Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306379/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe w Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu – wymiana stolarki drzwiowej hali, remont elewacji i pokrycia dachu budynku maszynowni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123000513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Evry 4
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcsir@mcsir.nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcsir.nowytarg.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mcsir_nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe w Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu – wymiana stolarki drzwiowej hali, remont elewacji i pokrycia dachu budynku maszynowni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5746c5b3-1d48-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019668/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty remontowe w Miejskiej Hali Lodowej w ramach projektu Sportowa Polska 2021-wymiana stolarki drzwiowej hali, remont elewacji i pokrycia dachu maszynowni, docieplenie części elewacji hali lodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306379/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCSiR.262.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Wymiana stolarki drzwiowej hali lodowej.Zamówienie dotyczy dostawy i montażu 10 kompletów drzwi z hali lodowiska. Drzwi uzbrojone w zestaw klamek anty-panicznych, kolor antracyt, samozamykacz. Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa na którą składa się:
Załącznik Nr 6 – Przedmiar Robót (Punkt 1 poz. kosztorysowa 1.1) stanowiący integralną część niniejszej dokumentacji.
Załącznik Nr 7 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem zapisów zawartych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zapisy Przedmiaru Robót uszczegóławia Załącznik Nr 7a – schemat drzwi wraz z określeniem zakresu specyfikacji uzbrojenia. Schemat drzwi uwzględnia wymiary istniejących otworów:
5 x ~2,99 x ~2,20 (dwuskrzydłowe, szyba bezpieczna – strona południowa hali),
4 x ~2,88 x ~2,35 (dwuskrzydłowe, szyba bezpieczna – strona północna hali),
1 x ~2,990 x ~2,400 (trzyskrzydłowe wejście dla pracowników, wypełnienie pełne – str. pł. hali). Zawarte w przedmiarze robót oraz przewidziane w schematach wymiary szerokości drzwi określono dla istniejących otworów dla starego systemu drzwi. Warunki dróg ewakuacyjnych pozwalają Wykonawcy zastosować stolarkę o zawężeniu szerokości wszystkich drzwi dwuskrzydłowych do wymiaru przejścia po otwarciu drzwi wynoszącego: 2,10m. W przypadku uwzględnienia takiego rozwiązania montowanej stolarki, wykonawca w cenie ryczałtowej uwzględni wykonanie stosownej obróbki boków otworu celem przygotowania otworów do montażu nowych drzwi (np. bloczek, itp.). Ze względu na montaż drzwi w układzie trybun, wykonawca w cenie dostawy i montażu drzwi uwzględni dla wszystkich dziewięciu dwuskrzydłowych drzwi ok. 3m2 (2x1,5m2) wypełnienia trójkątnej przestrzeni od framugi nowych drzwi do pochyłej ściany trybuny (np. płyta warstwowa 12cm z wypełnieniem z wełny mineralnej, lub bloczek, itp.). Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zadania obmierzy istniejące otwory drzwiowe celem uwzględnienia w montażu istniejących warunków i montażu w istniejącym budynku – wysokość, szerokość poszczególnych drzwi może ulec nieznacznej zmianie ze względu na dostosowanie i montaż w starych otworach na istniejącym obiekcie. Ze względu na charakter drzwi na drodze ewakuacyjnej, nie mogą one po montażu posiadać wystającego progu. Wykonawca przy wycenie uwzględni montaż i „zlicowanie” progu drzwi z istniejącym podłożem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 95000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Remont elewacji i pokrycia dachu budynku maszynowni.Remont elewacji budynku maszynowni (zabezpieczenie elewacji styropianem gr 10cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej) oraz wykonanie remontu pokrycia dachu z foli PCV. Wykonawca w ramach remontu pokrycia dachu uwzględni zabezpieczenie połaci dachowej twardą wełną mineralną gr. 10cm. Pokrycie dachu na istniejącej płycie żelbetowej pokrytej papą na lepiku. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w kolorystyce obustronny antracyt. Wykonawca uwzględni zastosowanie styropianu i wełny o współczynniku przewodzenia nie gorszym niż 0,04m/( m²·K). Przy montażu płyt styropianowych i wykończeniu elewacji budynku wykonawca uwzględni wykorzystanie kątowników aluminiowych z siatką na rogach budynku oraz listwy startowe.
Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa na którą składa się:
Załącznik Nr 6 – Przedmiar Robót (Punkt 2 poz. kosztorysowe 2.1-2.7, Punkt 3 poz. kosztorysowe 3.1-3.7) stanowiący integralną część niniejszej dokumentacji.
Załącznik Nr 7 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem uszczegółowień zawartych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 185347,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147404,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147404,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147404,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja Stolarki PCV i Aluminium Małgorzata Cechini SpJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492905487
7.3.4) Miejscowość: Muszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRODUKCJA STOLARKI PCV I ALUMINIUM MAŁGORZATA CECHINI - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147404,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348077,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348077,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348077,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podhalańska Grupa Budowlana "ROBEX-BUD" Robert Potoczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491874537
7.3.4) Miejscowość: Naprawa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-240
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT POTOCZAK, PODHALAŃSKA GRUPA BUDOWLANA ROBEX-BUD
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT POTOCZAK, PODHALAŃSKA GRUPA BUDOWLANA ROBEX-BUD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348077,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-14INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Malowanie i remont Szkoły Podstawowej im. prof. Andrzeja Waksmundzkiego w Ostrowsku
- Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Wymiana nawierzchni boiska sportowego przy SP nr 1 w Nowym Targu".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie półwyspu Stylchyn, gmina Czorsztyn - Etap 1
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.