eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. "Budowa boiska sportowego w Brzegach"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa boiska sportowego w Brzegach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa boiska sportowego w Brzegach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9aef338-1310-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026393/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Budowa boiska sportowego w Brzegach – nadzór inwestorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290599/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.39.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 240816,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8163,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi nad zadaniem „Budowa boiska sportowego w Brzegach”. Zakres rzeczowy robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru obejmuje zaprojektowanie i wykonanie boiska sportowego ze sztuczną nawierzchnią o powierzchni całkowitej 6 405 m2.
Boisko przeznaczone jest do celów rekreacyjnych i sportowych. Obsługiwać będzie mieszkańców miasta i gminy Wieliczka oraz części mieszkańców sąsiednich gmin. Teren projektowanego boiska będzie ogrodzony i stanowić będzie strefę bezpłatnego pobytu.
Działka jest dobrze skomunikowana – zapewnione jest połączenia dla ruchu kołowego z ul. Trakt Ojca św. Franciszka oraz ul. Trakt Ojca św. Jana Pawła II w bezpośrednim sąsiedztwie Ronda Światowych Dni Młodzieży 2016. Teren działki w miejscu planowanego boiska jest płaski, słabo zadrzewiony. Warunki gruntowo-wodne nie stwarzają utrudnień w realizacji założenia projektowego.
2. Dane techniczne obiektu:
Boisko sportowe:
- powierzchnia pola gry: 5 225 m2
- wymiary pola gry: 95 m x 55 m
- całkowita powierzchnia (pole gry wraz z wybiegami bocznymi (3 m po obu stronach) i końcowymi (5 m po obu stronach)): 6 405 m2
- całkowite wymiary (pole gry wraz z wybiegami bocznymi (3 m po obu stronach) i końcowymi (5 m po obu stronach)): 105 m x 61 m.
3. W ramach inwestycji planowane jest:
- wykonanie linii boisk (kolor biały) wklejanych w nawierzchnię,
- wykonanie opaski wokół boiska sportowego,
- montaż nowego wyposażenia sportowego boiska – bramki do piłki nożnej 7,32m x 2,44m (2 kompl.),
- wykonanie trawników sianych na pozostałym terenie,
- wykonanie ogrodzenia panelowego z furtką oraz bramą techniczną,
- wykonanie piłkochwytów o wysokości 4 m na ogrodzeniu z paneli o wysokości 2 m – łączna wysokość ogrodzenia
z piłkochwytami: 6 m,
- wykonanie nawierzchni boiska z trawy syntetycznej,
- wykonanie podbudowy pod boisko z trawy syntetycznej
4. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego
5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia na roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru:
Działki o numerach: 444/30; 444/12; 444/18; 444/17; 444/35; 435/2; 444/29 są w posiadaniu gminy lub w jej zarządzie.
Na etapie projektowym należy wykonać bilans terenu zgodnie z wypisem z miejscowego planu przestrzennego miasta i gminy Wieliczka- obszar „D” przyjętego uchwałą NR XLV/601/2014 Rady Miejskiej z dnia 30 czerwca 2014r. opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Małop. Z 2014r. poz 4429, zmienionego wyrokiem sądu II SA/Kr 1629/15 z dnia 1 grudnia 2016r. Wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w załączniku nr 2 do PFU.
6. Szczegółowy zakres zamówienia na roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru określają poniższe opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej:
- PFU wraz z załącznikami tj. wypisem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz załącznikiem graficznym;
- Opinia geotechniczna.
7. Kompletna dokumentacja na roboty budowlane będąca przedmiotem nadzoru znajduje się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/614826
8. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych poniżej, w tym wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 88 z późn. zm.):
8.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
8.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zgodności wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
8.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
8.4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (weryfikacja, potwierdzanie wykonania, merytoryczna akceptacja faktur wykonawcy robót budowlanych),
8.5. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia opinii technicznych dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
8.6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
8.7. wymaganie od wykonawcy robót budowlanych wykonania poniższych czynności:
8.7.1. wykonania i utrzymywania zaplecza budowy, instalacji i zabudowań tymczasowych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwej realizacji prac;
8.7.2. zabezpieczenia i oznaczenia prowadzonych robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania (m.in. tablica informacyjna budowy) przez cały czas realizacji prac;
8.7.3. sporządzenia dokumentacji fotograficznej robót zanikających;
8.7.4. dokonania na koszt wykonawcy robót budowlanych stosownych korekt wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień itp. koniecznych do prawidłowego wykonania robót w przypadku stwierdzenia kolizji wykonywanych robót ze znajdującymi się w terenie obiektami i elementami infrastruktury technicznej;
8.7.5. usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wszelkich wad i usterek w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia;
8.7.6. zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem przez cały czas realizacji zadania;
8.7.7. naprawy ewentualnych uszkodzeń urządzeń i obiektów oraz usuwania awarii powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych;
8.7.8. dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywania terenu robót w należytym stanie i porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych (m.in. obowiązek prowadzenia robót w taki sposób aby mieszkańcy w sposób ciągły mieli dostęp do swoich posesji), składowania i usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych i pomocniczych;
8.7.9. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę robót budowlanych. W szczególności wykonawca jest zobowiązany pisemnie potwierdzić uzyskane oświadczenie właściciela nieruchomości o jej odtworzeniu do stanu pierwotnego;
8.7.10. potwierdzenia złożenia odpadów powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwiania;
8.7.11. przestrzegania przepisów prawnych wynikających Ustawy Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1973, 2127, 2269 z późn. zm.) oraz Ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 779, 784, 1648, 2151 z późn. zm.);
8.7.12. realizowania robót budowlanych z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z uzgodnień dokonanych z podmiotami zarządzającymi nieruchomościami, obiektami lub urządzeniami (m.in. Wody Polskie, Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Krakowie, Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Tarnowie, TAURON SA, TP SA, Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.; Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce), w tym:
- sporządzania i przekazywania dokumentacji powykonawczej,
- zgłaszania rozpoczęcia i zakończenia prac w wymaganych terminach,
- uzgadniania szczegółowych warunków realizacji prac,
- wnoszenia koniecznych i wymaganych opłat.
8.8. weryfikacja dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane atesty, certyfikaty, itd. stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizacji robót budowlanych;
8.9. weryfikacja wszelkiej dostarczonej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji kompletowanej w trakcie realizacji robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przygotowanych do odbioru końcowego kompletów protokołów niezbędnych przy odbiorze;
8.10. monitorowanie obsługi geodezyjnej wykonawcy robót budowlanych;
8.11. weryfikowanie i zatwierdzanie sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych kompletnej dokumentacji powykonawczej technicznej i dokumentacji powykonawczej geodezyjno-kartograficznej;
8.12. weryfikowanie i akceptowanie okresowych raportów wykonawcy robót budowlanych – zgodnie z zasadami podanymi w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik do SWZ;
8.13. zatwierdzanie sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych planu realizacji robót wraz z planem zagospodarowania placu budowy;
8.14. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, ppoż.;
8.15. informowanie Zamawiającego o zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych problemach technicznych i innych problemach związanych z realizacją robót;
Z uwagi na ograniczenie techniczne formularza (limit znaków) pozostałe obowiązki Wykonawcy określono w punkcie 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33087,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DKJ JADWIGA KASPRZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 683 112 75 74

7.3.3) Ulica: KUNICE 21

7.3.4) Miejscowość: GDÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.