eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Remont łaźni i wymiana instalacji wewnętrznej hydrantowej w bud. nr 36 w kompleksie 7788 w Świętoszowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łaźni i wymiana instalacji wewnętrznej hydrantowej
w bud. nr 36 w kompleksie 7788 w Świętoszowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 2

1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/43wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont łaźni i wymiana instalacji wewnętrznej hydrantowej
w bud. nr 36 w kompleksie 7788 w Świętoszowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee1d3d03-31d6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338558

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 66/26/PN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach sanitarnych na stolarkę PCV – okna dwuszybowe z zachowaniem podziału
jak okna istniejące, z nawiewnikami higrosterowanymi, białe. Kwatery dolne szklone szkłem mlecznym.
Uwaga: wymiary pobrać z natury ;
- Wymiana okładzin ściennych i podłogowych
- Wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana baterii umywalkowych i natryskowych
- wymiana zaworów kulowych przelotowych
- likwidacja zaworów mieszających ściennych z kierunkowym wylotem na odejściach od pionów
- doprowadzenie wody zimnej, ciepłej do umywalek, basenów do mycia nóg
i natrysków we wszystkich pomieszczeniach higieniczno- sanitarnych
- Wymiana instalacji sieci hydrantowej od zestawu hydroforowego w piwnicy
i wykonanie jako niezależnej od sieci wody zimnej w budynku i wymianie dwóch pionów ppoż. wyposażonych w zawory
hydrantowe fi 50 montowanych jak istniejące 1,35m od podłogi i umieszczonych w typowych szafkach hydrantowych
blaszanych wg PN-68/B-02858 i BN-85/521316. Szafki wyposażyć w wąż długości minimum 30m. Wyposażenie szafek
hydrantowych powinno być z produkcji co najmniej z 2022 roku.
- wymiana opraw oświetleniowych nad umywalkami i innych pomieszczeniach sanitarnych, wyłączników światła i gniazd
wtyczkowych
- wymiana luster nad umywalkami, pojemników na mydło przy umywalkach i natryskach, uchwytów na papier toaletowy, wieszaków na ręczniki i garderobę,
- wymianie nie podlegają kabiny sanitarne WC i systemowe kabiny przy natryskach, uszkodzone kabiny Wykonawca
wymienia na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, odrzucił jedyną ofertę Wykonawcy: JUKABUD Sp. z o.o.
ul. Krzywoustego 6-12, 51-165 Wrocław
Podstawa prawna:
art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów w związku z art. 73 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.), zwanej dalej k.c.: „Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna tylko wtedy, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności”

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 18.08.2023 r. Wykonawca złożył na Platformie zakupowej ofertę w formie elektronicznej, bez wymaganego podpisu elektronicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2
w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Uchybienie wymogowi opatrzenia
oferty podpisem elektronicznym powoduje, że oferta jest nieważna. Tym samym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2022r. poz. 1710 z późn.zm)

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.