eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont dachu, więźby dachowej i poddasza z wymianą instalacji elektrycznej na poddaszu budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu, więźby dachowej i poddasza z wymianą instalacji elektrycznej na poddaszu budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Daszyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8d07ae3-1b29-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu, więźby dachowej i poddasza z wymianą instalacji elektrycznej na poddaszu budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8d07ae3-1b29-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123497/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont dachu, więźby dachowej i poddasza z wymianą instalacji elektrycznej na poddaszu budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291897

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G-2502-7/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 595147,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: „Remont dachu, więźby dachowej i poddasza z wymianą instalacji elektrycznej na poddaszu budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach” stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w czynnym budynku, objętym decyzją o pozwoleniu na budowę – Decyzją Nr 78/2022 z dnia 15.04.2022r. dotyczącą przebudowy, remontu i częściową zmianę sposobu użytkowania budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach przy ul. Kochanowskiego 1 wraz z przebudową wewnętrznych instalacji, które obejmują realizację przedmiotu zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący: zakres, charakterystykę robót oraz parametry techniczne, został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
a) Rozbiórki i demontaże:
- rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego (blacha ocynkowana),
- demontaż wszystkich rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich dachu i koryt odwadniających,
- rozbiórka dwóch wyłazów dachowych,
- rozbiórka dwóch skorodowanych czap kominowych,
- rozbiórka dwóch trzonów kominowych powyżej połaci,
- demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
- rozbiórka zbędnych instalacji antenowych,
- demontaż instalacji oświetlenia elektrycznego,
- demontaż elementów więźby drewnianej (wg wskazania na rysunku w dokumentacji projektowej),
- demontaż całego zawilgoconego deskowania,
b) Wymiana pokrycia dachowego:
- rozbiórka istniejącego pokrycia z blachodachówki powlekanej,
- rozbiórka istniejącego pokrycia z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka kompletnego deskowania,
- montaż nowego deskowania,
- montaż membrany dachowej,
- montaż kontrłat i łat,
- montaż dachówki ceramicznej - karpiówka w koronkę (kolor ceglasto-czerwony),
c) Wykonanie obróbek dachowych:
- z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0.7mm w arkuszach lub z rolki,
d) Wymiana rynien i rur spustowych (tytan-cynk):
- rury spustowe o średnicy Ø150 mm, rynny Ø150/180 mm,
e) Remont trzonów kominowych:
- usunięcie odspojonych tynków (dwa kominy),
- weryfikacja stanu konstrukcyjnego stanu trzonów kominowych,
- gruntowne czyszczenie wszystkich przewodów wentylacyjnych,
- hydrofobizacja kominów (po naprawie i uzupełnieniu ceglanych trzonów),
- montaż kratek ze stali nierdzewnej zabezpieczających otwory wlotowe kominów, z systemem sprężyn umożliwiających ich otwieranie do czyszczenia,
f) Przewody kanalizacyjne:
- wymiana podstaw dachowych wraz z rurami na nowe (z blachy cynkowo-tytanowej),
- montaż wywiewek kanalizacyjnych obudowanych rurą z daszkiem z blachy cynkowo-tytanowej z systemowymi obróbkami,
g) Montaż wyłazu dachowego:
- wymiana wyłazu dachowego (wymiar w świetle przejścia 80 x 80 cm),
h) Montaż systemowych ław kominiarskich:
- zamontowanie nowych ław kominiarskich na dachach,
i) Remont uszkodzonych pęknięć:
- w murach ścianki kolankowej na poddaszu poprzez cerowanie muru,
j) Remont parapetów wewnętrznych na poddaszu:
- poprzez wymianę jednej warstwy cegieł z wykonaniem szlichty spadkowej,
k) Remont więźby dachowej:
- wymiana skorodowanych i uszkodzonych elementów więźby dachowej,
l) Impregnacja wszystkich elementów więźby dachowej:
- środkami o działaniu owadobójczym, impregnującym i nierozprzestrzeniającym ognia (NRO),
m) Pozostałe roboty ogólnobudowlane:
- wymurowanie łącznika, ściany murowane i strop (zgodnie z dokumentacją projektową) w celu wydzielenia strefy i dostosowania poddasza do przepisów p.poż,
n) Wymiana instalacji odgromowej,
o) Wymiana oświetlenia wraz z okablowaniem.
2.2. Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności służące realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
2.3. Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
2.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
roboty ogólnobudowlane, roboty elektryczne
2.5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie weryfikacji i kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia – zgodnie Projektem Umowy.
2.6. Materiały, narzędzia, urządzenia, sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy i zużyje zgodnie ze złożoną ofertą warunkującą wykonanie przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia:
a) muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w dokumentacji, o której mowa w Projekcie Umowy;
b) muszą spełniać wymogi Prawa budowlanego i Ustawy o wyrobach budowlanych;
c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego;
d) muszą posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy,
e) muszą być fabrycznie nowe, nie używane oraz muszą posiadać gwarancję producenta.
2.7. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do źródła poboru wody i energii elektrycznej.
2.8. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia w Budynku, w celu umożliwienia wykonania przedmiotu umowy.
2.9. Z uwagi na szczególny charakter działalności Sądu Rejonowego w Głubczycach i wykonywanie prac w obiekcie użyteczności publicznej, niektóre prace i tzw. „ prace głośne”, tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie pracy Sądu Rejonowego w Głubczycach Wykonawca będzie wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po godzinie 15:30 – po zakończeniu godzin urzędowaniu Sądu Rejonowego w Głubczycach maksymalnie do godziny 21.00 lub w wyjątkowych wpadkach w dni, które są dla Sądu Rejonowego w Głubczycach dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym na co najmniej dwa dni przed terminem wykonywania tych robót.
2.10. W czasie realizacji robót wykonawca będzie utrzymywał pomieszczenia poza pomieszczeniami, które objęte zostaną remontem w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał na bieżąco wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz inne zanieczyszczenia powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.
2.11. Wykonawca zobowiązuje się: strzec mienia znajdującego się na terenie budynku, wykonać odpowiednie zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót, wykonywać roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż, a także nie naruszać w trakcie prowadzonych robót budowlanych istniejącej struktury budynku i instalacji nie objętych zakresem robót stanowiących przedmiot umowy, bez zgody Zamawiającego pod rygorem poniesienia z tego tytułu przez Wykonawcę skutków finansowych.
2.12. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
2.13. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym w dokumentacji, o której mowa w Rozdziale III SWZ, wymaganiom technologiczno–materiałowym producentów materiałów oraz sztuce budowlanej, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi i normami właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w Projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261910-6 - Naprawa dachów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750002,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1070000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750002,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Budowlany DACHOLEP Jolanta Stańczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711289393

7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 35/2

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-224

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750002,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.