eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-430

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@boleslawiec.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslawiec.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/bbf617fb-5beb-4e8f-ae9f-db815e3ba2fd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcbeec75-09db-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039740/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273552/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przebudowy i rozbudowy gminnej oczyszczalni ścieków w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków”. Przedsięwzięcie zakłada rozbudowę i przebudowę przestarzałej technologicznie i zbyt małej względem istniejących potrzeb oczyszczalni ścieków w nowoczesną mechaniczno-biologiczną oczyszczalnię pracującą w technologii przepływowego, niskoobciążonego osadu z osadnikiem wtórnym. W trakcie inwestycji nastąpi kompleksowa budowa elementów oczyszczalni (nowego ciągu technologicznego) wraz z rurociągiem ścieków oczyszczonych, a także wykonaniem zasilania awaryjnego, oświetlenia terenu oraz budową budynku gospodarczego oraz termomodernizacją budynku socjalnego.
2. W ramach zamówienia należy:
a) Wykonać Dokumentację projektową na podstawie Programu Funkcjonalno –Użytkowego (zw. dalej PFU) oraz na podstawie uzyskanych w trakcie prac projektowych opinii, uzgodnień
i decyzji ,
b) Uzyskać pozwolenie na budowę lub dokonać skutecznego zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych,
c) Sporządzić Projekt Wykonawczy – projekt techniczny dla każdej z branż,
d) Sporządzić Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
e) Wykonać roboty budowlane w zakresie określonym w PFU i wykonanej na jego podstawie dokumentacji projektowej,
f) Pełnić nadzór autorski,
g) Uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.
3. W zakresie dokumentacji projektowej Wykonawca opracuje:
1) Projekt budowlany – 4 egzemplarze
Uwaga: w myśl Prawa budowlanego Zamawiający dopuszcza złożenie projektu budowlanego do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej w formie elektronicznej, przy czym wymaga się przedłożenia co najmniej jednego projektu dla Zamawiającego w formie papierowej.
2) Projekt wykonawczy – projekt techniczny dla każdej z branż – 4 egzemplarze.
3) Kosztorys inwestorski - 3 egzemplarze.
4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze.
5) plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
6) projekt organizacji robót i projekt czasowej organizacji ruchu - 2 egzemplarze
7) Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie
z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć – 2 egzemplarze.
Całość opracowanej dokumentacji powinna być wykonana w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, na dysku CD lub DVD lub pamięci Flash (USB) zabezpieczonej przed usunięciem danych (2 egzemplarze).

4. Dokumentację projektową dla zadania, należy sporządzić w zakresie zgodnym z:
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020, poz. 1609 z zm.),
2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021, poz. 2458),
3) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454 ),
4) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 2351 ze zm.),
5) Obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i normami,
6) Uzyskanymi na etapie projektowania decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami branżowymi.



5. Oraz dokumenty po realizacji zadania obejmujące:
1) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,
2) geodezyjny operat powykonawczy,
3) protokoły sprawdzeń i badań,
4) kosztorysy powykonawcze zadania.
Wykonawca przekaże w/w dokumentację w 3 egzemplarzach.

6. Prawa autorskie – w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów.

7. W zakresie uzgodnień, opinii oraz decyzji Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań:
1) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę
2) uzgodnienie projektu budowlanego z Zamawiającym przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę,
3) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz nieoprotestowanych zgłoszeń robót budowlanych.

8. Roboty budowlane obejmują przebudowę i rozbudowę gminnej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w miejscowości Chotynin, Gmina Bolesławiec, powiat wieruszowski, województwo łódzkie.
Zadanie polega na realizacji zestawu robót budowlanych usprawniających pracę Oczyszczalni Ścieków. Zakresy tych prac wynikają z konieczności odtworzenia cech technologicznych obiektów oczyszczalni, a przez to wzmocnienie zdolności procesowych całego obiektu.
Docelowa przepustowość (określona przez Zamawiającego na podstawie pomiarów eksploatacyjnych) winna wynosić:
Przepływ Jednostki Ścieki z kanalizacji Ścieki dowożone RAZEM

Średni dobowy m3/d 500 30 530

Maksymalny dobowy m3/d 650 30 680

Maksymalny godz. m3/h
40 4 44
Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Chotynin, Gmina Bolesławiec zostanie rozbudowana i przebudowana jako mechaniczno – biologiczna oczyszczalnia ścieków pracująca w technologii przepływowego, niskoobciążonego osadu czynnego z osadnikiem wtórnym oraz z mechanicznym odwadnianiem osadu. Do oczyszczalni będą dowożone również ścieki wozami asenizacyjnymi w ilości do 30 m3/d. Ścieki te po przejściu przez stację zlewczą trafiać będą do przebudowanej przepompowni ścieków surowych. Ścieki do oczyszczalni doprowadzane są rurociągiem grawitacyjnym.
W zakres ciągu technologicznego oczyszczalni ścieków wchodzić będzie przebudowana przepompownia ścieków surowych.
W kolejnym etapie oczyszczania ścieki tłoczone są z pompowni głównej na nowo zamontowany sitopiaskownik. Urządzenie zamontowane będzie w pomieszczeniu nowego budynku.
Oczyszczone mechanicznie ścieki odprowadzane będą dalej grawitacyjnie do komory rozdziału reaktora biologicznego.
Skratki i piasek gromadzone będą w osobnych pojemnikach, umieszczonych na poziomie 0,0 m i odbierane przez wyspecjalizowaną firmę.
Reaktor biologiczny stanowi układ dwóch komór cyrkulacyjnych osadu czynnego, dwóch komór beztlenowych i osadnika wtórnego:
- podłużne komory cyrkulacyjne,
- osadnik wtórny radialny,
- komory beztlenowe.
9. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ oraz wyjaśnienia Zamawiającego udzielone w poprzednich postępowaniach – Załącznik nr 9 do SWZ.
10. Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o zezwoleniu na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16870000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19449375 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16870000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-KOMPLEKS J. Fidrysiak, J. Budzińska S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471121530

7.3.3) Ulica: Ul.Guzewska

7.3.4) Miejscowość: Rzgów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-030

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty żelbetowe, Automatyka i Elektryka


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16870000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.