eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup oprogramowania dla Kas Zapomogowo-Pożyczkowych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oprogramowania dla Kas Zapomogowo-Pożyczkowych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oprogramowania dla Kas Zapomogowo-Pożyczkowych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4df35cf6-f866-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234284/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3349,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania dla Kas Zapomogowo-Pożyczkowych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi:

Oferowany program dla Kas Zapomogowo-Pożyczkowych powinien posiadać zaawansowaną funkcjonalność w zakresie obsługi KZP na uczelni; automatyzować wszystkie procesy oraz umożliwiać prowadzenie wszystkich spraw związanych z funkcjonowaniem KZP na uczelni.

1) Wymagania dotyczące programu:

- zgodność z nową Ustawą z dnia 11 sierpnia 2021 roku o kasach zapomogowo- pożyczkowych (Dz.U. 2021 poz. 1666);
- w pełni internetowa, autonomiczna aplikacja;
- brak konieczności instalowania aplikacji na każdym stanowisku roboczym;
- baza danych programu powinna znajdować się na wewnętrznym serwerze uczelni;
- ewidencjonowanie członków Kasy i ich pożyczek;
- ewidencjonowanie comiesięcznych potrąceń z wynagrodzenia;
- pozwala na prowadzenie ksiąg rachunkowych KZP;
- umożliwia uzyskanie bieżącej informacji o liczbie członów i wniesionych wkładach;
- umożliwia uzyskanie bieżącej informacji o udzielonych pożyczkach i wysokości rat;
- zapewnia każdemu użytkownikowi (księgowa, zarząd, członkowie) możliwość korzystania z systemu z dowolnego komputera na świecie podłączonego do sieci Internet.

2) Usługa asysty powinna obejmować miedzy innymi:

- pomoc przy wdrożeniu oraz wsparcie w dalszej pracy z programem, świadczona od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00, telefonicznie oraz drogą elektroniczną: e-mail, zdalny pulpit;
- pomoc techniczną (dotyczącą instalacji, konfiguracji, reinstalacji i pracy programu na nowych systemach, sieciach i sprzęcie komputerowym);
- pomoc merytoryczną (dotyczącą strony księgowej i organizacyjnej Kasy);
- dostęp do bieżących aktualizacji oprogramowania (wszelkie modyfikacje w związku ze
zmianami przepisów prawa oraz rozwojem funkcjonalnym i technologicznym systemu);
- bezpłatne korzystanie z wszelkich materiałów prawno-organizacyjnych umieszczonych na stronie internetowej dostawcy oprogramowania.

3) Szkolenie online lub w siedzibie Zamawiającego dla minimum 5 osób w zakresie wprowadzenia do pracy z systemem KZP oraz omówienia wszystkich funkcji systemu

4) Pozostałe wymagania
Typ licencji: bezterminowa
Wersja: internetowa
Język: polski
Ilość członków KZP: do 200
Usługa asysty: 1 rok

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5312,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5312,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5312,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Casco Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221877812

7.3.3) Ulica: Alei Zwycięstwa 96/98

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-451

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5312,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.