eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › "Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Boguszowie - Gorcach"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Boguszowie - Gorcach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO BOGUSZÓW-GORCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PL.ODRODZENIA 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boguszow-gorce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/boguszow-gorce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Boguszowie - Gorcach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6638e981-0d94-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021915/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Boguszowie – Gorcach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279615/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Boguszowie - Gorcach” obejmujące przede wszystkim wykonanie:
- robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- nowego układu pomieszczeń na I kondygnacji budynku – modernizacja/przebudowa sanitariatów oraz utworzenie szatni,
- robót związanych z dostosowaniem obiektu do przepisów przeciwpożarowych,
- robót w zakresie stolarki drzwiowej,
- robót posadzkowych,
- robót murarskich, tynkarskich i malarskich,
- białego montażu,
- robót w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- pozostałych robót wykończeniowych.

Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbiór Robót Budowlanych.

UWAGA! Zamawiający informuje, iż roboty poza okresem wakacyjnym będą prowadzone w funkcjonującym Obiekcie, w związku z czym należy dostosować prowadzenie prac w sposób ograniczający uciążliwości dla funkcjonującej Publicznej Szkoły Podstawowej. Roboty uciążliwe, głośne, itp. należy wówczas prowadzić w godzinach popołudniowych (po zakończeniu zajęć lekcyjnych) i/lub w dni wolne od zajęć dydaktycznych. Roboty poza okresem wakacyjnym należy etapować w taki sposób, aby zachować ciągłość funkcjonowania Publicznej Szkoły Podstawowej. Poza okresem wakacyjnym pomieszczenia objęte zakresem robót będą udostępniane etapowo w uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu, tj. kolejne pomieszczenie będzie przekazywane Wykonawcy dopiero po zakończeniu robót w poprzednim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1625176,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1891579,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1625176,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTERCRAFT Paweł Janik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367176944

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 5/5

7.3.4) Miejscowość: Boguszów-Gorce

7.3.5) Kod pocztowy: 58-370

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1625176,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty objęte przedmiotem Umowy,
w nieprzekraczalnym terminie do 210 dni od dnia zawarcia Umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.