eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650228435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemyska nr 15

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16-621-25-60

1.5.8.) Numer faksu: 16-621-52-97

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkimjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimjaroslaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d6f5f9a-400a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d6f5f9a-400a-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-6d6f5f9a-400a-11ee-9aa3-96d3b4440790 Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
9. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
15. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
16. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
17. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
18. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
19. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
20. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@pgkimjaroslaw.pl .
(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGKiM-DAP 26.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych (wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023r.) finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
3) Wymagane parametry techniczne i cechy konstrukcyjne:


PODWOZIE:
1) Typ podwozia: trzyosiowe w konfiguracji osi 6x2 z osią wleczoną
2) Oś wleczona elektrohydraulicznie skrętna
3) Rozstaw osi max 3500 mm
4) Dopuszczalna masa całkowita min. 26 000 kg,
5) Minimalna nośność techniczna przedniego zawieszenia min. 8000 kg,
6) Minimalna nośność techniczna zawieszenia tylnego wózka min. 21 000 kg,
7) Minimalna nośność techniczna osi wleczonej min 8000 kg
8) Zawieszenie przednie – resory paraboliczne 3 piórowe wzmocnione,
9) Zawieszenie tylne – pneumatyczne,
10) Silnik o mocy min. 320 KM i max. momencie obrotowym min. 1600 Nm
11) Norma emisji spalin Euro 6
12) Pojemność skokowa silnika od 9000 cm3 do 10900 cm3
13) Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym,
14) System zapobiegający staczaniu się pojazdu tzw. „hill-hold” lub równoważny
15) Przystawka odbioru mocy odsilnikowa, niezależna od sprzęgła – moment obrotowy dostępny w czasie jazdy i postoju,
16) Światła do jazdy dziennej LED,
17) Kabina trzy miejscowa dzienna
18) Kolor kabiny biały
19) Zawieszenie kabiny pneumatyczne,
20) Gumowe dywaniki podłogowe,
21) Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia,
22) Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne prawe i lewe oraz podgrzewane lusterka rampowe (przednie) i krawężnikowe
23) Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,
24) Szyby atermiczne, przednia i boczne,
25) Systemy ABS, EBS, ESP
26) System ostrzegania przed kolizją z przodu z hamowaniem awaryjnym,
27) Zestaw głośnomówiący z możliwością podłączenia telefonu poprzez Bluetooth
28) Immobilizer fabryczny,
29) Centralny zamek z pilotem
30) Klimatyzacja manualna lub automatyczna
31) Alternator 24V, min. 100 A
32) Podgrzewany filtr paliwa,
33) 2 akumulatory min. 180 Ah,
34) Tachograf cyfrowy z legalizacją i kalibracją po zarejestrowaniu pojazdu,
35) Układ wydechowy spalin skierowany do góry ponad zabudowę lub wydech dolny,
36) Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,
37) Obręcze stalowe z oponami w rozmiarze 315/80 R22.5 dostosowane nośnością do max technicznej nośności osi podwozia.
38) Zbiornik paliwa min 200 litrów stalowy lub aluminiowy,
39) Zbiornik AdBlue min 45 l,
40) Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu,
41) Min dwa kliny zabezpieczające pojazd przed przemieszczaniem na terenie pochyłym,
42) Przedni zaczep holowniczy,
43) Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim
44) Boczne osłony anty-rowerowe fabryczne
45) Apteczka,
46) Wyjście adaptacyjne do podłączenia urządzenia GPS
47) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, kpl. kluczy z podnośnikiem min 10 ton,
48) Gniazdo w kabinie 12V- i 24V
49) Koło zapasowe oś przednia (dołączone luzem),
50) Przewód do pompowania kół,
51) Belka świetlna LED na kabinie z napisem „PGKiM ZOM JAROSŁAW”. Ostateczny napis do ustalenia z Zamawiającym w drodze uzgodnień na etapie wykonania dostawy.

ZABUDOWA:
1) Skrzynia ładunkowa zabudowy o owalnym kształcie
2) Skrzynia ładunkowa całkowicie spawana, szczelna
3) Długość całkowita pojazdu skompletowanego nie więcej niż 8600 mm
4) Długość tylnego zwisu pojazdu skompletowanego tj. odległość od środka ostatniej osi pojazdu a skrajnym tylnym elementem pojazdu max 2500 mm.
5) Boki skrzyni ładunkowej wykonane z blachy konstrukcyjnego o grubości min. 4mm, wykonane z jednolitych arkuszy
6) Podłoga skrzyni ładunkowej zabudowy o owalnym kształcie
7) Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z blachy konstrukcyjnej o grubości min. 4 mm
8) Pojemność skrzyni ładunkowej min. 19,5 m3, bez uwzględniania objętości odwłoka
9) Objętość kosza zasypowego odwłoka min. 1,8 m3
10) Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym
11) Dno wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej typu HARDOX 450 lub równoważnej, o grubości min. 10 mm
12) Boczne ściany dna wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej typu HARDOX 450 lub równoważnej, o grubości min. 4 mm
13) Właz konserwacyjny usytuowany po prawej stronie, z zabezpieczeniem zgodnym z normą EN1501-1;
14) Zamek i rygiel włazu konserwacyjnego w technologii zabezpieczenia antykorozyjnego - ocynkowane
15) Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy) z prowadnicami płyty wypychającej umieszczonymi na bokach zabudowy;
16) Siłowniki otwierania odwłoka umieszczone na bokach skrzyni ładunkowej, siłowniki prasy zagęszczającej umieszczone na zewnątrz odwłoka;
17) Szczelne połączenie odwłoka z skrzynią ładunkową, między odwłokiem a skrzynią wymagane uszczelki z dwoma krawędziami uszczelniającymi.
18) Sterowanie mechanizmem załadowczym prasy w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym
19) Sterowanie płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z kabiny kierowcy.
20) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
21) Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden wyłącznik bezpieczeństwa w kabinie kierowcy
22) Minimalny stopień zagęszczania odpadów 1:5
23) Zabezpieczenie przed pęknięciem przewodu, które na wypadek spadku ciśnienia przy uniesionym odwłoku, zapobiega gwałtownemu opadnięciu odwłoka
24) Po uniesieniu odwłoka wymagane jest zrealizowanie automatycznego kompletnego cykl mechanizmu załadunku prasy, aby usunąć z wanny zasypowej ewentualne resztki odpadów
25) Terminal zamontowany w kabinie kierowcy do obsługi zabudowy umożliwiający m.in. wybór rodzaju zbieranych odpadów (szkło, bio, makulatura, odpady komunalne, plastik), otwieranie i opróżnianie nadwozia
26) Monitor z kamerą do obserwacji pola pracy wrzutnika.
27) Uchylna krawędź zasypu umożliwiająca łatwy wrzut worków,
28) Ześlizg składany w konstrukcji stalowej
29) Wrzutnik typu otwartego do pojemników typu MGB zgodnych z normą PN-EN 840 oraz pojemników 110 l;
30) Hydrauliczne docisk ryglowania grzebienia i tarczy krzywkowej
31) Grzebieniowa listwa zabierająca dla pojemników 2- i 4-kołowych (MGB) od 80 l do 1100 l
32) Czas trwania cyklu dla pojemników MGB 120-240 l: do 8 sekund, dla pojemników 4-kolowe MGB 1100 l : do 12 sekund
33) Sterownie wrzutnika umieszczone z obu stron odwłoka za pomocą łatwo dostępnej dźwigni lub joystica
34) Ramiona załadunkowe od pojemników 4-kołowych według DIN
35) Zabudowa dwukrotnie gruntowana i lakierowana na kolor biały zbieżny z kolorem kabiny podwozia
36) Oświetlenie drogowe zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami ruchu drogowego
37) Światło alarmowe „kogut” z przodu i tyłu zabudowy
38) Dodatkowe oświetlenie za kabiną kierowcy doświetlające obszar pracy z boków pojazdu
39) Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami, informującymi kierowcę o ich zajętości oraz w przypadku zajętości umożliwiające:
a) Ograniczenie prędkości jazdy do 30km/h do przodu
b) Uniemożliwienie cofania pojazdem
c) Blokadę pracy układu ugniatania
40) System centralnego smarowania zabudowy i urządzenia zasypowego.
41) Króciec odpływowy w wannie zasypowej, z kurkiem spustowy do usuwania płynnych odcieków
42) Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami w tym EN 1501-1
43) Zabudowa posiada deklarację zgodności CE 79
44) Pojemnik z wodą do mycia rąk wraz z dozownikiem na płyn dezynfekcyjny
45) Zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 oraz musi posiadać znak CE.
4) Inna postanowienia – dokumenty, gwarancja, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, warunki dodatkowe
5) Podstawowe warunki leasingu operacyjnego

Umowa leasingu operacyjnego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanej przez Wykonawcę z zastrzeżeniem następujących postanowień:
1) Okres leasingu: 60 miesięcy.
2) Opłata inicjalna – wstępna w wysokości 10% wartości przedmiotu leasingu netto płatna przed zawarciem umowy na podstawie danych do przelewu określonych przez Wykonawcę
3) Wartość końcowa wykupu przedmiotu leasingu przez Zamawiającego w wysokości 1% wartości przedmiotu leasingu netto pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.
4) Opłata manipulacyjna – 0%
5) Liczba rat leasingowych: 59
6) Oprocentowanie leasingu będzie zmienne w całym okresie leasingu oparte na stopie procentowej rynku międzybankowego WIBOR 1M.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego
2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:
1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz
4) zakres jego umocowania, a także
5) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady
określone w niniejszym Rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej
reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie
w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2 ustawy
PZP. W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy PZP nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkich wspólników spółki
cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści SWZ oraz oferty Wykonawcy , na podstawie której dokonano jego wyboru, z zastrzeżeniem, że zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest możliwa poprzez:
a. zmianę terminu wykonania przedmiotu Umowy, w przypadku niemożności zachowania pierwotnie ustalonych w Umowie terminów z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, niezawinionych przez żadną ze Stron,
b. zmiany ustawowej wysokości stawki podatku od towaru i usług (VAT).
4. Zmiany umowy mogą nastąpić nie wcześniej niż po wcześniejszym zaakceptowaniu przez strony umowy, stosownego wniosku, zawierającego propozycję nowych warunków umownych, a jeżeli wprowadzona zmiana dotyczy wynagrodzenia wykonawcy – również szczegółowe wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy po dokonaniu zmiany.
5. Zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.