eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Inwestycja budowlana w pomieszczeniach użytkowanych przez Instytut Nauk Prawnych na III piętrze Pałacu Staszica (skrzydło B) w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycja budowlana w pomieszczeniach użytkowanych przez Instytut Nauk Prawnych na III piętrze Pałacu Staszica (skrzydło B) w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 72

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inp@inp.pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inp.pan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bsskancelaria.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Naukowo Badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie badań naukowych w zakresie nauk prawnych oraz upowszechnianie wyników tych badań

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwestycja budowlana w pomieszczeniach użytkowanych przez Instytut Nauk Prawnych na III piętrze Pałacu Staszica (skrzydło B) w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94dd4cf5-0be9-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282697/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: W/375/6/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 372203,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Inwestycja budowlana w pomieszczeniach użytkowanych przez Instytut Nauk Prawnych na III piętrze Pałacu Staszica (skrzydło B) w Warszawie (00-330, ul. Nowy Świat 72) tj.
Część 1: Usunięcie szkód powstałych wskutek przeciekania dachu wraz z przebudową instalacji elektrycznej pracowni naukowej INP PAN w Pałacu Staszica w Warszawie.
2. Przedmiotem inwestycji jest usunięcie szkód powstałych wskutek przeciekania dachu wraz z przebudową instalacji elektrycznej pracowni naukowej INP PAN w Pałacu Staszica w Warszawie. Planowane roboty budowlane dotyczą naprawy substancji zabytkowej po zalaniu i będą obejmowały elementy takie jak w szczególności:
a) usunięcie i utylizacja resztek gruzu z przestrzeni nad sufitem podwieszanym, zalegającego miejscowo na częściach wsporników żelbetowych i wykonanie innych niezbędnych prac rozbiórkowych i przygotowawczych do realizacji zamówienia;
b) demontaż istniejącej instalacji i urządzeń elektrycznych (tj. jednostki wewnętrznej i zewnętrznej urządzenia klimatyzacji, układu automatyki i sterowania oknem dachowym), które uległy zalaniu wskutek przeciekania dachu oraz ich wymianę;
c) wymianę osprzętu elektrycznego;
d) modernizację i montaż tablic rozdzielczych;
e) naprawę ścian w miejscach ubytku tynku lub spękań ścian i sztukaterii poprzez miejscowe skucia i uzupełnienie tynków i sztukaterii na terenie całego pomieszczenia;
f) wykonanie nowych profili sztukaterii na ścianach, suficie, ościeży drzwi i w miejscach, gdzie jest to konieczne (zostały one oznaczone w dokumentacji projektowej);
g) malowanie wszystkich ścian i sufitu na kolor biały RAL 9003;
h) uzupełnienie zniszczonych fragmentów parkietu drewnianego wraz z ich cyklinowaniem i lakierowaniem oraz konserwację listew cokołowych w całym pomieszczeniu;
i) przebudowę instalacji elektrycznych natynkowych i podtynkowych, wg opisu szczegółowego wraz z montażem nowych punktów elektrycznych, wg opisu części instalacyjnej;
j) dostosowanie pomieszczenia do wymagań ochrony przeciwpożarowej (wymiana drzwi do pomieszczenia na drzwi o klasie odporności EI60 z odtworzeniem płycin wg widoków drzwi istniejących);
k) malowanie drzwi istniejących drewnianych na kolor RAL 9001;
l) oczyszczenie żeliwnych kaloryferów żeberkowych i rur c.o. poprzez usunięcie istniejących powłok i malowanie istniejących na kolor RAL 9001 farbami termoodpornymi antykorozyjnymi syntetycznymi;
m) montaż opraw oświetleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentacją projektową;
n) mocowanie czujników ppoż. w pomieszczeniu gospodarczym przylegającym do pracowni w miejscach, w których są one urwane.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ oraz dokumenty zawarte w załącznikach nr 9 A i 9 B do SWZ.
4. Budynek przy ul. Nowy Świat 72 jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 1 lipca 1965 r. pod nr 370.
5. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się w funkcjonującym budynku oraz bez wyłączenia budynku z użyteczności.
6. Zamawiający zaleca oferentom dokonanie wizji lokalnej, którą można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym - adres email: cin@inp.pan.pl. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe w rozumieniu art. 132 ust. 2 pkt 1) w zw. z art. 266 uPzp.
7. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane
z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem oraz opisane w dokumentacji projektowej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2022 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 2207) i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy - dotyczy tzw. „pracowników fizycznych”.
Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika/-ów budowy, kierowników robót, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów na budowę, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz wykonawców i podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia.
8. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ (projekt umowy).
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 uPzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 101 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany wykazać w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
11. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) dla Części 1: do dnia 14 listopada 2022 r. , przy czym rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej niż dnia 3 października 2022 r.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 184349,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Inwestycja budowlana w pomieszczeniach użytkowanych przez Instytut Nauk Prawnych na III piętrze Pałacu Staszica (skrzydło B) w Warszawie (00-330, ul. Nowy Świat 72) tj.
Część 1: Usunięcie szkód powstałych wskutek przeciekania dachu wraz z przebudową instalacji elektrycznej pracowni naukowej INP PAN w Pałacu Staszica w Warszawie.
2. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja biblioteki Instytutu Nauk Prawych PAN, składającej się z 1) pomieszczenia biurowego, 2) korytarza łączącego pomieszczenie biurowe z magazynem bibliotecznym, adaptowanego na pomieszczenie biurowe, 3) magazynu bibliotecznego, 4) pomieszczenia gospodarczego – wyłączonego z inwestycji, zlokalizowanej na III piętrze Pałacu Staszica w Warszawie. Planowane roboty budowlane dotyczą naprawy substancji zabytkowej (prace o charakterze naprawczo-renowacyjno-osuszeniowym) wraz z rozbudową instalacji elektrycznej i będą obejmowały w szczególności:
a) wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych i przygotowawczych do realizacji zamówienia, w tym utylizację gruzu i złomu, rozebranie posadzek parkietu dębowego z deszczułek z oderwaniem listew i cokołów w części biurowej, zeskrobanie i zmycie starej farby, odbicie tynków wewnętrznych;
b) zabezpieczenie instalacji teletechnicznej oraz posadzki w części magazynowej pomieszczenia na czas robót budowlanych oraz wykonanie instalacji elektrycznej wg projektu budowlanego branży elektrycznej;
c) przebudowę instalacji elektrycznych natynkowych i podtynkowych, wg opisu szczegółowego wraz z montażem nowych punktów elektrycznych, wg projektu budowalnego instalacji elektrycznej;
d) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP);
e) wykonanie nowego punktu dystrybucji sieci logicznej, w tym przeniesienie tablicy TE instalacji elektrycznej biblioteki;
f) dostosowanie pomieszczenia do wymagań ochrony przeciwpożarowej (montaż płyt ognioochronnych o klasie ognioodporności El120; wymianę drzwi do pomieszczenia na drzwi o klasie odporności EI60 o kolorze RAL 9001 oraz 3 okien na okna o klasie ognioodporności ElS60 w kolorze RAL 9001 wraz z przygotowaniem ościeży do wbudowania drzwi i okien);
g) naprawę ścian w miejscach ubytku tynku lub spękań ścian i sztukaterii poprzez miejscowe skucia i uzupełnienie tynków i sztukaterii na terenie całego pomieszczenia;
h) renowację, oczyszczenie, gruntowanie i wykonanie powłok malarskich stolarki drzwiowej, parapetów betonowych, sztukaterii gipsowej;
i) wykonanie powłok malarskich na ścianach i sufitach;
j) uszczelnienie i izolację oraz osadzenie parapetów i obróbek;
k) oczyszczenie żeliwnych kaloryferów żeliwnych żeberkowych i rur c.o. poprzez usunięcie istniejących powłok i malowanie istniejących na kolor RAL 9001 farbami termoodpornymi antykorozyjnymi syntetycznymi;
l) montaż opraw oświetleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentacją projektową.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ oraz dokumenty zawarte w załącznikach nr 9 A i 9 B do SWZ.
4. Budynek przy ul. Nowy Świat 72 jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 1 lipca 1965 r. pod nr 370.
5. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się w funkcjonującym budynku oraz bez wyłączenia budynku z użyteczności.
6. Zamawiający zaleca oferentom dokonanie wizji lokalnej, którą można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym - adres email: cin@inp.pan.pl. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe w rozumieniu art. 132 ust. 2 pkt 1) w zw. z art. 266 uPzp.
7. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane
z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem oraz opisane w dokumentacji projektowej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2022 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 2207) i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy - dotyczy tzw. „pracowników fizycznych”.
Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika/-ów budowy, kierowników robót, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów na budowę, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz wykonawców i podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia.
8. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ (projekt umowy).
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 uPzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 101 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany wykazać w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
11. Wymagany termin realizacji zamówienia:
2) dla Części 2: do dnia 28 listopada 2022 r. , przy czym rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej niż dnia 3 października 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 187853,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 uPzp, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
tj. na część 1 - Usunięcie szkód powstałych wskutek przeciekania dachu wraz z przebudową instalacji elektrycznej pracowni naukowej INP PAN w Pałacu Staszica w Warszawie: 181 127,92 zł, na część 2 - Modernizacja biblioteki INP PAN w Pałacu Staszica w Warszawie wraz z przebudową instalacji elektrycznej - etap 1: 161 779,54 zł.
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, od Wykonawcy Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Tadeusz Piekarski, ul. Kościelna 119 C, 05-311 Dębe Wielkie, na obie części zamówienia. Cena oferty ww. Wykonawcy na część 1 opiewa na kwotę 223 042, 83 zł, zaś na część 2 - na kwotę 242 524,61 zł, zatem w obu częściach cena oferty przekracza środki przeznaczone na realizację zamówienia. Zamawiający przystąpił do analizy swoich możliwości finansowych i ustalił, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, zakomunikowanej Wykonawcom przed otwarciem ofert, do ceny oferty ww. Wykonawcy.
W tym stanie rzeczy postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 uPzp, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
tj. na część 1 - Usunięcie szkód powstałych wskutek przeciekania dachu wraz z przebudową instalacji elektrycznej pracowni naukowej INP PAN w Pałacu Staszica w Warszawie: 181 127,92 zł, na część 2 - Modernizacja biblioteki INP PAN w Pałacu Staszica w Warszawie wraz z przebudową instalacji elektrycznej - etap 1: 161 779,54 zł.
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, od Wykonawcy Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Tadeusz Piekarski, ul. Kościelna 119 C, 05-311 Dębe Wielkie, na obie części zamówienia. Cena oferty ww. Wykonawcy na część 1 opiewa na kwotę 223 042, 83 zł, zaś na część 2 - na kwotę 242 524,61 zł, zatem w obu częściach cena oferty przekracza środki przeznaczone na realizację zamówienia. Zamawiający przystąpił do analizy swoich możliwości finansowych i ustalił, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, zakomunikowanej Wykonawcom przed otwarciem ofert, do ceny oferty ww. Wykonawcy.
W tym stanie rzeczy postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie unieważniono 25.08.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.