eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brynek › Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w Leśnictwach Nowa Wieś, Księży Las i Świniowice



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w Leśnictwach Nowa Wieś, Księży Las i Świniowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO BRYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grabowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Brynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2857463

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brynek@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brynek.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_brynek/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące remonty dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w Leśnictwach Nowa Wieś, Księży Las i Świniowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bd0c294-1ec3-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059727/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Bieżące remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Brynek Leśnictwo Nowa Wieś, Księży Las i Świniowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310265/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPN.270.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1615465,53 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1076977,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – remont drogi leśnej wewnątrzzakładowej położonej w leśnictwie Księży Las, droga nr 07497 na odcinku od drogi asfaltowej Jasiona- Księży Las Gmina Tworóg oddz. 501 do drogi nr 07480 na odcinku długości 1220 m
Zakres robót remontowych obejmuje:
 uzupełnienie nawierzchni drogi w koleinach oraz rozjazd na końcu drogi, promień skrętu 11 m – kruszywem kamiennym (Dolomit) frakcji 31,5 do 63 mm – o grubości po uwałowaniu 20 cm,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 116074,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - rewitalizacja drogi leśnej wewnątrzzakładowej położonej w leśnictwie Księży Las, droga nr 07403 na odcinku od drogi asfaltowej oddz. 440 do drogi nr 05396 na odcinku długości 1838 m
Zakres robót obejmuje:
 ścinanie poboczy mechanicznie , grubości do 10 cm, z odrzutem urobku na zewnątrz pasa drogowego, obmiar: 1,838*0,50*2 = 1838 m2
 wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym (Dolomit), zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm – wyrównanie lokalnych zaniżeń, kolein i dziur na długości drogi, zgodnie ze wskazaniami w terenie, orientacyjnie przyjęto 50 m3 / 1 km drogi, obmiar 91,9 m3 (rozliczenie wg faktycznej ilości wbudowanego kruszywa),
 rewitalizacja nawierzchni – przemieszanie stabilizatorem gruntu istniejącej nawierzchni z kruszywa, przy zapewnieniu optymalnej wilgotności z rozścieleniem, wyprofilowaniem równiarką i uwałowaniem walcem stalowym i gumowym.
Sprzęt: Wykonawca musi dysponować: stabilizatorem gruntu, równiarką, walcem stalowym i walcem gumowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 87807,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - - rewitalizacja drogi leśnej wewnątrzzakładowej położonej w leśnictwie Świniowice, droga nr 05398 (Świniowicka) na odcinku od drogi asfaltowej Brynek- Połomia oddz. 398 do drogi nr 05142 (Kotowska) na odcinku długości 2922 m
Zakres robót obejmuje:
 ścinanie poboczy mechanicznie , grubości do 10 cm, z odrzutem urobku na zewnątrz pasa drogowego, obmiar: 2,922*0,50*2 = 2922 m2
 wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym (Dolomit), zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm – wyrównanie lokalnych zaniżeń, kolein i dziur na długości drogi, zgodnie ze wskazaniami w terenie, orientacyjnie przyjęto 50 m3 / 1 km drogi, obmiar 146,1 m3 (rozliczenie wg faktycznej ilości wbudowanego kruszywa),
 rewitalizacja nawierzchni – przemieszanie stabilizatorem gruntu istniejącej nawierzchni z kruszywa, przy zapewnieniu optymalnej wilgotności z rozścieleniem, wyprofilowaniem równiarką i uwałowaniem walcem stalowym i gumowym.
Sprzęt: Wykonawca musi dysponować: stabilizatorem gruntu, równiarką, walcem stalowym i walcem gumowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 139593,29 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – remont drogi leśnej wewnątrzzakładowej położonej w leśnictwie Świniowice, droga nr 05003 (Starograniczna) na odcinku od drogi leśnej nr 05142 (Kotowska) oddz. 333/352 poprzez drogę nr 5349 do końca tej drogi na odcinku długości 1220 m wraz z rozjazdami na drogi 5349 i 5002 i wjazdami do lasu w oddz. 351 i 331 oraz rzjazd na końcu drogi w oddz. 349.
Zakres robót remontowych obejmuje:
 uzupełnienie nawierzchni drogi w koleinach oraz rozjazdach, promień skrętu 11 m – kruszywem kamiennym (Dolomit) frakcji 31,5 do 63 mm – o grubości po uwałowaniu 20 cm,
 dodatkowa warstwa górna o grubości 7 cm frakcja 0-31,5 mm na rozjazdach
Remont drogi leśnej wewnątrzzakładowej położonej w leśnictwie Świniowice droga nr 05003 (Starogranczna) i 05396 ( Świniowicka) od drogi nr 05412 (Kotowska) do końca drogi 05396 na odcinku 838 m
1. mechaniczne korytowanie drogi
2. podbudowa z kruszywa kamiennego (Dolomit) frakcji 31,5 do 63 mm – warstwa dolna o grubości po uwałowaniu 15 cm,
3. podbudowa z kruszywa kamiennego (Dolomit) frakcji 0 do 31,5 mm – warstwa górna o grubości 7 cm,
4. mechaniczne plantowanie poboczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 427855,46 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – remont drogi leśnej wewnątrzzakładowej położonej w leśnictwie Nowa Wieś, droga nr 04210 od drogi nr 03162 ( Kotowska) oddział leśny 177/178 do gazopasu w oddz. 202/203 Gmina Tworóg na odcinku długości 2003 m szerokości 3,5m
Zakres robót remontowych obejmuje:
5. Profilowanie i zagęszczanie podłoża,
6. podbudowa z kruszywa kamiennego (Dolomit) frakcji 31,5 do 63 mm – warstwa dolna o grubości po uwałowaniu 15 cm,
7. podbudowa z kruszywa kamiennego (Dolomit) frakcji 0 do 31,5 mm – warstwa górna o grubości 7 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 474352,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105225,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133033,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105225,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105225,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78232,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88734,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78232,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78232,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99914,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123995,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99914,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHTEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721254787

7.3.3) Ulica: os.Przyjaźni 15/165

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99914,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357016,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385371,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357016,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. DOMAX Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: Grabińska 9

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357016,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429334,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462125,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429334,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429334,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.