eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Rozwój układu komunikacyjnego w gminie Bychawa poprzez przebudowę dróg wiejskich.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój układu komunikacyjnego w gminie Bychawa poprzez przebudowę dróg wiejskich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.bychawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój układu komunikacyjnego w gminie Bychawa poprzez przebudowę dróg wiejskich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64d68aa5-faf0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035332/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozwój układu komunikacyjnego w gminie Bychawa poprzez przebudowę dróg wiejskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233643

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia:
etap I (2023):
Przebudowa drogi gminnej nr 107142L w m. Łęczyca,
Przebudowa drogi gminnej nr 107208L w m. Leśniczówka,
etap II (2024):
Przebudowa drogi gminnej nr 107207L w m. Podzamcze

Etap I (2023):
3.1.1. Przebudowa drogi gminnej nr 107142L w m. Łęczyca – odcinek od granicy działki nr 678 w m. Bychawa o długości 1230 mb w zakresie: roboty przygotowawcze – ścinanie i karczowanie drzew, rozbiórkowe, odwodnienie, poszerzenie, podbudowa, nawierzchnia asfaltowa, pobocza ze zjazdami, wykończenie - plantowanie i obsianie, oznakowanie.
3.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 107208L w m. Leśniczówka – odcinek od km 1+580 do drogi gminnej nr 107242L (296 mb) w zakresie: roboty przygotowawcze, ziemne, nawierzchnia asfaltowa, pobocza, wykończenie - plantowanie i obsianie, organizacja ruchu na całej długości drogi – 1900m
Etap II (2024)
3.1.3. Przebudowa drogi gminnej nr 107207L w m. Podzamcze– odcinek od drogi wojewódzkiej nr 834 o długości 840 mb w zakresie: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, poszerzenia, podbudowa, nawierzchnia asfaltowa, pobocza ze zjazdami, wykończenie - plantowanie i obsianie, organizacja ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 2000061,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia:
etap I (2023):
Przebudowa drogi gminnej nr 107236L w m. Osowa,
Przebudowa drogi gminnej nr 107232L w m. Olszowiec-Kolonia,
Przebudowa drogi gminnej nr 107233L w m. Osowa-Kolonia,
etap II (2024):
Przebudowa drogi gminnej nr 107215L w m. Wola Gałęzowska-Kolonia,

Etap I (2023)
3.1.4. Przebudowa drogi gminnej nr 107236L w m. Osowa – odcinek od drogi wojewódzkiej nr 836 do granicy gminy Bychawa (1098 mb) w zakresie: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa, nawierzchnia asfaltowa, mijanki, pobocza i zjazdy, wykończenie - plantowanie i obsianie, organizacja ruchu.
3.1.5. Przebudowa drogi gminnej nr 107233L w m. Osowa-Kolonia – odcinek od km 2+143 do km 2+407 (264 mb) w zakresie: roboty przygotowawcze, ziemne, nawierzchnia asfaltowa, pobocza, wykończenie - plantowanie i obsianie, organizacja ruchu.
3.1.6. Przebudowa drogi gminnej nr 107232L w m. Olszowiec-Kolonia – odcinek od km 1+260 do km 1+715 (455 mb) w zakresie: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa, nawierzchnia asfaltowa, pobocza ze zjazdami, wykończenie - plantowanie i obsianie, oznakowanie.

Etap II (2024)
3.1.7. Przebudowa drogi gminnej nr 107215L w m. Wola Gałęzowska-Kolonia – odcinek od km 1+404 do km 2+710 o długości 1306 mb w zakresie: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia jezdni, pobocza ze zjazdami, wykończenie - plantowanie i obsianie, oznakowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 2669298,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia:
etap I (2023):
Przebudowa drogi gminnej nr 107236L w m. Bychawka Druga-Kolonia,
etap II (2024):
Przebudowa drogi gminnej nr 107241L w m. Bychawka Pierwsza,
Etap I (2023)
3.1.8. Przebudowa drogi gminnej nr 107236L w m. Bychawka Druga-Kolonia - odcinek od drogi powiatowej nr 2269L do drogi gminnej nr 107237L (1577 mb) w zakresie: roboty przygotowawcze – ścinanie i karczowanie drzew, rozbiórkowe, ziemne, odwodnienie, podbudowa, nawierzchnia asfaltowa, mijanki, pobocza i zjazdy, wykończenie - plantowanie i obsianie, organizacja ruchu.
Etap II (2024)
3.1.9. Przebudowa drogi gminnej nr 107241L w m. Bychawka Pierwsza – odcinek od drogi powiatowej nr 2278L o długości 1579 mb w zakresie: roboty przygotowawcze – ścinanie i karczowanie drzew, rozbiórkowe, ziemne, odwodnienie, podbudowa, nawierzchnia asfaltowa, elementy ulic, pobocza ze zjazdami, wykończenie - plantowanie i obsianie, oznakowanie, urządzenie BRD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 2993710,91 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia:
etap I (2023):
Przebudowa drogi gminnej nr 107218L w m. Stara Wieś Druga
Przebudowa drogi gminnej nr 107227L w m. Gałęzów,
etap II (2024):
Przebudowa dróg gminnych nr 107173L, 107238L w m. Bychawka Trzecia-Kolonia.

Etap I (2023)
3.1.10. Przebudowa drogi gminnej nr 107227L w m. Gałęzów – odcinek od km 1+705 do km 2+475 o długości 770 mb w zakresie: roboty przygotowawcze, poszerzenia, podbudowa, nawierzchnia asfaltowa, pobocza ze zjazdami, wykończenie - plantowanie i obsianie, oznakowanie.
3.1.11. Przebudowa drogi gminnej nr 107218L w m. Stara Wieś Druga – odcinki od 0+165 poprzez drogę powiatową nr 2304L do km 0+890. Łączna długość odcinków ciągu drogi - 776 mb do przebudowy w zakresie: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy, nawierzchnia asfaltowa, pobocza ze zjazdami, wykończenie - plantowanie i obsianie, organizacja ruchu.
Etap II (2024)
3.1.12. Przebudowa dróg gminnych nr 107173L, 107238L w m. Bychawka Trzecia-Kolonia: droga nr 107173L od km 0+410 do skrzyżowania z drogą nr 107238L, droga nr 107238L od drogi powiatowej nr 2280L do km 1+573. Łączna długość ciągu dróg – 2410 mb do przebudowy w zakresie: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy, nawierzchnia, pobocza ze zjazdami, wykończenie - plantowanie i obsianie, organizacja ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 3833225,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2919147,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2919147,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2919147,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A. - Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o. - Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690587901

7.3.3) Ulica: Kolejowa 10E

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2919147,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3554384,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3554384,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3554384,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A. - Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o. - Partner konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690587901

7.3.3) Ulica: Kolejowa 10E

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3554384,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3904566,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3904566,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3904566,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008020605

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 12/1

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3904566,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5389559,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5389559,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5389559,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008020605

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 12/1

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5389559,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.