eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Modernizacja miejskiej strefy wypoczynku i rekreacji w obrêbie ulic: marsz. J. Pi³sudskiego, Ch³opskiej i Szkolnej

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-09-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja miejskiej strefy wypoczynku i rekreacji w obrêbie ulic:
marsz. J. Pi³sudskiego, Ch³opskiej i Szkolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Oborniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 76

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.oborniki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja miejskiej strefy wypoczynku i rekreacji w obrêbie ulic:
marsz. J. Pi³sudskiego, Ch³opskiej i Szkolnej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8b1e8d17-3a3b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00363728

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026746/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Zagospodarowanie parku miejskiego przy ul. Ch³opskiej/Pi³sudskiego w Obornikach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://bip.umoborniki.nv.pl/m,64,zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami (w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji) odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem:
- poczty elektronicznej zamowienia@um.oborniki.pl
- dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
2. Sposób sk³adania ofert:
1) Wykonawca po sporz±dzeniu i podpisaniu oferty szyfruje ofertê (funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest
dostêpna na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania) i wysy³a j± do zamawiaj±cego za po¶rednictwem Formularza do
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostêpnionego równie¿ na
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa: URZ¡D MIEJSKI W OBORNIKACH).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania ogólne / informacje o
¶rodkach komunikacji elektronicznej / informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i
odbierania korespondencji elektronicznej:
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim przy
u¿yciu:
- miniPortalu dostêpnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej zamowienia@um.oborniki.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP
aby mieæ dostêp do formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularz do komunikacji.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy dostêpnych na miniPortalu oraz ePUAP
wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 80MB.
5) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub wp³ywu na skrzynkê odbiorcz±
poczty elektronicznej - nie dotyczy ofert.
6) Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania dostêpny jest na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
2. Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem:
- poczty elektronicznej zamowienia@um.oborniki.pl
- dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
2) Korespondencja (przes³ana zgodnie z pkt 1) nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym
postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem sprawy lub nazw± zamówienia.
3) Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez wykonawcê jako za³±czniki.
4) Sposób sporz±dzenia i przekazywania o¶wiadczeñ lub dokumentów musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w:
a) rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415);
b) rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452);
c) Rozporz±dzeniu rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz.
2247).
3. Osoby uprawnione do komunikowania siê z wykonawcami:
1) Daria Dziabas
2) Justyna Bia³ek-Biedna
e-mail: zamowienia@um.oborniki.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w Obornikach jest: Burmistrz Obornik, ul. marsz. J.
Pi³sudskiego 76, 64-600 Oborniki;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Pan Bartosz Pawelczyk – radca prawny, Kancelaria Radców
Prawnych Bartosz Pawelczyk Krzysztof Kozik s.c., ul. Ró¿ana 13/3, 61-577 Poznañ, kontakt: tel. 792 304 042 / e-mail
inspektor@rodo-krp.pl ;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 i art. 74 ustawy Pzp;
5) dane osobowe, po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane
przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych przez administratora;
6) obowi±zek podania przez wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio wykonawcy dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych wykonawcy dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku wykonawca mo¿e zostaæ zobowi±zany do
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje wykonawcy:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje wykonawcy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych
osobowych wykonawcy przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.26.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja miejskiej strefy wypoczynku i rekreacji w obrêbie ulic: marsz. J. Pi³sudskiego, Ch³opskiej i Szkolnej.
2. Przedmiot robót obejmuje wykonanie nowych i modernizacjê ju¿ istniej±cych ¶cie¿ek parkowych, budowê i monta¿ obiektów ma³ej architektury, w tym placu zabaw, trelia¿u (pergola tunelowa) i ³awek parkowych, urz±dzeniu zieleni.
3. Miejska Strefa Wypoczynku i Rekreacji zosta³a zaprojektowana jako uk³ad przeplataj±cych siê ¶cie¿ek o szeroko¶ci 2,0 - 2,5 metra, utwardzonych kostk± brukow±. Czê¶æ ze ¶cie¿ek, g³ównie w czê¶ci przy ulicy Pi³sudskiego zostanie wybudowana w miejscu ¶cie¿ek istniej±cych, po rozbiórce ich starej nawierzchni.
4. W projekcie przewidziano wykonanie nastêpuj±cych rozbiórek:
• rozbiórka istniej±cych ¶cie¿ek,
• rozbiórka istniej±cych urz±dzeñ zabawowych i ich utylizacja
• rozbiórka istniej±cych elementów ma³ej architektuty
• rozbiórka istniej±cego opornika wygradzaj±cego nawierzchniê piasku istniej±cego palcu zabaw
• ewentualne przeniesienie kamiennego postumentu informuj±cego o dawnym przeznaczeniu tego terenu (informacja o cmentarzu) na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego
• demonta¿ elementów starego o¶wietlenia parkowego (s³upów o¶wietleniowych)
• wycinka istniej±cych krzewów i traw ozdobnych
5. Nowe ¶cie¿ki zbudowane s± w nastêpuj±cej konstrukcji:
• kostka brukowa betonowa szara - gr. 8 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 3 cm
• podbudowa z mieszanki zwi±zanej z cementem C1,5/2 - gr. 20 cm
• pod³o¿e gruntowe G1, E2 ≥ 80 MPa
6. Projektowane s± nasadzenia krzewów, traw i bylin. Tereny nieutwardzone przeznaczone pod zieleñ poza zakresem nasadzeñ nale¿y obsiaæ traw±.
7. Na jednym z centralnych kwarta³ów zaprojektowano plac zabaw dla dzieci, na którym, na bezpiecznej, piaszczystej nawierzchni przewidziano monta¿ 14 urz±dzeñ zabawowych.
8. Wzd³u¿ wybranych odcinków ¶cie¿ek zaprojektowano monta¿ 25 ³awek parkowych z oparciem. Lokalizacja ³awek zosta³a dobrana z uwzglêdnieniem s±siedztwa zieleni ozdobnej, przy placu zabaw (dla opiekunów bawi±cych siê dzieci) oraz tunelu trelia¿a.
9. Strefa wypoczynku i rekreacji wyposa¿ona bêdzie w nastêpuj±ce urz±dzenia:
• ³awka modu³owa z oparciem dla 3 osób– 25 szt. Wymiary: 1,50 -1,80 m x 0,90 -1,30 m - montowane na sta³e do pod³o¿a na wylewanych j stopach fundamentowej g³êboko¶ci 70 cm (beton klasy C16/20),
• kosz metalowy z daszkiem – 12 szt., pojemno¶æ: 45-60 l, materia³: profile ze stali nierdzewnej. drewno iglaste egzotyczne - montowany na sta³e do pod³o¿a na wylewanej stopie fundamentowej g³êboko¶ci 70 cm (beton klasy C16/20),
• tablica z regulaminem placu zabaw – 1 szt. - montowana na s³upku ze stali ocynk. o ¶renicy 5 cm na sta³e do pod³o¿a w wylewanej stopie fundamentowej g³êboko¶ci 70 cm (beton klasy C16/20). Tre¶æ tablicy nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym. Nadruk na folii samoprzylepnej, odporny na promienie UV.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówieñ bêd± roboty budowlane polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej lub STWiORB).
2. Wielko¶æ/zakres niniejszych zamówieñ nie przekroczy 30% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego.
3. Zamówienia bêd± mog³y zostaæ udzielone je¿eli:
1) zostan± udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zamówienia s± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
3) zamówienia zostan± udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawc± na podstawie odrêbnie zawartej umowy/zlecenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceny ofert:
1) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
2) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny okre¶lonych w ust. 2.
3) Zamawiaj±cy przed wyborem oferty najkorzystniejszej dokonuje kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli takie warunki zosta³y przez zamawiaj±cego okre¶lone), z zastrze¿eniem pkt 4.
4) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e je¿eli bêdzie to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym niezw³ocznie po z³o¿eniu ofert podlegaj±cych negocjacjom, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez wykonawcê wraz z ofert± w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postepowaniu:
1) O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu (sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 IDW).
2. Wykaz innych dokumentów sk³adanych przez wykonawcê wraz z ofert±:
1) Formularz ofertowy (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 IDW).
2) Kosztorys ofertowy sporz±dzony w oparciu o przedmiary robót zamawiaj±cego, które stanowi± za³±czniki Opisu Przedmiotu Zamówienia (Czê¶æ II SWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadaæ tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawieraæ wszystkie pozycje przedmiarowe (bez mo¿liwo¶ci ich pomijania). Dla ka¿dej pozycji kosztorysu nale¿y podaæ m.in. nazwê/opis pozycji, jednostkê miary, ilo¶æ jednostek miary, cenê jednostkow±, warto¶æ pozycji. Je¿eli w wyniku dokonanej przez wykonawcê analizy dokumentacji projektowej uzna ilo¶æ robót okre¶lon± w przedmiarze robót za niew³a¶ciw±, to zmiany ilo¶ci robót wykonawca mo¿e dochodziæ w ramach procedury pytañ, zgodnie z art. 284 ustawy Pzp.
3) (je¿eli dotyczy) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia lub gdy reprezentant wykonawcy dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Do pe³nomocnictwa (oferty) powinny byæ za³±czone dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoby podpisuj±ce pe³nomocnictwo s± uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu danego wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Dziale XIII ust. 1 pkt 1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu,
2) o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych (pe³nomocnikiem, o którym mowa w ust. 1).
5. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, zamawiaj±cy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego mo¿e ¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ prawn± za realizacjê zamówienia. Problematykê zobowi±zañ solidarnych w zakresie nieuregulowanym przez umowê reguluj± przepisy kodeksu cywilnego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza przypadkami umo¿liwiaj±cymi zmianê umowy, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dopuszcza siê wprowadzenie istotnych zmian tre¶ci umowy za zgod± Zamawiaj±cego w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie.
2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± dotyczyæ:
1) zmiany i ograniczenie ilo¶ci robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych,
3) zmiany producenta materia³ów budowlanych, urz±dzeñ lub wyposa¿enia,
4) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych,
5) zmiany terminów okre¶lonych w § 7 umowy,
6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT).
4. Je¿eli zmiana, o której mowa w ust. 3 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany – je¿eli wymagaj± tego przepisy prawa budowlanego) zawieraj±cy opis proponowanych zmian i niezbêdne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mog± zostaæ dokonane, je¿eli zachodz± i s± ich uzasadnieniem ni¿ej wymienione okoliczno¶ci:
1) niezgodno¶æ przedmiaru robót z okre¶leniem przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci robót z zastrze¿eniem postanowieñ § 3 ust. 2 umowy,
3) obni¿enie kosztu wykonania robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (u¿ytkowania) obiektu,
4) poprawa warto¶ci lub podniesienie sprawno¶ci ukoñczonych robót budowlanych,
5) zmiany obowi±zuj±cych przepisów,
6) podniesienie wydajno¶ci urz±dzeñ,
7) podniesienie bezpieczeñstwa wykonywania robót,
8) usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeñstwa w trakcie u¿ytkowania obiektu,
9) opó¼nienia lub zawieszenia robót oraz zmiany powsta³e w wyniku:
a) przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, innego organu administracji publicznej, innego wykonawcy zatrudnionego na terenie placu budowy, w³a¶cicieli lub zarz±dców sieci infrastruktury technicznej, których dzia³ania s± niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy,
b) nieterminowego przekazania Wykonawcy przez Zamawiaj±cego terenu budowy,
c) wyst±pienia warunków pogodowych lub gruntowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy zgodnie z przyjêt± technologi±, potwierdzonych przez inspektora nadzoru,
d) realizacji robót powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania robót i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówieñ dodatkowych, i/lub zamówieñ podobnych,
e) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
f) dzia³ania si³y wy¿szej maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót,
g) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
10) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a tak¿e innych przeszkód lub ska¿eñ uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca po sporz±dzeniu i podpisaniu oferty szyfruje j± i wysy³a do zamawiaj±cego za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa: URZ¡D MIEJSKI W OBORNIKACH)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-11 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-09

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dzia³aj±c na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.),
zamawiaj±cy informuje, ¿e kwota jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia wynosi: 1.250.000,00 z³ brutto

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.