Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00319845/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dobór urządzeń klimatyzacyjnych, ich dostawa i montaż w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711668696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Pułaskiego, 19/21
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 7943831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@siedlce.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.siedlce.praca.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dobór urządzeń klimatyzacyjnych, ich dostawa i montaż w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49b180a-2450-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00236875/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż klimatyzacji w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.2010-2/MS/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 286991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Dobór urządzeń klimatyzacyjnych, ich dostawa i montaż w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach" tj. zaprojektowanie instalacji klimatyzacji, dobór urządzeń klimatyzacyjnych, ich dostawa i montaż oraz wykonanie kompletnych instalacji klimatyzacji, zasilania elektrycznego i sterowania pracą urządzeń w wskazanych pomieszczeniach siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych związanych z przejściami przez przegrody budowlane, zabudowanie przejść technologicznych, wykonanie prac malarskich, odprowadzenie skroplin i wszelkich innych prac związanych z wykonaniem zadania. Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie prób, pomiarów oraz szkolenie pracowników z obsługi w niezbędnym zakresie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317893,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317893,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317893,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Mazurek Klima Projekt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212517781
7.3.3) Ulica: Terespolska
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317893,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów firmy Bentley dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa kolumienek SPE dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- dostawa szafy do przechowywania i suszenia endoskopów elastycznych
- Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze nr 527 w Grubalach
- dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do technik metodą Elisa oraz analizatora do analizy moczu dla potrzeb MLD
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie - etap 2.
- Remont pokrycia dachu budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.