eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana źródeł światła na stadionie OSiR Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana źródeł światła na stadionie OSiR Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA, REPREZENTOWANE PRZEZ DYREKTORA ZAKŁADU BUDZETOWEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W DZIELNICY TARGÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145972096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 2288448500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirtargowek.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: osirtargowek.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

osirtargowek.waw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana źródeł światła na stadionie OSiR Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0155985a-0cd4-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034073/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wymiana źródeł światłana stadionie OSIR Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277891/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 09/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę i montaż (wymiana) naświetlaczy LED dużej mocy oraz demontaż starych lamp na stadionie przy ulicy Łabiszyńskiej 20 A. Zakres prac:
1. Na istniejących czterech masztach o wysokości 26 metrów, zainstalowanie i uruchomienie elementów infrastruktury oświetleniowej zawierającej oprawy oświetleniowe ze źródłami światła typu LED, systemem uchwytów montażowych oraz niezbędnego oprzewodowania.
2. Zamawiający zakłada dostawę 24 opraw o mocy całkowitej nie większej niż 1350 W każda – (dopuszcza się inne rozwiązanie spełniające niżej opisane parametry i mieszczące się w dopuszczalnej nośności słupów)
3. Parametry masztów załączone do niniejszego postępowania w postaci załącznika nr 1a.
4. Przygotowanie opinii lub wykonanie ekspertyzy opracowanej przez osobę posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budownalej dotyczącej maksymalnej dopuszczalnej nośności masztów i zastosowanie oświetlenia oraz mocowań spełniających wymagania wytrzymałościowe słupów.
5. Prowadzenie prac związanych z montażem nowych opraw i elementów mocujących zgodnie z wykonaną ekspertyzą oraz pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
6. Oprawy muszą posiadać możliwość sterowania w systemie DALI.
7. Demontaż i utylizacja dotychczasowego oświetlenia oraz niewykorzystanych przewodów oraz innych elementów instalacji.
8. Minimalne parametry nowego systemu oświetlenia
a. minimalne średnie natężenie oświetlenia 250 luksów, (do obliczeń przyjąć współczynnik utrzymania 0,8 po 50 000h);
b. równomierność (Emin/Em) co najmniej 0,65;
c. trwałość oprawy co najmniej 50 000 h L80 dla temperatury otoczenia +25°C;
d. zasilacz i lampa przystosowane do aplikacji zewnętrznych o stopniu szczelności co najmniej IP66;
e. Ogólny wskaźnik oddawania barw co najmniej 80 CRI(RA);
f. Możliwość pracy w temperaturze otoczenia od -40°C do +50°C;
g. I klasa ochronności elektrycznej;
h. SDCM < 5;
i. Temperatura barwowa światła biała 5700 K;
j. Odporność na uderzenia co najmniej IK08;
k. Ochrona przeciwprzepięciowa na poziomie 10 kV;
l. Zewnętrzny zasilacz montowany w odległości 26m od oprawy;
m. Nominalny współczynnik mocy co najmniej 0.95;
n. Grupa ryzyka fotobiologicznego co najmniej RG1;
9. Certyfikaty
a. Deklaracja zgodności CE producenta;
b. Certyfikat jakości ENEC;
c. Oprawa wyprodukowana na terenie Unii Europejskiej;
10. Gwarancja / serwis:
a. Gwarancja producenta na oprawy co najmniej 5 lat;
b. Części zamienne – w tym moduł LED i zasilacz – dostępne co najmniej 10 lat po wycofaniu rodziny z rynku;
c. Instrukcja montażu wskazująca szczegółowo i jednoznacznie sposób czyszczenia;
Nacelowanie oprawy przy pomocy skalibrowanego celownika laserowego montowanego na podstawie mechanicznej dedykowanej do danego typu oprawy.
Wykonawca do oferty ma obowiązek dołączyć obliczenia potwierdzające deklarowane parametry zaproponowanego oświetlenia (do obliczeń przyjąć współczynnik utrzymania 0,8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany Wykonawca odmówił podpisania umowy z przyczyn osobistych. Druga oferta przewyższała kwotę, jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie posiada środków do zwiększenia kwoty zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.