrywanych w Lublinie w dniach 27.09-01.10.2023 r. nie może zostać zrealizowana porze z udzielenie dotacji bądź przeprowadzenie konkursu gdyż zgodnie z art. 4. ust. 1. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie sfera zadań publicznych zlecanych do realizacji w trybie ustawy obejmuje wyłącznie zadania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej. Ponadto środki nie mogą być wydatkowane w inny sposób z uwagi na obowiązujące przepisy prawa. W związku z powyższym środki nie mogą być wydatkowane w inny sposób niż w drodze przepisów ustawy PZP. Po dokonanym rozeznaniu rynku w aspekcie możliwych wariantów realizacji zamówienia stwierdzono, iż jedyną słuszną oraz skuteczną możliwością realizacji przedmiotowego zamówienia jest udzielenie go w trybie zamówienia z wolnej ręki. Z uwagi na powyższe nie istnieje możliwości zastosowania rozsądnego rozwiązania zastępczego bądź alternatywnego zaspokojenia zidentyfikowanych potrzeb realizacji promocji miasta poprzez sport podczas wszystkich meczów Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 U23, rozgrywanych w Lublinie w dniach 27.09- 01.10.2023 r. Parametry zamówienia zostały sformułowane w sposób standardowy i powszechnie stosowany, jest to zamówienie o niewielkim stopniu złożoności, którego przedmiot odpowiada przeciętnym standardom w związku z czym brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia Mając na uwadze powyższe, należy stwierdzić, iż zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz 1710), Polski Związek Koszykówki jest jedynym wykonawcą usługi „Promocja miasta poprzez sport podczas wszystkich meczów Mistrzostw Świata w koszykówce 3x3 U23, rozgrywanych w Lublinie w dniach 27.09-01.10.2023 r.”, z przyczyn technicznych o charakterze obiektywnym, zaś dzięki swojej działalności i pozytywnemu wizerunkowi jest w stanie zagwarantować długofalowe efekty promocyjne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.40.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 813000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Emisja w trakcie wszystkich rozgrywanych w dniach 27.09-1.10.2023 r. w ramach Mistrzostw Świata 3x3 U23 meczów logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na bandach elektronicznych LED umieszczonych wokół boiska w wymiarze 5% całkowitego czasu reklamowego.
2. Emisja w trakcie wszystkich rozgrywanych w dniach 27.09-1.10.2023 r. w ramach Mistrzostw Świata 3x3 U23 meczów logotypu Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 na bandach elektronicznych LED umieszczonych wokół boiska w wymiarze 5% całkowitego czasu reklamowego.
3. Przyznanie tytułu Miasta Gospodarza Mistrzostw Świata 3x3 U23 w 2023 roku i umieszczenie nazwy miasta LUBLIN w logotypie imprezy.
4. Umieszczenie logotypu Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 wersji anglojęzycznej o wymiarach minimum 1 m x 0,5 m na nawierzchni za linią boczną boiska podczas wszystkich meczów Mistrzostw Świata 3x3 U23 rozgrywanych w dniach 27.09-1.10.2023 r.
5. Umieszczenie, proporcjonalnie do pozostałych logotypów i zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją, logotypów Lublin - Miasto Inspiracji i Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 w stopce sponsorskiej na stronie internetowej Polskiego Związku Koszykówki: www.pzkosz.pl
6. Umieszczenie nazwy miasta LUBLIN o wymiarach 10 cm x 50 cm na tablicy kosza podczas wszystkich meczów Mistrzostw Świata 3x3 U23 rozgrywanych w dniach 27.09-1.10.2023 r.
7. Umieszczenie nazwy miasta LUBLIN o wymiarach 10 cm x 50 cm na konstrukcji bocznej kosza podczas wszystkich meczów Mistrzostw Świata 3x3 U23 rozgrywanych w dniach 27.09-1.10.2023 r.
8. Umieszczenie proporcjonalnie do pozostałych logotypów i zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na ściance reklamowej wykorzystywanej podczas Mistrzostw Świata 3x3 U23 rozgrywanych w dniach 27.09-1.10.2023 r. w ilości minimum 10 modułów.
9. Umieszczenie proporcjonalnie do pozostałych logotypów i zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na 2 banerach o wymiarach 3 m x 1 m promujących Mistrzostwa Świata 3x3 U23 eksponowanych podczas minimum 5 imprez rangi ogólnopolskiej organizowanych przez Polski Związek Koszykówki. Prezentacja banerów nastąpi w okresie od daty zawarcia umowy do 27.09.2023 r.
10. Umieszczenie proporcjonalnie do pozostałych logotypów i zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na ściance reklamowej promującej Mistrzostwa Świata 3x3 U23 eksponowanej podczas minimum 5 imprez rangi ogólnopolskiej organizowanych przez Polski Związek Koszykówki. Prezentacja ścianki nastąpi w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 27.09.2023 r.
11. Umieszczenie proporcjonalnie do pozostałych logotypów i zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypu Lublin - Miasto Inspiracji i metki Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 na plakatach produkowanych w związku z Mistrzostwami Świata 3x3 U23 i rozmieszczenie ich do 15 września 2023 r. w minimum 60 placówkach oświatowych wskazanych przez Zamawiającego.
12. Umieszczenie zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypu Lublin - Miasto Inspiracji oraz metki Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 na grafikach internetowych publikowanych na stronie Polskiego Związku Koszykówki: pzkosz.pl związanych z Mistrzostwami Świata 3x3 U23.
13. Umieszczenie proporcjonalnie do pozostałych logotypów i zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypów Lublin - Miasto Inspiracji i Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 na planszy sponsorskiej w materiałach video wykorzystywanych do promocji Mistrzostw Świata 3x3 U23. Emisja materiałów nastąpi w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 1.10.2023 r.
14. Umieszczenie proporcjonalnie do pozostałych logotypów i zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypów Lublin - Miasto Inspiracji i Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 na identyfikatorach wykorzystywanych przez zawodników, sędziów oraz organizatorów podczas Mistrzostw Świata 3x3 U23.
15. Umieszczenie dwóch balonów promocyjnych z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji udostępnionych przez Zamawiającego na terenie wydarzenia. Balony zostaną rozmieszczone zgodnie z wytycznymi FIBA.
16. Umieszczenie bramy pneumatycznej z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji udostępnionej przez Zamawiającego na terenie wydarzenia. Brama zostanie rozmieszczona zgodnie z wytycznymi FIBA.
17. Umieszczenie minimum 10 flag reklamowych Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 przekazanych przez Zamawiającego w miejscu rozgrywania meczów w ramach Mistrzostw Świata 3x3 U23. Flagi zostaną rozmieszczone zgodnie z wytycznymi FIBA.
18. Umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji i emisja filmu promocyjnego Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 na telebimie wykorzystywanym podczas przerw pomiędzy meczami rozgrywanymi podczas Mistrzostw Świata 3x3 U23 w dniach 27.09-1.10.2023 r. w wymiarze minimum 20 emisji.
19. Umieszczenie proporcjonalnie do pozostałych logotypów i zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypów Lublin - Miasto Inspiracji i Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 na minimum 50 billboardach promujących Mistrzostwa Świata 3x3 U23 w lokalizacjach ogólnopolskich. Kampania billboardowa będzie realizowana w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 01.10.2023 r.
20. Umieszczenie nazwy Miasta Lublin jako Miasta Gospodarza Mistrzostw Świata 3x3 U23 w spocie radiowym emitowanym minimum 50 razy w terminie 1-30 września 2023 r. w ogólnopolskiej stacji radiowej.
21. Umieszczenie logotypów Lublin - Miasto Inspiracji i Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 w min. 5 edycjach newslettera wysyłanego do kibiców i przedstawicieli mediów w związku z Mistrzostwami Świata.
22. Wyemitowanie w trakcie Mistrzostw Świata 3x3 U23 rozgrywanych w dniach 27.09-1.10.2023 r. minimum 20 razy zaakceptowanego przez Zamawiającego dżingla dźwiękowego informującego o tytule Lublina jako Miasta Gospodarza wydarzenia.
23. Umieszczenie proporcjonalnie do pozostałych logotypów i zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypów Lublin - Miasto Inspiracji i Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 na koszulkach wolontariuszy oraz koszulkach okolicznościowych produkowanych w związku z Mistrzostwami Świata 3x3 U23.
24. Umieszczenie zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypów Lublin - Miasto Inspiracji oraz Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 na grafikach wykorzystywanych do promocji Mistrzostw Świata 3x3 U23 w social mediach: twitter, instagram, facebook Polskiego Związku Koszykówki.
25. Organizacja łącznie 5 konkursów dla publiczności promujących Lublin – Miasto Gospodarza podczas meczów rozgrywanych w ramach Mistrzostw Świata 3x3 U23 w dniach 27.09-1.10.2023 r.
26. Umieszczenie zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypów Lublin - Miasto Inspiracji oraz Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 na 3 ściankach do selfie wykorzystywanych do promocji Mistrzostw Świata 3x3 U23, umieszczonych we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach w przestrzeni Miasta Lublin.
27. Umieszczenie w prasie ogólnopolskiej minimum dwóch emisji materiałów promujących Mistrzostwa Świata 3x3 U23 zawierających logotypy: Lublin - Miasto Inspiracji oraz Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją. Emisja materiałów nastąpi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 27.09.2023 r.
28. Umieszczenie w prasie lokalnej minimum trzech emisji materiałów promujących Mistrzostwa Świata 3x3 U23 zawierających logotypy: Lublin - Miasto Inspiracji oraz Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją. Emisja materiałów nastąpi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 27.09.2023 r.
29. Umieszczenie proporcjonalnie do pozostałych logotypów i zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją logotypów: Lublin - Miasto Inspiracji i Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 na 30 bannerach reklamowych o wymiarach minimum 3 m x 1 m promujących Mistrzostwa Świata 3x3 U23. Banery zostaną rozmieszczone do dnia 15 września 2023 r. na wskazanych przez Zamawiającego Orlikach oraz miejskich obiektach sportowych.
30. Umieszczenie w magazynie pokładowym „Wizz” linii lotniczych Wizz Air reklamy promującej Mistrzostwa Świata 3x3 U23 zawierającej logotypy Lublin - Miasto Inspiracji i Lublin – Europejska Stolica Młodzieży 2023 zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją. Reklama w formacie: pół strony pion (half page vertical) szerokość 82 mm x wysokość 222 mm, ukaże się w nakładzie 200 000 egzemplarzy w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 27.09.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Związek Koszykówki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000866604

7.3.3) Ulica: ul. Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.