Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00357086/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21f97519-3cf3-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21f97519-3cf3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041165/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym "Maluszek" w Przysusze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
NextGenerationEU2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.40.2023.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;1) Przedmiot zamówienia: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3, 1840/3, 1839/3, 1836/3, 1835/3, 1834/3, 1833/3, 1832/3, 1839/3, 1830/3, 1829/3, 1828/3, 3621/3, 1831/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.
3) Roboty budowlane dla części 1: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka obejmują prace adaptacyjne na części obiektu o pow. ok. 240m2 polegające na:
- wykonaniu przejścia pomiędzy pomieszczeniem do leżakowania a pomieszczeniem dydaktyczno – rekreacyjnym o wymiarze 2mx2,1m, poprzez rozebranie zabudowy z płyty k/g, uzupełnieniu ubytków, wyrównaniu i zagruntowaniu;
- wykonaniu zabudowy ściany z płyty k/g w celu wydzielenia pomieszczenia gospodarczego w adaptowanej części żłobka i montażu drzwi płytowych wewnętrznych z zamkiem;
- oczyszczeniu i pomalowaniu zmywalnymi farbami lateksowymi akrylowo – kompozytowymi o wysokiej odporności mechanicznej powłoki wszystkich pomieszczeń żłobka o łącznej pow. ok. 789m2 , kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;
- wykonaniu podejścia z wodą ciepłą i zimną oraz odpływu do sieci kanalizacyjnej w celu zamontowania zlewu do mycia nocników dziecięcych w pomieszczeniu łazienki i uzupełnienie glazury i terakoty po pracach instalacyjnych;
- strop nad powierzchnią żłobka należy ocieplić wełną mineralną o łącznej grubości minimum 15 cm;
- wykonaniu demontażu istniejącej pochylni dla niepełnosprawnych i wykonaniu nowej w nowej lokalizacji;
- wymianie stolarki okiennej w pomieszczeniach żłobka w celu zapewnienia odpowiednich parametrów przenikalności ciepła w budynku tj. o współczynniku przenikalności dla okien min. 0,9kW – szt. 11.
- demontaż istniejących rolet i ich ponowny montaż na nowej stolarce okiennej.
Uwaga: w celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny dla stolarki okiennej zaleca się dokonania wizji w terenie i pomiaru z natury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania techniczne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt budowlany: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.5.) Wartość części: 112386,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa wraz z montażem pompy ciepła na potrzeby żłobka1) Przedmiot zamówienia: Dostawa wraz z montażem pompy ciepła na potrzeby żłobka.
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3, 1840/3, 1839/3, 1836/3, 1835/3, 1834/3, 1833/3, 1832/3, 1839/3, 1830/3, 1829/3, 1828/3, 3621/3, 1831/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.
3) Zadanie dla części 2: Dostawa wraz z montażem pompy ciepła na potrzeby żłobka obejmuje dostawę wraz montażem instalacji elektroenergetycznego źródła ogrzewania, np. pompy ciepła typu powietrze/powietrze. Parametry techniczne planowanego do montażu źródła ciepła należy dostosować o funkcji i przeznaczenia obiektu. Planowana do ogrzewania łączna powierzchnia pomieszczeń żłobka to ok. 350m2. Urządzenie powinno zapewnić zapotrzebowanie na ogrzewanie pomieszczeń o temperaturze min. 21°C. Część budynku przeznaczona do montażu źródła ciepła posiada parametry: budynek parterowy, pomieszczenia o wysokości 2,9 m, ściany wykonane z bloczka wapienno – cementowego o grubości 25cm, izolacja istniejąca ścian styropian o grubości 10 cm; strop ocieplony styropianem o grubości 4cm oraz planowane do docieplenia wełną mineralną o grubości min. 15 cm, podłoga ocieplona styropianem twardym o grubości 8 cm, dach budynku nieocieplony pokryty blachodachówką, wentylacja naturalna lub grawitacyjna. Zaleca się zastosowanie urządzenia zapewniającego wyminę powietrza bez ubytku cieplnego dla budynku.
Uwaga:
W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oraz właściwego doboru urządzenia grzewczego zaleca się dokonania wizji w terenie i pomiaru z natury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Rzut pomieszczeń żłobka wraz podanymi powierzchniami, w których należy przewidzieć montaż elementów pompy do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania, ogrzewania i wentylacji pomieszczeń.
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 247173,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze1) Przedmiot zamówienia: Rozbudowa istniejącego placu zabaw.
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. Istniejący plac zabaw posiada łączną powierzchnię 81,50m2. Plac zabaw posiada konstrukcję nawierzchni: warstwę odsączającą o grubości 10 cm, podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, warstwę wyrównawczą z kruszywa o grubości 5cm, warstwę bazową z granulatu z lepiszczem poliuretanowym o grubości 10mm, nawierzchnię z granulatu EPDM o grubości 8mm, obrzeża betonowe o wymiarach 8x30x100cm. Plac wyposażony jest w urządzenia zabawowe: dwie huśtawki sprężynowe (typu bujak), konstrukcję typu domek, urządzenie wielofunkcyjne typu tunel, ławkę parkową, regulamin placu zabaw. Plac zabaw jest ogrodzony panelami systemowymi o wysokości 1,5m ocynkowane, powlekane PCV z furtką o szerokości 1m.
3) Zadanie dla części 3: Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze obejmuje rozbudowę istniejącego placu zabaw o pow. ok. 50 m2. Roboty w ramach zadania obejmują:
- demontaż istniejącej nawierzchni z kostki brukowej o pow. ok. 50 m2;
- demontaż istniejącego ogrodzenia i jego ponowne wykorzystanie w części przeznaczonej do rozbudowy;
- wykonanie rozbudowy nawierzchni placu zabaw o konstrukcji zgodnej z istniejącą tj. warstwa odsączająca o grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, warstwa wyrównawcza z kruszywa o grubości 5cm, warstwa bazowa z granulatu z lepiszczem poliuretanowym o grubości 10mm, nawierzchnia z granulatu EPDM o grubości 8mm, obrzeża betonowe o wymiarach 8x30x100cm;
- wykonanie ogrodzenia placu zabaw;
- demontaż w przypadku konieczności przeniesienia istniejących urządzeń zabawowych i ponowny ich montaż oraz montaż nowych urządzeń (w uzgodnieniu z Zamawiającym) w ilości i zachowaniem odległości bezpiecznych urządzeń wynikających ze specyfikacji urządzeń;
- dostawa drzew ozdobnych szczepionych na pniu w donicach ozdobnych np. typu Catalpa (rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym) w ilości 10 szt.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania planu zagospodarowania terenu i uzgodnienia z Zamawiającym i zarządcą obiektu oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego placu zabaw.
Uwaga:
W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oraz właściwego doboru urządzeń zabawowych zaleca się dokonanie wizji w terenie i pomiaru z natury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt budowlany istniejącego placu zabaw.
b) Wizualizacja planowanej rozbudowy placu zabaw.
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Dostawa budynku kontenerowego na potrzeby żłobka1) Przedmiot zamówienia: Dostawa budynku kontenerowego na potrzeby żłobka
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. Działka częściowo zabudowana budynkiem szkoły.
3) Zadanie dla części 4: Dostawa gotowego budynku modułowego/kontenerowego na potrzeby żłobka obejmuje dostawę i usytuowanie budynku typu kontener o pow. 20 m2, niezwiązanego trwale z gruntem. Konstrukcja budynku stalowa, pokryta blachą, ocieplony i odizolowany w celu zapobieżenia powstawaniu wilgoci wewnątrz budynku, dach płaski. Wyposażony w okno o wymiarach 40cmx65cm i drzwi wejściowe o wymiarach 2mx2m. Budynek odizolowany od podłoża. W budynku planuje się przechowywać wózki do transportu dzieci, akcesoria placu zabaw stanowiące wyposażenie żłobka.
Uwaga:
W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oraz właściwego doboru konstrukcji kontenera zaleca się dokonanie wizji w terenie i pomiaru z natury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Wizualizacja planowanej lokalizacji budynku kontenera.
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina i Miasto Przysucha unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
W przedmiotowym postępowaniu do ogłoszenia o zamówieniu na roboty budowlane opublikowanego za numerem 2023/BZP 00357086/01 z dnia 17.08.2023 r. nie została załączona Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik obligatoryjny dla zamówień na roboty budowlane o wartości mniejszej niż progi unijne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego na podstawie art. 103 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z dyspozycją art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne” oraz „Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina i Miasto Przysucha unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
W przedmiotowym postępowaniu do ogłoszenia o zamówieniu na roboty budowlane opublikowanego za numerem 2023/BZP 00357086/01 z dnia 17.08.2023 r. nie została załączona Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik obligatoryjny dla zamówień na roboty budowlane o wartości mniejszej niż progi unijne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego na podstawie art. 103 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z dyspozycją art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne” oraz „Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.”
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina i Miasto Przysucha unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
W przedmiotowym postępowaniu do ogłoszenia o zamówieniu na roboty budowlane opublikowanego za numerem 2023/BZP 00357086/01 z dnia 17.08.2023 r. nie została załączona Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik obligatoryjny dla zamówień na roboty budowlane o wartości mniejszej niż progi unijne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego na podstawie art. 103 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z dyspozycją art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne” oraz „Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.”
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina i Miasto Przysucha unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
W przedmiotowym postępowaniu do ogłoszenia o zamówieniu na roboty budowlane opublikowanego za numerem 2023/BZP 00357086/01 z dnia 17.08.2023 r. nie została załączona Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik obligatoryjny dla zamówień na roboty budowlane o wartości mniejszej niż progi unijne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego na podstawie art. 103 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z dyspozycją art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne” oraz „Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.”
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu specjalistycznego - WUKO
- Budowa parkingu na osiedlu "Południe" w Przysusze.
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Modernizacja sanitariatów w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli
- Przebudowa Gminnego Stadionu Sportowego
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wyszynach
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.