eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu analizy występowania pomocy publicznej w działaniach realizowanych w projektach w ramach PWT Interreg PL-SK.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu analizy występowania pomocy publicznej w działaniach realizowanych w projektach
w ramach PWT Interreg PL-SK.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu analizy występowania pomocy publicznej w działaniach realizowanych w projektach
w ramach PWT Interreg PL-SK.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d647702-194d-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.45 Szkolenia z zakresu analizy występowania pomocy publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310156/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.26.2022.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 17700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu analizy występowania pomocy publicznej w działaniach realizowanych w projektach w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg Polska – Słowacja sposobu przyznania pomocy publicznej w oparciu o jeden z zatwierdzonych w Programie schematów pomocowych.
Przedmiotem umowy jest:
przygotowanie i przeprowadzenie: jednodniowych (minimalnie 6 spotkań) szkoleń z zakresu analiz występowania pomocy publicznej w działaniach realizowanych w projektach w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg Polska – Słowacja sposobu przyznania pomocy publicznej w oparciu o jeden z zatwierdzonych w Programie schematów pomocowych. Jedno szkolenie trwa nie krócej niż 6 godzin zegarowych.
Liczba online spotkań jest: minimalnie 4 spotkania i maksymalnie 5 spotkań.
Liczba spotkań stacjonarnych jest: minimalnie 2 spotkania i maksymalnie 3 spotkania.
Szkolenia mają być prowadzone dla przedstawicieli WST/RPK oraz wnioskodawców trybie online lub stacjonarnie w siedzibie WST Programu Współpracy Transgranicznej Interreg Polska - Słowacja
w Krakowie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
W ramach szkoleń dla przedstawicieli WST Wykonawca ma przygotować prezentację, a następnie przekazać ją Zamawiającemu oraz w praktyczny sposób przedstawić uczestnikom rzez Zamawiającego. Szkolenia dla WST/RPK PLSK zaplanowane są w trybie stacjonarnym w siedzibie sekretariatu tj. Kraków ul. Halicka 9.
W ramach szkoleń dla wnioskodawców/beneficjentów Wykonawca ma przygotować materiały warsztatowe wraz z prezentacjami w formie elektronicznej, przewidziane są panele z udzielaniem odpowiedzi na pytania uczestników.
Szkolenie dla wnioskodawców/beneficjentów planowane są w trybie online za pomocą platformy Zoom, zapewnionej przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany trybu szkoleń z stacjonarnych na online, w zależności od potrzeb zamawiającego. Wówczas wynagrodzenie będzie wypłacone, zgodnie z cenami zaproponowanymi w formularzu ofertowym za szkolenie online.
Zamawiający ma obowiązek zapewnić po swojej stronie sprzęt oraz łącza internetowe, by przeprowadzić online szkolenie na wysokim technicznym standardzie.
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia:
Wykonawca przygotuje i przeprowadzi praktyczne szkolenia zgodnie z zakresem wskazanym w przedmiocie umowy. Do celów przygotowania szkolenia Wykonawcy zostaną udostępnione przez WST, materiały tj. dokumenty programowe, ewentualnie wnioski aplikacyjne, które będą w posiadaniu Zamawiającego. Termin przekazania materiałów ustala się na minimum 5 dni roboczych przed datą przeprowadzenia danego szkolenia.
Szczegółowy opis w zał. nr 1 do umowy stanowiącej zał. nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Spraw Gospodarczych Maciej Zasłona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251897742

7.3.3) Ulica: pl. Wyzwolenia 1/4

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.