eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piasek › Wycinka i pielęgnacja drzew wymagających specjalistycznego sprzętu.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka i pielęgnacja drzew wymagających specjalistycznego sprzętu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" - Nadleśnictwo Kobiór

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kobiór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 141

1.5.2.) Miejscowość: Piasek

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-211

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +4832 2188181

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobior@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wycinka i pielęgnacja drzew wymagających specjalistycznego sprzętu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-618eb82a-2fc5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157440,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictw Wyry, Zgoń i Branica. - 38 szt. Zamówienie obejmuje wycinkę i pielęgnowanie drzew wymagających użycia sprzętu specjalistycznego typu zwyżka lub metody alpinistycznej.
Prace stanowiące przedmiot zamówienia: - Pielęgnacja drzew polegająca na usunięciu gałęzi obumarłych lub nadłamanych
- Wycinka będzie wymagać użycia sprzętu specjalistycznego (np. zwyżki). Drewno o cechach użytkowych należy wyrobić i złożyć w miejscu wskazanym przez leśniczego z właściwego leśnictwa zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem nr 51 DGLP z dnia 30.09.2019 r. w sprawie wprowadzenia warunków technicznych stosowanych w obrocie surowcem drzewnym w PGL LP - dostępne pod adresem https://drewno.zilp.lasy.gov.pl/drewno/Normy/
Gałęzie pozostające po ścince drzew uprzątnąć stosując się do zasady, że wzdłuż drogi publicznej utwardzonej gałęzie należy odnieść na odległość 30 m od drogi, a wzdłuż drogi leśnej lub przy nieruchomościach na odległość 2-5m . Surowiec drzewny stanowi własność Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 9850,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictw Mościska, Królówka i Gostyń – ilość planowana to 60 sztuk. 1. Zamówienie obejmuje wycinkę i pielęgnowanie drzew wymagających użycia sprzętu specjalistycznego typu zwyżka lub metody alpinistycznej.
Prace stanowiące przedmiot zamówienia:
- Pielęgnacja drzew polegająca na usunięciu gałęzi obumarłych lub nadłamanych
- Wycinka będzie wymagać użycia sprzętu specjalistycznego (np. zwyżki). Drewno o cechach użytkowych należy wyrobić i złożyć w miejscu wskazanym przez leśniczego z właściwego leśnictwa zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem nr 51 DGLP z dnia 30.09.2019 r. w sprawie wprowadzenia warunków technicznych stosowanych w obrocie surowcem drzewnym w PGL LP - dostępne pod adresem https://drewno.zilp.lasy.gov.pl/drewno/Normy/
Gałęzie pozostające po ścince drzew uprzątnąć stosując się do zasady, że wzdłuż drogi publicznej utwardzonej gałęzie należy odnieść na odległość 30 m od drogi, a wzdłuż drogi leśnej lub przy nieruchomościach na odległość 2-5m . Surowiec drzewny stanowi własność Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III- wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictwa Mokre – ilość planowana to 458 sztuk. 1. Zamówienie obejmuje wycinkę i pielęgnowanie drzew wymagających użycia sprzętu specjalistycznego typu zwyżka lub metody alpinistycznej.
Prace stanowiące przedmiot zamówienia:
- Pielęgnacja drzew polegająca na usunięciu gałęzi obumarłych lub nadłamanych
- Wycinka będzie wymagać użycia sprzętu specjalistycznego (np. zwyżki). Drewno o cechach użytkowych należy wyrobić i złożyć w miejscu wskazanym przez leśniczego z właściwego leśnictwa zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem nr 51 DGLP z dnia 30.09.2019 r. w sprawie wprowadzenia warunków technicznych stosowanych w obrocie surowcem drzewnym w PGL LP - dostępne pod adresem https://drewno.zilp.lasy.gov.pl/drewno/Normy/
Gałęzie pozostające po ścince drzew uprzątnąć stosując się do zasady, że wzdłuż drogi publicznej utwardzonej gałęzie należy odnieść na odległość 30 m od drogi, a wzdłuż drogi leśnej lub przy nieruchomościach na odległość 2-5m . Surowiec drzewny stanowi własność Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 109920,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictw Promnice, Świerczyniec i Studzienice – ilość planowana to 27 sztuk. 1. Zamówienie obejmuje wycinkę i pielęgnowanie drzew wymagających użycia sprzętu specjalistycznego typu zwyżka lub metody alpinistycznej.
Prace stanowiące przedmiot zamówienia:
- Pielęgnacja drzew polegająca na usunięciu gałęzi obumarłych lub nadłamanych
- Wycinka będzie wymagać użycia sprzętu specjalistycznego (np. zwyżki). Drewno o cechach użytkowych należy wyrobić i złożyć w miejscu wskazanym przez leśniczego z właściwego leśnictwa zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem nr 51 DGLP z dnia 30.09.2019 r. w sprawie wprowadzenia warunków technicznych stosowanych w obrocie surowcem drzewnym w PGL LP - dostępne pod adresem https://drewno.zilp.lasy.gov.pl/drewno/Normy/
Gałęzie pozostające po ścince drzew uprzątnąć stosując się do zasady, że wzdłuż drogi publicznej utwardzonej gałęzie należy odnieść na odległość 30 m od drogi, a wzdłuż drogi leśnej lub przy nieruchomościach na odległość 2-5m . Surowiec drzewny stanowi własność Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 6749,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictw Międzyrzecze, Wola i Pawłowice – ilość planowana to 73 sztuk.
Zamówienie obejmuje wycinkę i pielęgnowanie drzew wymagających użycia sprzętu specjalistycznego typu zwyżka lub metody alpinistycznej.
Prace stanowiące przedmiot zamówienia:
- Pielęgnacja drzew polegająca na usunięciu gałęzi obumarłych lub nadłamanych
- Wycinka będzie wymagać użycia sprzętu specjalistycznego (np. zwyżki). Drewno o cechach użytkowych należy wyrobić i złożyć w miejscu wskazanym przez leśniczego z właściwego leśnictwa zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem nr 51 DGLP z dnia 30.09.2019 r. w sprawie wprowadzenia warunków technicznych stosowanych w obrocie surowcem drzewnym w PGL LP - dostępne pod adresem https://drewno.zilp.lasy.gov.pl/drewno/Normy/
Gałęzie pozostające po ścince drzew uprzątnąć stosując się do zasady, że wzdłuż drogi publicznej utwardzonej gałęzie należy odnieść na odległość 30 m od drogi, a wzdłuż drogi leśnej lub przy nieruchomościach na odległość 2-5m . Surowiec drzewny stanowi własność Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 17520,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9119,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34678,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9119,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Pogoda BRYGADA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282045903

7.3.3) Ulica: Parkowa 7

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9119,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14099,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66096,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14099,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz pogoda BRYGADA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282045903

7.3.3) Ulica: Parkowa 7

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14099,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104428,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445176,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104428,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa WIEWIÓRKA Dariusz Chotyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881545949

7.3.3) Ulica: Słone 2

7.3.4) Miejscowość: Brześć Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 87-880

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104428,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6749,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23911,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6749,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Januz Pogoda BRYGADA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282045903

7.3.3) Ulica: Parkowa 7

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6749,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17519,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51246,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17519,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz pogoda BRYGADA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282045903

7.3.3) Ulica: Parkowa 7

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17519,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.