eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejsce Piastowe › Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Miejsce Piastowe



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Miejsce Piastowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejsce Piastowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dukielska 14

1.5.2.) Miejscowość: Miejsce Piastowe

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-430

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miejscepiastowe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miejscepiastowe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/p/miejscepiastowe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wykonywanie zadań własnych gminy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Miejsce Piastowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36b8c2c7-0348-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033702/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Miejsce Piastowey

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259148/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Remont i przebudowa domów ludowych w miejscowości Zalesie i Łężany w tym:
a) Zadnie 1) Remont Domu Ludowego w miejscowości Zalesie. Inwestycja polega na wykonaniu remontu (modernizacji) pomieszczeń Domu Ludowego w Zalesiu zlokalizowanego na działce nr 284 obręb Targowiska;
b) Zadanie 2) Przebudowa Domu Ludowego w miejscowości Łężany. Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Domu Ludowego w Łężanach zlokalizowanego przy ul. Jana Pawła II 2, działki nr 1155/2 i 1156/1 obręb Łężany. Na poziomie piwnicy zaplanowano pomieszczenia magazynowe, w części holu głównego zaprojektowano rozdzielnię kateringu, natomiast na piętrze będzie przygotowalnia dla kateringu. Ponadto na piętrze roboty budowlane dotyczą pomieszczeń 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12.
Zadanie 1) Remont Domu Ludowego w miejscowości Zalesie:
Zakres robót obejmuje:
a) remont części pomieszczeń na parterze i piętrze
b) wykonanie ścian wewnętrznych
c) wykonanie nowych podłoży i posadzek
d) montaż/wymiana stolarki drzwiowej
e) rozbiórkę części ścian i wykonanie nowych otworów
f) wykonanie niezbędnej instalacji wody i kanalizacji sanitarnej
g) wyprowadzenia kanalizacji sanitarnej przez pomieszczenia kuchni na parterze na zewnątrz – drobne przebudowy w istniejącej kuchni Domu Ludowego
h) wykonanie nowej instalacji elektrycznej, gniazd wtykowych, oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
i) wykonanie instalacji niskoprądowej dla instalacji komputerowej, instalacja przyzywowej z ubikacji
j) wyposażenie i umeblowanie pomieszczeń
k) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej

Zadanie 2) Przebudowa Domu Ludowego w miejscowości Łężany
Zakres robót obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe
b) przebudowa pomieszczeń piwnicy, partery, pietra, klatki schodowej
c) wykonanie ścian działowych
d) wykonanie sufitów podwieszanych
e) wykonanie izolacji
f) budowa fundamentów i szybów wind
g) dostawa i montaż windy czystej i brudnej
h) uzupełnienie tynków
i) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów
j) wykonanie tynku mozaikowego
k) wykonanie nowych podłoży i posadzek
l) montaż/wymiana stolarki drzwiowej
m) wykonanie przewodów wentylacyjnych
n) położenie płytek na klatce schodowej wraz cokolikami
o) wykonanie balustrady schodowej
p) przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem grzejników
q) wykonanie okna oddymiającego
r) wykonanie/przebudowa instalacji elektrycznej obejmującą:
• wewnętrzną instalację zasilającą
• instalację oświetleniową
• instalację gniazd elektrycznych wtykowych
• instalację uziemień wyrównawczych
• instalację oświetlenia ewakuacyjnego oraz awaryjnego
• instalacje oddymiania klatki schodowej
s) roboty w zakresie wewnętrznych instalacji sanitarnych:
• przebudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej
• przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej
• budowę instalacji wentylacyjnej
• budowę instalacji klimatyzacji
t) wyposażenie i umeblowanie pomieszczeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1959012,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Miejsce Piastowe. Inwestycja polega na budowie: budynku zaplecza szatniowo-socjalnego przy boisku piłkarskim w Miejscu Piastowym wraz z wewnętrzną instalacją gazową i zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości ciekłe oraz elementami zagospodarowania (skarpy ziemne, utwardzenie terenu) na działce nr 95/2 w Miejscu Piastowym.Zakres robót obejmuje:
a) roboty przygotowawcze
b) roboty ziemne
c) wykonanie schodów terenowych-betonowych
d) budowę budynku wielofunkcyjnego
e) wykonanie wewnętrznych instalacji w tym gazowej
f) montaż zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe wraz z odcinkiem instalacji kanalizacji sanitarnej
g) wykonanie zewnętrznego, policznikowego odcinka instalacji elektrycznej
h) wykonanie utwardzenia z kostki betonowej (chodnik, droga pożarowa)
i) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
j) dostawa i montaż wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45262522-6 - Roboty murarskie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1441542,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Rogi. Zakres przedmiotowego zamierzenia budowlanego obejmuję budowę dwukondygnacyjnego budynku użyteczności publicznej o funkcji usługowej wraz z przebudową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, budowę gazociągu i przebudowie przyłącza gazowego oraz budową przyłącza wody i zewnętrznego odcinka wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej na działkach nr 989 i 988/1 w Rogach.Zakres robót obejmuje:
a) roboty przygotowawcze
b) przebudowę gazociągu i przyłącza gazowego?
c) budowę przyłącza wody
d) przebudowę zewnętrznego odcinka wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej
e) przebudowę zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej
f) roboty rozbiórkowe
g) utwardzenie terenu
h) roboty ziemne
i) roboty fundamentowe
j) roboty zbrojeniowe
k) wykonanie konstrukcji betonowych
l) roboty murarskie
m) roboty izolacyjne, dociepleniowe
n) roboty ciesielskie
o) roboty tynkarskie, elewacyjne, malarskie
p) roboty posadzkowe
q) licowanie ścian
r) osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej
s) wykonanie dachu
t) wykonanie wewnętrznej instalacji:
• gazowej
• centralnego ogrzewania
• wody
• kanalizacji sanitarnej
• elektrycznej
• odgromowej
• wentylacji mechanicznej
• klimatyzacyjnej
u) inwentaryzację powykonawczą

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45262522-6 - Roboty murarskie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1493398,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1226125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1329801,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1226125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiostwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "FEMIX" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840010096

7.3.3) Ulica: Krakowska 13

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1226125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1673664,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1767300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1673664,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ROSE Tomasz Leszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191265072

7.3.3) Ulica: Bieszczadzka 16a

7.3.4) Miejscowość: Strzyżów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1673664,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1747840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1796306,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1747840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "FEMIX" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840010096

7.3.3) Ulica: Krakowska 13

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1747840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.