eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Modernizacja sufitów na II piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sufitów na II piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUSZCZYKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257874

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podleśna 4

1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 89 83 716

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puszczykowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sufitów na II piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12b65140-0ffb-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034940/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja sufitów na II piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, jest wykonanie robót budowlanych które polegają na modernizacji sufitów i oświetlenia nad drugą kondygnacją w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie przy ul. Wysokiej 1.

1.1. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejących opraw oświetleniowych 125 szt.;
2) wykonanie stropu podwieszanego z płyt g/k o powierzchni 680m2 na ruszcie stalowym mocowanym do ścian na kotwach przeciwpożarowych wraz z montażem opraw oświetleniowych LEDowych w linii sufitu, oświetlenie należy rozmieścić równomiernie, montaż sufitu jak i oświetlenia należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta rozwiązania. Parametry oświetlenia muszą spełniać wymagania normy PN-EN 12464-1:2022-01 Światło i oświetlenie -- Oświetlenie miejsc pracy -- Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach a zwłaszcza dotyczące minimalnego poziomu natężenia oświetlenia na powierzchni roboczej tj. min. 500 lx, współczynnik olśnienia UGR <19, współczynnik równomierności min. 0,7, współczynnik oddawania barw Ra >80. Trwałość oświetlenia LEDowego musi być większa niż 50 000 godzin. Oświetlenie nie może migotać czy wywoływać efektu stroboskopowego.
Uwaga 1: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, celem weryfikacji, schemat rozmieszczenia nowego oświetlenia wraz z instalacją elektryczną uwzględniający stan istniejącej instalacji i rozdzieleni głównej oraz opinię z dn. 22.08.2022 r. stanowiącą załącznik nr 10.
Uwaga 2: Zakres robót nie obejmuje skucia tynków z sufitów (prace wykonane).
Uwaga 3: Sale lekcyjne numer 15, 16 i 17 (pom. nr 5, 6, i 7 rys. rzut 2 piętra) objęte są zakresem wykonania sufitów podwieszanych.
Uwaga 4: Zamawiający zastrzega, że roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie dlatego należy je prowadzić z uwzględnieniem funkcjonowania szkoły i w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego oraz poniższych warunków:
- prace wykonywane w salach lekcyjnych mogą być prowadzone w godzinach zajęć lekcyjnych jednak przy założeniu, że z zajęć lekcyjnych może być wyłączona tylko jedna sala,
- prace wykonywane w pozostałych pomieszczeniach (bez sal lekcyjnych) mogą być prowadzone po godzinach zajęć lekcyjnych tj. od 15:30 do 21:00 lub w przerwach w zajęciach szkolnych (przerwa wakacyjna).

2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone zostały określone w projekcie architektoniczno-budowlanym dotyczącym modernizacji sufitów na 2 piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie, zwanym dalej projektem oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zwanymi dalej STWiOR stanowiące załącznik SWZ. Załączony do SWZ przedmiar robót zwany dalej przedmiarem ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę wykonawcy Usługowy Zakład Ogólnobudowlany NOR-BUD Norbert Chudy z siedzibą w Bolewicach. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostało przesłane wykonawcom za pomocą środków komunikacji elektronicznej platformazakupowa.pl oraz umieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo dniu 11 lipca 2023 roku.
Termin podpisania umowy został wyznaczony na dzień 20 lipca 2023 roku.
W dniu 20 lipca 2023 roku wykonawca złożył pisemne oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy.

Wobec powyższego Zamawiający korzystając z uprawnienia art. 263 PZP dokonał ponownego badania
i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców i wybrał jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę HFM Group M. Halec Spółka Jawna z siedzibą w Poznaniu.
Zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty zostało przesłane wykonawcom za pomocą środków komunikacji elektronicznej platformazakupowa.pl oraz umieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo dniu 2 sierpnia 2023 roku.

Termin podpisania umowy został wyznaczony na dzień 9 sierpnia 2023 roku i następnie na dzień 14 sierpnia 2023 roku.
Wykonawca mimo dwukrotnego wyznaczenia terminu podpisania umowy nie stawił się w siedzibie Zamawiającego, co zostało potraktowane przez Zamawiającego za uchylanie się od jej zawarcia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222369,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.