Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00287882/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00300551/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-10
- 2022/BZP 00301451/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00315189/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Domu Opieki nad Małym Dzieckiem w Szerzynach - II etap oraz modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Szerzyny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szerzyny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661211
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szerzyny 521
1.5.2.) Miejscowość: Szerzyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-246
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 6517300
1.5.8.) Numer faksu: 6517901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: u.duda@szerzyny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szerzyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szerzyny.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Domu Opieki nad Małym Dzieckiem w Szerzynach - II etap oraz modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Szerzyny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-041526da-124d-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287882/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FER.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5855446,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje dokończenie budowy budynku przedszkola zgodnie z załączoną dokumentacją.Obecny stan budynku w stanie surowym zamkniętym. Wykonane są ponadto instalacje elektryczne podtynkowe ze skrzynkami w ścianach, instalacje sanitarne w zakresie orurowania podposadzkowego z wyprowadzeniem do podłączenia przyborów do instalacji wod-kan.
Wykonane są tynki wewnętrzne bez szpalet dla drzwi wewnętrznych oraz wykonane są podkłady podłogowe betonowe zbrojone siatką.
Z robót zewnętrznych zamówienie obejmuje tylko wykonanie przyłączy, opaski z kostki, odprowadzenie wód z rynien na odległość 2 metrów, naprawa izolacji termicznej ścian fundamentu oraz wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych. Zamówienie nie obejmuje wykonanie zagospodarowania terenu oraz kanalizacji deszczowej.
Zamówienie obejmuje zakup urządzeń wyposażenia kuchni.
Zalecana jest wizja placu budowy.
Zamawiający zaplanował w budżecie płatności w latach:
2022 r. - 2.300.000,- zł,
2023 r. - 2.700.000,- zł
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45313100-5 - Instalowanie wind
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 4542752 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją projektową.Prace remontowe należy wykonywać w czasie ustawowych przerw w nauce w roku szkolnym 2022/2023 lub w dni nauki po godz. 15:00. Po zakończeniu prac należy uporządkować sale, aby było możliwe prowadzenie zajęć lekcyjnych w dniu następnym.
Zamawiający zaplanował w budżecie płatności w latach:
2022 r. - 0,- zł,
2023 r. - 1.200.000,- zł
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45410000-4 - Tynkowanie
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45442110-1 - Malowanie budynków
4.5.5.) Wartość części: 1107180 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje przebudowę pomieszczeń dydaktycznych na kuchnię i jadalnie: tynki wewnętrzne, malowanie ścian, posadzki, wymiana drzwi wewnętrznych, instalacja sanitarna, wentylacja mechaniczna, wyposażenie istniejącej części kuchni wraz montażem.Prace remontowe będą wykonywane na innym poziomie jak prowadzone zajęcia lekcyjne, dlatego nie będą kolidowały z bieżącą działalnością placówki.
Zamawiający zaplanował w budżecie płatności w latach:
2022 r. - 200.000,- zł,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45410000-4 - Tynkowanie
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 205513 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5731800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5977800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5731800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwestar-Budownictwo Karol Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731100967
7.3.3) Ulica: Wilsona
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAROL LEŚNIAK INWESTAR - BUDOWNICTWO
jakie przetargi wygrała firma
KAROL LEŚNIAK INWESTAR - BUDOWNICTWO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5731800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1703550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IKO sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930651305
7.3.3) Ulica: Krakowska
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IKO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"IKO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-04Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247230 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247230 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pesam Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720004013
7.3.3) Ulica: Tuwima
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PESAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PESAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247230 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-22INNE PRZETARGI SZERZYNY
- Budowa drogi gminnej kl.D w km od 0+000 do 0+481,42 wraz z budową skrzyż. drogi powiat.nr 1387K km 8+233 oraz budową skrzyż. drogi powiat.nr 1384Kw km 15+106 w m. Szerzyny, gm.Szerzyny (dokończenie4)
- Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu długoterminowego w 2024 r.
więcej: przetargi SZERZYNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.