Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00247309/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00266281/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chudowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIERAŁTOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257848
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Roboty 48
1.5.2.) Miejscowość: Gierałtowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-186
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 30 11 340; 32 30 11 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gieraltowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gieraltowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chudowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ce21ad1-0372-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016834/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chudowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20391381,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Rozbudowa i przebudowa wraz z infrastrukturą towarzyszącą Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chudowie przy ul. Szkolnej 52 na działkach nr 855/286, 1744/286, 2050/286, 2060/286, 2061/286, 2062/286, 876/286 realizowana łącznie w dwóch etapach (etap I + etap II):
a. Etap I - rozbudowa istniejącego budynku szkoły o nowy budynek przedszkola (kubatura: 8 715m3, powierzchnia użytkowa: 1 374,7m2) wraz z przylegającym zagospodarowaniem terenu oraz przebudowa istniejącego budynku sali gimnastycznej.
b. Etap II - przebudowa istniejącego budynku szkoły (kubatura: 10 830m3, powierzchnia zabudowy: 1 280m2).
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze – etap I oraz etap II, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – etap I oraz etap II, przedmiary robót – etap I oraz etap II) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Warunki finansowania przedmiotu umowy Zamawiający określił w projekcie umowy - § 4 ust 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 oraz w pkt 3-4 Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ).
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). obejmują następujące rodzaje czynności:
1) Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę min. 15 osób (pracownicy fizyczni) wykonywujących czynności związane z realizacją:
a) roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe,
b) roboty drogowe,
c) roboty elektryczne i niskoprądowe (wewnętrzne i zewnętrzne),
d) roboty instalacyjne (instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne).
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SWZ ) oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącymi ( Załącznik nr 9 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20560009,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27261619,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20560009,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F-BUD Sp. z o.o. - Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: F-BUD Fibic Spółka Jawna - Partner Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 647-257-87-26
7.3.3) Ulica: Os. XXX-lecia 62c
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-286
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne i niskoprądowe, instalacje sanitarne wewnętrzne, instalacje sanitarne zewnętrzne - podwykonawcy jeszcze nie są znani.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20560009,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GIERAŁTOWICE
więcej: przetargi GIERAŁTOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.