eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych klimatyzacji i wentylacji.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych klimatyzacji i wentylacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ

1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wckik/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych klimatyzacji i wentylacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dc983e9-0f79-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026986/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Przeglądy i konserwacje urządzeń technicznych (instalacji p.poż., klimatyzacji, wentylacji, agregaty prądotwórcze, instalacji alarmowych, mroźni, windy itp.) II, 3.12

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268212

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34/U/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych wentylacji i klimatyzacji dla Terenowej Stacji WCKIK we Wrocławiu. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania zawiera zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/1 do SWZ oraz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący Załącznik nr 7/1 do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 26199,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych wentylacji i klimatyzacji dla Terenowej Stacji WCKIK w Ełku. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania zawiera zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/2 do SWZ oraz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący Załącznik nr 7/2 do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 11070,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych wentylacji i klimatyzacji dla Terenowej Stacji WCKIK w Bydgoszczy Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania zawiera zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/3 do SWZ oraz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący Załącznik nr 7/3 do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 16605,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych wentylacji i klimatyzacji dla Terenowej Stacji WCKIK w Szczecinie. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania zawiera zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/4 do SWZ oraz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący Załącznik nr 7/4 do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 7564,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych wentylacji i klimatyzacji dla Terenowej Stacji WCKIK w Krakowie. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania zawiera zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/5, do SWZ oraz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący Załącznik nr 7/5 do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 8118,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych wentylacji i klimatyzacji dla Terenowej Stacji WCKIK w Gdańsku. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania zawiera zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/6 do SWZ oraz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący Załącznik nr 7/6 (odpowiednio do części) do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 27675,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych wentylacji i klimatyzacji dla Terenowej Stacji WCKIK w Lublinie. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania zawiera zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/7 do SWZ oraz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący Załącznik nr 7/7 (odpowiednio do części) do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 12915,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na usługę wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych klimatyzacji i wentylacji, Sprawa 34/U/2023, w części 1. do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 04 lipca 2023 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na usługę wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych klimatyzacji i wentylacji, Sprawa 34/U/2023, w części 2. do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 04 lipca 2023 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na usługę wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych klimatyzacji i wentylacji, Sprawa 34/U/2023, w części 3 Zamawiający w wyniku dokonania oceny i badania ofert odrzucił wszystkie złożone oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.), z uwagi na fakt, iż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał badania złożonej oferty przez Wykonawcę KLIMAX Elektromechanika i Chłodnictwo Krystian Ciupa ul. Podgrodzie 24, 74-200 Pyrzyce oferty do części 4. Wykonawca złożył ofertę na kwotę 13 007,25 zł brutto. Kwota planowana na sfinansowanie zamówienia w powyższej części wynosiła 7 564,50 zł brutto. Zamawiający dokonał weryfikacji oferty pod kątem pilności realizacji usługi. W związku z weryfikacją stwierdzono, że podpisanie umowy na okres 12 miesięcy może zostać odłożone do czasu powtórzenia postępowania we wskazanej części, tym samym zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia byłoby bezcelowe.

Należy podkreślić, że kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia mieści się w zakresie jego dyskrecjonalnej władzy, a przepisy ustawy Pzp w żaden sposób tej autonomii nie ograniczają. W wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 25 czerwca 2020 r., KIO 672/20 wskazano, że na gruncie Pzp decyzja zamawiającego o zwiększeniu kwoty środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem zamawiającego (nie jego obowiązkiem) i w zależności od statusu prawnego jednostki zamawiającej podlegają decyzji własnej zamawiającego lub są uzależnione od innych podmiotów, w szczególności od dysponentów budżetowych określonego stopnia. Zatem Zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dotyczyć to może także części zamówienia (wyodrębnionego zadania).

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGAHEAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060111135 NIP 7122999037

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 27

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na usługę wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw awaryjnych klimatyzacji i wentylacji, Sprawa 34/U/2023, w części 6 Zamawiający w wyniku dokonania oceny i badania ofert odrzucił wszystkie złożone oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGAHEAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060111135 NIP 7122999037

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 27

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.