Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00259148/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
- 2022/BZP 00292038/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Miejsce Piastowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejsce Piastowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dukielska 14
1.5.2.) Miejscowość: Miejsce Piastowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-430
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miejscepiastowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miejscepiastowe.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/p/miejscepiastowe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wykonywanie zadań własnych gminy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Miejsce Piastowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36b8c2c7-0348-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033702/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Miejsce Piastowey
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259148/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Remont i przebudowa domów ludowych w miejscowości Zalesie i Łężany w tym:a) Zadnie 1) Remont Domu Ludowego w miejscowości Zalesie. Inwestycja polega na wykonaniu remontu (modernizacji) pomieszczeń Domu Ludowego w Zalesiu zlokalizowanego na działce nr 284 obręb Targowiska;
b) Zadanie 2) Przebudowa Domu Ludowego w miejscowości Łężany. Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Domu Ludowego w Łężanach zlokalizowanego przy ul. Jana Pawła II 2, działki nr 1155/2 i 1156/1 obręb Łężany. Na poziomie piwnicy zaplanowano pomieszczenia magazynowe, w części holu głównego zaprojektowano rozdzielnię kateringu, natomiast na piętrze będzie przygotowalnia dla kateringu. Ponadto na piętrze roboty budowlane dotyczą pomieszczeń 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12.
Zadanie 1) Remont Domu Ludowego w miejscowości Zalesie:
Zakres robót obejmuje:
a) remont części pomieszczeń na parterze i piętrze
b) wykonanie ścian wewnętrznych
c) wykonanie nowych podłoży i posadzek
d) montaż/wymiana stolarki drzwiowej
e) rozbiórkę części ścian i wykonanie nowych otworów
f) wykonanie niezbędnej instalacji wody i kanalizacji sanitarnej
g) wyprowadzenia kanalizacji sanitarnej przez pomieszczenia kuchni na parterze na zewnątrz – drobne przebudowy w istniejącej kuchni Domu Ludowego
h) wykonanie nowej instalacji elektrycznej, gniazd wtykowych, oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
i) wykonanie instalacji niskoprądowej dla instalacji komputerowej, instalacja przyzywowej z ubikacji
j) wyposażenie i umeblowanie pomieszczeń
k) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
Zadanie 2) Przebudowa Domu Ludowego w miejscowości Łężany
Zakres robót obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe
b) przebudowa pomieszczeń piwnicy, partery, pietra, klatki schodowej
c) wykonanie ścian działowych
d) wykonanie sufitów podwieszanych
e) wykonanie izolacji
f) budowa fundamentów i szybów wind
g) dostawa i montaż windy czystej i brudnej
h) uzupełnienie tynków
i) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów
j) wykonanie tynku mozaikowego
k) wykonanie nowych podłoży i posadzek
l) montaż/wymiana stolarki drzwiowej
m) wykonanie przewodów wentylacyjnych
n) położenie płytek na klatce schodowej wraz cokolikami
o) wykonanie balustrady schodowej
p) przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem grzejników
q) wykonanie okna oddymiającego
r) wykonanie/przebudowa instalacji elektrycznej obejmującą:
• wewnętrzną instalację zasilającą
• instalację oświetleniową
• instalację gniazd elektrycznych wtykowych
• instalację uziemień wyrównawczych
• instalację oświetlenia ewakuacyjnego oraz awaryjnego
• instalacje oddymiania klatki schodowej
s) roboty w zakresie wewnętrznych instalacji sanitarnych:
• przebudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej
• przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej
• budowę instalacji wentylacyjnej
• budowę instalacji klimatyzacji
t) wyposażenie i umeblowanie pomieszczeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 1959012,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Miejsce Piastowe. Inwestycja polega na budowie: budynku zaplecza szatniowo-socjalnego przy boisku piłkarskim w Miejscu Piastowym wraz z wewnętrzną instalacją gazową i zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości ciekłe oraz elementami zagospodarowania (skarpy ziemne, utwardzenie terenu) na działce nr 95/2 w Miejscu Piastowym.Zakres robót obejmuje:a) roboty przygotowawcze
b) roboty ziemne
c) wykonanie schodów terenowych-betonowych
d) budowę budynku wielofunkcyjnego
e) wykonanie wewnętrznych instalacji w tym gazowej
f) montaż zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe wraz z odcinkiem instalacji kanalizacji sanitarnej
g) wykonanie zewnętrznego, policznikowego odcinka instalacji elektrycznej
h) wykonanie utwardzenia z kostki betonowej (chodnik, droga pożarowa)
i) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
j) dostawa i montaż wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 1441542,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Rogi. Zakres przedmiotowego zamierzenia budowlanego obejmuję budowę dwukondygnacyjnego budynku użyteczności publicznej o funkcji usługowej wraz z przebudową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, budowę gazociągu i przebudowie przyłącza gazowego oraz budową przyłącza wody i zewnętrznego odcinka wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej na działkach nr 989 i 988/1 w Rogach.Zakres robót obejmuje:a) roboty przygotowawcze
b) przebudowę gazociągu i przyłącza gazowego?
c) budowę przyłącza wody
d) przebudowę zewnętrznego odcinka wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej
e) przebudowę zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej
f) roboty rozbiórkowe
g) utwardzenie terenu
h) roboty ziemne
i) roboty fundamentowe
j) roboty zbrojeniowe
k) wykonanie konstrukcji betonowych
l) roboty murarskie
m) roboty izolacyjne, dociepleniowe
n) roboty ciesielskie
o) roboty tynkarskie, elewacyjne, malarskie
p) roboty posadzkowe
q) licowanie ścian
r) osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej
s) wykonanie dachu
t) wykonanie wewnętrznej instalacji:
• gazowej
• centralnego ogrzewania
• wody
• kanalizacji sanitarnej
• elektrycznej
• odgromowej
• wentylacji mechanicznej
• klimatyzacyjnej
u) inwentaryzację powykonawczą
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 1493398,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1226125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1329801,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1226125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiostwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "FEMIX" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840010096
7.3.3) Ulica: Krakowska 13
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "FEMIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "FEMIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1226125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1673664,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1767300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1673664,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ROSE Tomasz Leszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191265072
7.3.3) Ulica: Bieszczadzka 16a
7.3.4) Miejscowość: Strzyżów
7.3.5) Kod pocztowy: 38-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa "ROSE" Leszczak Tomasz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa "ROSE" Leszczak Tomasz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1673664,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1747840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1796306,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1747840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "FEMIX" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840010096
7.3.3) Ulica: Krakowska 13
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "FEMIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "FEMIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1747840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.