eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › Budowa ulic Czesława Miłosza i Marii Konopnickiej w Kcyni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulic Czesława Miłosza i Marii Konopnickiej w Kcyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kcynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 23

1.5.2.) Miejscowość: Kcynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/790603

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulic Czesława Miłosza i Marii Konopnickiej w Kcyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89cf84cf-223a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009101/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa ulicy Czesława Miłosza i Marii Konopnickiej w Kcyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308582

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.790603.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia:
W niniejszym postępowaniu przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kcynia.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Realizacja zamówienia obejmuje roboty budowlane dot. budowy fragmentu drogi gminnej – części ulic Czesława Miłosza i Marii Konopnickiej w Kcyni wraz z przynależną im infrastrukturą podziemną, na które składają się w szczególności
1. w zakresie budowy nawierzchni drogi o długości ~270 mb (z całości obejmującej łącznie 433 mb – realizacja w części – zgodnie z przedmiarem częściowym oraz schematem zakresu realizacji / załącznikiem graficznym – załącznik nr 9 do SWZ):
a) parametry techniczne:
 kategoria drogi: gminna,
 klasa drogi: D,
 kategoria ruchu: KR1,
 szerokość jezdni: 5,5 m,
 prędkość projektowa: 30 km/h,
b) zestawienie projektowanych powierzchni (orientacyjne – obliczone z proporcji długości drogi realizowanej do projektowanej):
 nawierzchnia drogi – ~1.706 m2,
 nawierzchnia zjazdów – ~132 m2,
 powierzchnia chodników – ~4 m2,
 powierzchnia humusowania i terenów zielonych do obsiania – ~356 m2,
2. w zakresie budowy kanalizacji deszczowej (realizacja w całości – zgodnie z projektem):
a) ułożenie ~647 mb kanalizacji deszczowej z rur o średnicy:
 Ø600 mm – 7 mb,
 Ø400 mm – 207 mb,
 Ø315 mm – 49 mb,
 Ø250 mm – 312 mb,
 Ø200 mm – 72 mb,
b) montaż wpustów ulicznych – 21 szt.,
c) montaż studni rewizyjnych – 18 szt.
3. w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej (realizacja w części – zgodnie z przedmiarem częściowym oraz schematem zakresu realizacji / załącznikiem graficznym – załącznik nr 9 do SWZ):
a) ułożenie ~28 mb kanalizacji sanitarnej z rur o średnicy Ø160 mm (odgałęzienia istniejącej sieci do granicy działek – na potrzeby przyłączy kanalizacyjnych wykonywanych przez inwestorów indywidualnych – mieszkańców),
4. w zakresie budowy sieci wodociągowej (realizacja w części – zgodnie z przedmiarem częściowym oraz schematem zakresu realizacji / załącznikiem graficznym – załącznik nr 9 do SWZ):
a) ułożenie ~149 mb sieci wodociągowej z rur o średnicy Ø110 mm,
5. w zakresie budowy kanału technologicznego (realizacja w części – zgodnie z przedmiarem częściowym oraz schematem zakresu realizacji / załącznikiem graficznym – załącznik nr 9 do SWZ):
a) wykonanie kanalizacji kablowej o długości ~222 mb,
b) budowa studni kablowych typu SK-1 – szt. 7,
6. w zakresie przebudowy istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej (realizacja w całości – zgodnie z projektem):
a) przełożenie kabla zasilającego pompownię – demontaż ~184 mb kabla wielożyłowego YAKY 4×95 mm2,
b) ułożenie kabla YAKY 4×95 mm2 o długości ~175 mb,
7. w zakresie oświetlenia (realizacja w całości – zgodnie z projektem):
a) ułożenie ~270 mb kabla oświetleniowego YAKY 4×25 mm2,
b) montaż słupów oświetleniowych ze stali ocynkowanej h = 7 m z oprawą LED – szt. 4.
8. Zamawiający zwraca wszystkim zainteresowanym uwagę, że dokładny opis przedmiotu zamówienia (szczegółowy zakres realizowanej inwestycji oraz wymagania jakościowe) znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 SWZ (tj. w szczególności w: projektach budowalnych i technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót dla poszczególnych branż oraz w zgłoszeniach zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych) – w okrojonym zakresie wskazanym na schemacie zakresu realizacji z pkt. 9 Rozdziału III SWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów!
Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych), Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Ww. dotyczy również robót nieujętych w przedmiarze robót a wynikających wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych i SWZ. Przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumentację pomocniczą w celu oszacowania zaoferowanej ceny.
9. W związku z powyższym Zamawiający zaleca potencjalnym Wykonawcom bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów / braków w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają tegoż Wykonawcę, gdyż zgodnie z ww. zastrzeżeniem winny one uwzględniać okoliczności, dane i informacje mogące wpłynąć na cenę zamówienia, a wynikające z ww. dokumentacji i warunków.
10. Wykonawca winien zrealizować zamówienie w oparciu o ww. dokumenty oraz zgodnie z:
- zapisami pkt. 1 powyżej,
- warunkami technicznymi i prawem budowlanym,
- obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi,
- zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną,
a także z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników określonych w powszechnie obowiązujących w tym zakresie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa – w szczególności: konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r., ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, które w szczególności polegają na (jeżeli dotyczy):
- pozbawieniu przejść dla pieszych przeszkód w rodzaju słupków, koszy na śmieci, donic (takie przeszkody na przejściach ograniczają możliwość przejeżdżania osobom na wózkach, a dla osób niewidomych mogą stanowić zagrożenie),
- oznaczeniu kontrastem i fakturą przejść dla pieszych oraz wyjazdów dla samochodów przecinających chodniki,
- obniżeniu wejść na przejścia dla pieszych pozwalających na łatwe wjechanie i zjechanie osobie na wózku,
- wyposażeniu skrzyżowań w sygnalizację dźwiękową sprzężoną ze światłami,
- automatycznym uruchamianiu świateł, bez potrzeby korzystania z przycisku,
- umieszczeniu znaków drogowych i innych elementów wystających na wysokości przynajmniej 230 cm, dzięki czemu osoby z niepełnosprawnością wzroku nie będą w nie uderzać (oraz wygrodzeniu przestrzeni pod schodami / podjazdami prowadzącymi np. na kładkę nad ulicą),
- pozbawieniu chodników przeszkód, na przykład śmietników, słupków, donic, skrzynek itp. oraz zapewnieniu, że przejście po chodniku jest proste i ma szerokość przynajmniej 120 cm,
- zapewnieniu możliwości odróżnienia chodników od dróg rowerowych poprzez zastosowanie innej faktury powierzchni i kontrastu lub fizyczne oddzielenie,
- kształtowaniu wjazdów do bram w formę przejezdnych chodników
oraz – w przypadku jakichkolwiek trudności / problemów w zrealizowaniu ww. wymagań, jakie stwierdzone zostaną na etapie realizacji zamówienia (w szczególności: rozbieżności dokumentacji projektowej z ww. wymaganiami) – Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego w celu wspólnego wypracowania rozwiązania w tym zakresie (w szczególności z udziałem osób wskazanych w §12 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz autora dokumentacji projektowej).
III. Wizja lokalna:
Zamawiający informuje, że nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, jako warunku złożenia ważnej oferty.
IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego:
Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca.
V. Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt V ppkt 6 SWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w Rozdziale III SWZ (w szczególności: ilekroć w dokumentacji postępowania oraz dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia pojawiają się znaki towarowe bądź nazwy własne produktów / towarów / urządzeń / etc. należy traktować je jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza w takich wypadkach wszelkie dostępne na rynku rozwiązania równoważne w ww. rozumieniu tego sformułowania).
2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy widniejący w „Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT” (tzw. biała lista) po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzeniu prawidłowego wykonania zamówienia (protokół odbioru końcowego z wynikiem pozytywnym – bez wad istotnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2261766,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2261766,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2261766,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEED-TEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361597389

7.3.4) Miejscowość: Wyrzysk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty dot. oświetlenia, kanału technologicznego i kanalizacji deszczowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2261766,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.