eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowiny › Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowiny - linia komunikacyjna Zawada - Kowala



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowiny – linia komunikacyjna Zawada - Kowala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25

1.5.2.) Miejscowość: Nowiny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 041 347 50 10

1.5.8.) Numer faksu: 041 347 50 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/648034

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowiny – linia komunikacyjna Zawada - Kowala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-378046f8-13c2-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033638/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowiny – linia komunikacyjna Zawada - Kowala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INO.271.68.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 108954,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowiny, polegających na wykonywaniu autobusowych usług przewozowych w zakresie transportu publicznego na linii komunikacyjnej: Zawada – Kowala przez Nowiny o długości 31,90 km (w obu kierunkach) z przejazdami realizowanymi w dni robocze, soboty, niedziele i święta; przewidywany przebieg w okresie realizacji umowy: około 31.581,00 wozokilometrów. Przejazd dla pasażerów jest bezpłatny, na podstawie wydawanych kart przejazdu. Karty przejazdu przygotowuje Organizator publicznego transportu zbiorowego i przekazuje je Operatorowi na każdy miesiąc świadczonej usługi. Środki transportu do obsługi linii komunikacyjnej muszą spełniać wymagania techniczno – eksploatacyjne, zgodnie załącznikiem nr 7 do SWZ. Do obsługi linii komunikacyjnej, Operator zobowiązuje się przeznaczyć będące w jego posiadaniu na dzień podpisania umowy środki transportu wykazane zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;
2. Usługa realizowana będzie zgodnie z wykazem trasy oraz rozkładem jazdy opracowanym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Rozkład jazdy może być zmieniony w każdej chwili podczas realizacji usługi, po akceptacji i opracowaniu zmiany przez Zamawiającego. Dopuszcza się także korekty rozkładu jazdy na wniosek Wykonawcy, po akceptacji i opracowaniu zmiany przez Zamawiającego.
3. Usługi świadczone będą taborem ustalonym w porozumieniu z Wykonawcą, zgodnie z trasą przebiegu linii komunikacyjnej stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów wobec przewożonych osób oraz osób trzecich.
5. Zamawiający wymaga zapewnienia w środkach transportu (tj. autobusach przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia) rozwiązań technicznych służących zapewnieniu ich dostępności dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej.
6. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego.
7. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, a w wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego. Kryteriami stosowanymi przez Zamawiającego w celu oceny równoważności są minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne wskazane bezpośrednio w dokumentacji projektowej. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiot zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (są nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego). Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w ofercie.
8. Informacja o możliwości zastosowania aukcji elektronicznej i zawarciu umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej i zawarcia umowy ramowej.
9. Oferty wariantowe oraz częściowe:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Zamawiający nie może udzielić niniejszego zamówienia w częściach, z których każda stanowiłaby odrębny przedmiot zamówienia, ponieważ w tej postaci zamówienie jest niepodzielne na części ze względów organizacyjnych i tworzy nierozerwalną całość. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
10. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, obejmujące wszystkie czynności w zakresie kierowania wskazanymi w ofercie pojazdami.
2) Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia w zakresie określonym w pkt. 1) będą zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawców.
3) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 5 dni od podpisania umowy poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zatrudnionych pracowników - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
4) W celu weryfikacji zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności w zakresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo żądać przedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie w terminie przez siebie wyznaczonym w szczególności:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów
zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
5) W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy – osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawartych z tymi osobami w terminie 5 dni od ich podpisania. Punkt 3) stosuje się odpowiednio.
6) Zamawiającemu służy prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli zwłoka Wykonawcy w wykonaniu obowiązku wskazanego w pkt. 3), 4) i 5) niniejszego ustępu przekroczy 5 dni licząc od upływu terminu wskazanego w pkt. 3) i 5) lub wyznaczonego przez Zamawiającego z prawem do naliczenia kary umownej określonej w projekcie umowy.
11. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
12. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający przewiduje możliwość albo wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych dokumentów.
Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej ani sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zezwolił i umożliwił montaż i uruchomienie w środkach transportu Wykonawcy, urządzeń systemu lokalizacji położenia pojazdu na trasie. Wykonawca zezwoli także na rejestrowanie i gromadzenie zarejestrowanych danych za pomocą ww. urządzeń, wyłącznie w celu potwierdzenia realizacji świadczonych usług transportowych według niniejszego zamówienia. W przypadku niezamontowania ww. urządzeń Wykonawca będzie dokumentował fotograficznie realizację wykonania kursu poprzez wykonanie zdjęć z datą i godziną przyjazdu i odjazdu na przystankach końcowych. Za żądanie Zamawiającego, Wykonawca przekaże ww. dokumentację fotograficzną Zamawiającemu.
15. Zamawiający wymaga, aby podczas świadczenia usługi przewozu na trasie ZAWADA - KOWALA przez Nowiny, pojazd wykorzystywany przy realizacji świadczenia był każdorazowo oznaczony w przedniej części pojazdu tablicą z oznaczeniem kierunku trasy komunikacyjnej, o następującej treści: „ZAWADA - KOWALA przez Nowiny”. Natomiast na trasie KOWALA - ZAWADA przez Nowiny pojazd wykorzystywany przy realizacji świadczenia był każdorazowo oznaczony w przedniej części pojazdu tablicą z oznaczeniem kierunku trasy komunikacyjnej, o następującej treści: „KOWALA - ZAWADA przez Nowiny”. W okresie od zmierzchu do świtu oraz w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza tablica ta powinna być oświetlana. Zamawiający dopuszcza zastosowanie elektronicznej tablicy informacyjnej w technologii LED. Wymiary tablicy oraz wielkość czcionki napisów powinny umożliwiać swobodne odczytanie treści na zewnątrz pojazdu z odległości minimum 10 metrów.
W związku z ograniczoną liczbą znaków pozostałe warunki określono w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZAWIADOMIENIE O ODRZUCENIU OFERT
I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
I. ODRZUCENIE OFERTY

Zamawiający, działając na podstawie przepisu art. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy dnia 11 września
2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku, poz. 1710), zwanej dalej
„Ustawą” informuje o odrzuceniu złożonej przez Norbi – Trans Kryczka Małgorzata , Chomentów 67,
28-305 Sobków oferty nr 1 - w niniejszym postępowaniu.

II. ODRZUCENIE OFERTY
Zamawiający, działając na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 2. lit c) ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 roku, poz. 1129 ze zm.),
zwanej dalej „Ustawą” informuje o odrzuceniu złożonej przez Norbi – Trans Kryczka Grażyna, Ul.
Śląska 26/28, 25-328 Kielce oferty nr 2 - w niniejszym postępowaniu.

III. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający, działając na podstawie dyspozycji przepisu art. 260 ust. 1 Ustawy zawiadamia również
o unieważnieniu niniejszego postępowania.
UZASADNIENIE
W przedmiotowym postępowaniu, w wymaganym terminie wpłynęła dwie oferty złożone przez
Wykonawców:
1) Norbi – Trans Kryczka Małgorzata , Chomentów 67, 28-305 Sobków
2) Norbi – Trans Kryczka Grażyna, Ul. Śląska 26/28, 25-328 Kielce
Mając powyższy opisany stan faktyczny i prawny, dotyczący odrzucenia ofert oraz opierając się na
przepisie art. 255 pkt 2) Ustawy, Zamawiający obowiązany jest unieważnić postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uznając wszystkie wymienione okoliczności, postanowiono jak wyżej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.