eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Roboty remontowe w Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu - wymiana stolarki drzwiowej hali, remont elewacji i pokrycia dachu budynku maszynowni.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe w Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu – wymiana stolarki drzwiowej hali, remont elewacji i pokrycia dachu budynku maszynowni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123000513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Evry 4

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcsir@mcsir.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcsir.nowytarg.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mcsir_nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe w Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu – wymiana stolarki drzwiowej hali, remont elewacji i pokrycia dachu budynku maszynowni.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5746c5b3-1d48-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019668/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty remontowe w Miejskiej Hali Lodowej w ramach projektu Sportowa Polska 2021-wymiana stolarki drzwiowej hali, remont elewacji i pokrycia dachu maszynowni, docieplenie części elewacji hali lodowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306379/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCSiR.262.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Wymiana stolarki drzwiowej hali lodowej.
Zamówienie dotyczy dostawy i montażu 10 kompletów drzwi z hali lodowiska. Drzwi uzbrojone w zestaw klamek anty-panicznych, kolor antracyt, samozamykacz. Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa na którą składa się:
Załącznik Nr 6 – Przedmiar Robót (Punkt 1 poz. kosztorysowa 1.1) stanowiący integralną część niniejszej dokumentacji.
Załącznik Nr 7 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem zapisów zawartych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zapisy Przedmiaru Robót uszczegóławia Załącznik Nr 7a – schemat drzwi wraz z określeniem zakresu specyfikacji uzbrojenia. Schemat drzwi uwzględnia wymiary istniejących otworów:
5 x ~2,99 x ~2,20 (dwuskrzydłowe, szyba bezpieczna – strona południowa hali),
4 x ~2,88 x ~2,35 (dwuskrzydłowe, szyba bezpieczna – strona północna hali),
1 x ~2,990 x ~2,400 (trzyskrzydłowe wejście dla pracowników, wypełnienie pełne – str. pł. hali). Zawarte w przedmiarze robót oraz przewidziane w schematach wymiary szerokości drzwi określono dla istniejących otworów dla starego systemu drzwi. Warunki dróg ewakuacyjnych pozwalają Wykonawcy zastosować stolarkę o zawężeniu szerokości wszystkich drzwi dwuskrzydłowych do wymiaru przejścia po otwarciu drzwi wynoszącego: 2,10m. W przypadku uwzględnienia takiego rozwiązania montowanej stolarki, wykonawca w cenie ryczałtowej uwzględni wykonanie stosownej obróbki boków otworu celem przygotowania otworów do montażu nowych drzwi (np. bloczek, itp.). Ze względu na montaż drzwi w układzie trybun, wykonawca w cenie dostawy i montażu drzwi uwzględni dla wszystkich dziewięciu dwuskrzydłowych drzwi ok. 3m2 (2x1,5m2) wypełnienia trójkątnej przestrzeni od framugi nowych drzwi do pochyłej ściany trybuny (np. płyta warstwowa 12cm z wypełnieniem z wełny mineralnej, lub bloczek, itp.). Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zadania obmierzy istniejące otwory drzwiowe celem uwzględnienia w montażu istniejących warunków i montażu w istniejącym budynku – wysokość, szerokość poszczególnych drzwi może ulec nieznacznej zmianie ze względu na dostosowanie i montaż w starych otworach na istniejącym obiekcie. Ze względu na charakter drzwi na drodze ewakuacyjnej, nie mogą one po montażu posiadać wystającego progu. Wykonawca przy wycenie uwzględni montaż i „zlicowanie” progu drzwi z istniejącym podłożem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 95000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Remont elewacji i pokrycia dachu budynku maszynowni.
Remont elewacji budynku maszynowni (zabezpieczenie elewacji styropianem gr 10cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej) oraz wykonanie remontu pokrycia dachu z foli PCV. Wykonawca w ramach remontu pokrycia dachu uwzględni zabezpieczenie połaci dachowej twardą wełną mineralną gr. 10cm. Pokrycie dachu na istniejącej płycie żelbetowej pokrytej papą na lepiku. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w kolorystyce obustronny antracyt. Wykonawca uwzględni zastosowanie styropianu i wełny o współczynniku przewodzenia nie gorszym niż 0,04m/( m²·K). Przy montażu płyt styropianowych i wykończeniu elewacji budynku wykonawca uwzględni wykorzystanie kątowników aluminiowych z siatką na rogach budynku oraz listwy startowe.
Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa na którą składa się:
Załącznik Nr 6 – Przedmiar Robót (Punkt 2 poz. kosztorysowe 2.1-2.7, Punkt 3 poz. kosztorysowe 3.1-3.7) stanowiący integralną część niniejszej dokumentacji.
Załącznik Nr 7 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem uszczegółowień zawartych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 185347,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147404,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147404,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147404,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja Stolarki PCV i Aluminium Małgorzata Cechini SpJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492905487

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147404,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348077,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348077,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348077,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podhalańska Grupa Budowlana "ROBEX-BUD" Robert Potoczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491874537

7.3.4) Miejscowość: Naprawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-240

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348077,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.