eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów £ódzki › Przebudowa uk³adu drogowego na Osiedlu S³owackiego przy ul. S³owackiego w Konstantynowie £ódzkim



Og³oszenie z dnia 2023-08-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa uk³adu drogowego na Osiedlu S³owackiego przy ul. S³owackiego w Konstantynowie £ódzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Konstantynów £ódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konstantynów £ódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa uk³adu drogowego na Osiedlu S³owackiego przy ul. S³owackiego w Konstantynowie £ódzkim

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-18ffedeb-40c3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00362173

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00047730/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.16 Przebudowa uk³adu drogowego na Osiedlu S³owackiego przy ul. S³owackiego w Konstantynowie £ódzkim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/808102

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/808102

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± elektronicznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/konstantynow_lodzki i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania (nie dotyczy sk³adania ofert).
2. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedzia³ania Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zamowienia@konstantynow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert dostêpnej pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Za datê przekazania sk³adanych dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu), zawiadomieñ, zapytañ oraz przekazywanie informacji uznaje siê klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy zamie¶ci na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/konstantynow_lodzki dokumenty okre¶lone w przepisach ustawy Pzp.
8. Szczegó³owe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej, w tym informacje dot. wymogu u¿ycia podpisu elektronicznego, okre¶lono w Rozdziale XII i XVI SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Gmina Konstantynów £ódzki reprezentowana przez Burmistrza Konstantynowa £ódzkiego, 95-050 Konstantynów £ódzki, ul. Zgierska 2, sekretariat@konstantynow.pl, kancelaria@konstantynow.pl, tel. (42) 211 11 73.;
2. W sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi mo¿na skontaktowaæ siê z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.16.2023.AM pn. Przebudowa uk³adu drogowego na Osiedlu S³owackiego przy ul. S³owackiego
w Konstantynowie £ódzkim.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
2. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023.AM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy uk³adu drogowego na Osiedlu S³owackiego przy ul. S³owackiego w Konstantynowie £ódzkim
na dzia³kach o numerach ewidencyjnych 1/22, 132/35, 132/36, 132/38, 132/46 obrêb K-14 Konstantynów £ódzki, gmina Konstantynów £ódzki, powiat pabianicki.
2. Przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególno¶ci:
− roboty rozbiórkowe,
− roboty ziemne (korytowanie, profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a, warstw podbudowy,
nasypy, wykopy),
− wycinkê drzew i usuniêcie karpin,
− wykonanie podbudowy i nawierzchni, obramowañ jezdni dróg i miejsc postojowych,
− wykonanie podbudowy i nawierzchni, obramowañ dróg dla pieszych,
− regulacje wysoko¶ciowe istniej±cych sieci,
− monta¿ elementów ma³ej architektury (m.in. trzepak, stojaki na rowery, ³awki i kosze
na ¶mieci),
− budowê o¶wietlenia wg projektu bran¿y elektroenergetycznej,
− budowê odwodnienia wg projektu bran¿y wodno-kanalizacyjnej,
− monta¿ tablic informacyjnych,
− wykonanie docelowych terenów zielonych, w tym trawników, nasadzeñ zastêpczych
drzew,
− wykonanie i wdro¿enie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu,
− tyczenia i inwentaryzacjê geodezyjn± obiektu budowlanego.
3. Szczegó³owy zakres prac oraz sposób ich wykonania okre¶la dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±ce za³±cznik nr 9 do SWZ, z uwzglêdnieniem wyja¶nieñ i zmian dokonanych przez Zamawiaj±cego w czasie trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego – je¿eli mia³y miejsce.
4. Prace zwi±zane z infrastruktur± wodno-kanalizacyjn± nale¿y wykonaæ zgodnie z zapisami stanowi±cymi Za³±cznik nr 10 do SWZ i zg³osiæ do odbioru przez Przedsiêbiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów £ódzki Sp. z o.o.
5. Zgodnie z warunkami technicznymi nr 9/23 z dnia 14.08.2023 r. (IIT.6221.9.2023.JP),
w odniesieniu do robót dotycz±cych w³±czenia do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej terenu zlokalizowanego na osiedlu S³owackiego (dzia³ki o numerach ewidencyjnych 132/46, 132/38 obrêb K-14) przy ul. S³owackiego w Konstantynowie £ódzkim, z uwagi na realizowan± w 2019 roku przez Gminê Konstantynów £ódzki inwestycjê przebudowy ul. S³owackiego na dzia³ce
o numerze ewidencyjnym 1/22 obrêb K-14 przez firmê Larkbud Sp. z o.o. z siedzib± w £odzi
przy ul. Piotrkowskiej 173 lok.500, Wykonawca przed przyst±pieniem do robót powinien uzyskaæ od ww. firmy zgodê na prace oraz warunki przejêcia gwarancji.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter rycza³tu, który stanowi ekwiwalent ¶wiadczenia Wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 3 oraz w STWiORB.
7. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, ¿e w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zosta³ ujêty w dokumentacji projektowej lub w STWiORB – Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacj± projektow± lub STWiORB w ramach wynagrodzenia rycza³towego, nawet je¿eli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie zosta³ ujêty w przedmiarze robót.
8. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materia³y bêd± zgodne z dokumentacj± projektow± i STWiORB. W przypadku, gdy materia³y lub roboty nie bêd± w pe³ni zgodne z dokumentacj± projektow± lub STWiORB i wp³ynie to na niezadowalaj±c± jako¶æ robót budowlanych, to takie materia³y zostan± zast±pione innymi, a elementy wykonane bêd± rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
9. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow± STWiORB oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa, sztuk± budowlan±, wiedz± techniczn±, zawart± z Zamawiaj±cym umow±, uzgodnieniami z Zamawiaj±cym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Gwarancja.
D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y/urz±dzenia, jakiej Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które bêdzie oceniane zgodnie z Rozdzia³em XX pkt 2.2 SWZ. Zamawiaj±cy ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y/urz±dzenia na okres 48 miesiêcy (4 lat), licz±c od dnia koñcowego odbioru robót.
11. Wymagania dotycz±ce dostêpno¶ci.
Projektowane nawierzchnie nie bêd± zawieraæ uskoków, ani progów uniemo¿liwiaj±cych
osobom niepe³nosprawnym korzystanie z projektowanych ci±gów komunikacyjnych.
Zak³ada siê obni¿enie krawê¿ników na wysoko¶ci przej¶æ dla pieszych do ¶wiat³a równego
1-2cm.
12. Rozwi±zania równowa¿ne.
W ka¿dym przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
W przypadku u¿ycia w dokumentacji projektowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego materia³y i urz±dzenia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
U¿ycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, Zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego.
U¿ycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia.
Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale XX Specyfikacji Warunków Zamówienia. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale V SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
2.4.1. posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali nale¿ycie:
co najmniej 2 (dwa) zamówienia na roboty budowlane, z których ka¿de musi obejmowaæ przynajmniej nastêpuj±cy zakres: budowê i/lub przebudowê drogi wraz
z budow± i/lub przebudow± o¶wietlenia ulicznego i odwodnienia. Warto¶æ ka¿dej
z wykazanych robót musi wynosiæ co najmniej 500.000,00 z³ brutto.
2.4.2. dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadaj±cymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poni¿szym wyszczególnieniem:
2.4.2.1. 1 (jedn±) osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej – w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
2.4.2.2. 1 (jedn±) osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych – w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
2.4.2.3. 1 (jedn±) osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych – w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Definicje, pojêcia oraz zasady oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
3.1. Pod pojêciami „budowa”, „przebudowa”, rozumie siê pojêcia zdefiniowane w art. 3 pkt 6, 7a, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.).
3.2. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach jednego kontraktu/umowy wiêkszy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrêbniæ i podaæ zakres robót, o których mowa powy¿ej.
3.3. Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazywanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez Wykonawcê faktur.
3.4. Przez jedn± robotê budowlan± rozumie siê roboty budowlane wykonane na podstawie jednej umowy.
3.5. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ weryfikacji potwierdzenia nale¿ytego wykonania prac bezpo¶rednio u podmiotu, na rzecz którego by³y wykonane.
3.6. Uprawnienia budowlane , o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.) lub wa¿ne odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem.
3.7. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z pó¼n. zm.).
3.8. W przypadku osób bêd±cych obywatelami pañstw cz³onkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno byæ potwierdzone odpowiedni± decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
3.9. Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadaj± uprawnienia uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
4. W przypadku wykazywania warunków przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna), a tak¿e w przypadku polegania na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków, z zastrze¿eniem ¿e:
4.1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza wykazywania spe³nienia warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w taki sposób, ¿e warunek okre¶lony w Rozdziale VI pkt 2.4.1 SWZ spe³niaj± podmioty ³±cznie (do¶wiadczenie podmiotów nie podlega sumowaniu);
4.2. w przypadku okre¶lonym w Rozdziale VI pkt 2.4.2.1.-2.4.2.3. SWZ warunek zostanie spe³niony, je¿eli podmioty ³±cznie bêd± dysponowa³y wszystkimi osobami wskazanymi powy¿ej w specyfikacji.
5. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w Rozdziale VI pkt 2.4.1 SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2. Wykaz osób, zgodny ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w Rozdziale VI pkt 2.4.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2.4 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2.4 SWZ, oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
6. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
7. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ - okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Rozdzia³ IX pkt 3 SWZ ) odnosiæ nale¿y równie¿ do wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-06 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/konstantynow_lodzki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-06 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-05

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: operatorzy sprzêtu i wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, objêtych zakresem zamówienia wskazanym w Rozdziale III pkt 2 SWZ. Wymóg nie dotyczy czynno¶ci wykonywanych przez kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pe³ni±cych samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, osób wykonuj±cych us³ugê geodezyjn±, dostawców materia³ów budowlanych. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 1 nie dotyczy równie¿ osób posiadaj±cych uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upowa¿niaj± do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru.
2. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia o¶wiadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa w pkt 1. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê, i¿ ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym ni¿ 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przed³o¿y do wgl±du kopie umów o pracê zawartych przez Wykonawcê/Podwykonawcê z pracownikami. Kopie umów powinny zostaæ zanonimizowane w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1), w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imiê i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, zakres obowi±zków i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca podlega wykluczeniu z postêpowania tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia
wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497).
4. Powy¿sze przes³anki wykluczenia zosta³y szczegó³owo opisane w Rozdziale V pkt 8 SWZ.
5. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przes³anek wskazanych Rozdziale V pkt 8 SWZ, Zamawiaj±cy
odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.