eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa budynku Muzeum w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z poprawą otoczenia - etap III



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Muzeum w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z poprawą otoczenia - etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Muzeum Jeńców Wojennych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Minorytów 3

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-017

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cmjw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmjw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Muzeum w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z poprawą otoczenia - etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8442b064-3e42-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077981/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa budynku w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z poprawą otoczenia (etap III)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa budynku Muzeum w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z poprawą otoczenia”.
1) Zakres robót III etapu inwestycji obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych, wykończeniowych i instalacyjnych parteru starego budynku wraz z robotami niezbędnymi do wykonania na innych kondygnacjach, w tym:
- roboty przygotowawcze zgodnie z projektem;
- roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe zgodnie z projektem;
- wykonanie przebicia otworów oraz nowych podziałów ścianami podwójnie płytowanymi G-K zgodnie z projektem;
- montaż sufitów podwieszanych i zabudowy G-K;
- wykonanie tynków w pomieszczeniach parteru zgodnie z projektem;
- gruntowanie, malowania ścian i sufitów;
- licowania ścian płytkami;
- montaż ścianek systemowych z drzwiami;
- wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej zgodnie z zestawieniem; wymiana parapetów;
- montaż systemu rolet z napędem elektrycznym;
- montaż systemu szyn galeryjnych;
- wykonanie izolacji w pomieszczeniach sanitarnych;
- montaż luster, wc, umywalek, baterii, wyposażenia typu podajnik mydła, podajnik ręczników papierowych w rolce, podajnik papieru toaletowego, pochwyty dla niepełnosprawnych zgodnie z projektem;
- instalacje elektryczne i teletechniczne z montażem osprzętu, opraw oświetleniowych, oświetlenia awaryjnego, systemu sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru SAP, systemu audiowizualnego w sali audiowizualnej, systemu monitoringu telewizji dozorowej;
- instalacji sanitarnych (wentylacji mechanicznej, wodno-kanalizacyjnych, klimatyzacji) wraz z montażem niezbędnych urządzeń, osprzętu, wyposażenia pomieszczeń sanitarnych;
- wydzielenie przedsionka na potrzeby lokalizacji urządzenia wielofunkcyjnego w pomieszczeniu serwerowni, z zachowaniem parametrów dla pomieszczenia serwerowni (pom. 1.15); (przeniesienie klimatyzatora);
2) Zamawiający zaznacza, iż załączona dokumentacja obejmuje szerszy zakres prac, niemniej zakres niniejszego zamówienia, stanowiący etap III, jest ograniczony i dotyczy wyłącznie parteru starego budynku obejmującego pomieszczenia biurowe, komunikację, pomieszczenia sanitarne, sale audiowizualne, magazyny zbiorów i muzealiów wraz z robotami niezbędnymi do wykonania na innych kondygnacjach, w tym:
- w związku z etapowością inwestycji należy wykończyć korytarze – łączniki między starym budynkiem a pawilonem (parter, I piętro) w zakresie tynków betonopodobnych, posadzki i sufitu podwieszanego, zgodnie z projektem;
- w związku z koniecznością połączenia nowych pionów instalacji, należy wykonać nowe piony instalacyjne i przejścia instalacji sanitarnych i elektrycznych przez pozostałe kondygnacje (piwnica, I piętro, poddasze);
- przebudowa bocznego wejścia na elewacji południowo – wschodniej: rozbiórka schodów do piwnicy i na piętro, wykonanie na nowo schodów, obmurowania wraz z zadaszeniem oraz balustradą; wykończenie tynkiem betonopodobnym;
- wykonanie korekty wielkości otworu drzwiowego zewnętrznego z zachowaniem istniejącej okładziny kamiennej podpiwniczenia;
- korekta drzwi zewnętrznych na okno (na elewacji południowej) wraz z uzupełnieniem istniejącego docieplenia zewnętrznego, wykonanie opasek okiennych jak na wyższych kondygnacjach, zgodnie z projektem;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) dokumentacja projektowa;
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót;
3) pomocniczo przedmiary robót;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1610000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1610000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1610000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Wiktor Staliś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531341192

7.3.3) Ulica: Nadziejów 32

7.3.4) Miejscowość: Nadziejów

7.3.5) Kod pocztowy: 48-364

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1610000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W trybie z wolnej ręki nie występuje oferta. Jednak na potrzeby publikacji niniejszego ogłoszenia uzupełniono sekcję VI - Oferty gdyż występowały tam pola do bezwzględnego wypełnienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.