eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Remont drogi gminnej nr 250715 K ul. ¦w. Bart³omieja w km od 0+538,00 do 1+050,00 w miejscowo¶ci Porêba Spytkowska Gmina Brzesko.



Og³oszenie z dnia 2023-08-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 250715 K ul. ¦w. Bart³omieja w km od 0+538,00 do 1+050,00 w miejscowo¶ci Porêba Spytkowska Gmina Brzesko.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BRZESKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661139

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza G³owackiego 51

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 68 63 100

1.5.8.) Numer faksu: +48 14 66 30 545

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umbrzesko@brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.brzesko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 250715 K ul. ¦w. Bart³omieja w km od 0+538,00 do 1+050,00 w miejscowo¶ci Porêba Spytkowska Gmina Brzesko.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-867024b0-3d9d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00359656

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033109/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.13 Remont drogi gminnej nr 250715 K ul. ¦w. Bart³omieja w km od 0+538,00 do 1+050,00 w miejscowo¶ci Porêba Spytkowska, Gmina Brzesko.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-867024b0-3d9d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z pó¼n. zm.).
2. Przedmiotowe postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/).
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
a) platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/,
b) poczty elektronicznej: zam_pub@brzesko.pl. (za wyj±tkiem sk³adania ofert).
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie eZamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem modu³u sk³adania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia.
8. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
9. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
10. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl, link: https://edu.ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
11. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
12. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” dostêpnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf.
13. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Szczegó³owe uregulowania w tym zakresie zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Brzesku z siedzib± mieszcz±c± siê pod adresem: 32-800 Brzesko, ul. G³owackiego 51, tel 14 68 63 100 – reprezentowany przez Burmistrza Brzeska, zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiaj±cym”.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kieruj±c korespondencjê pod adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710, ze zm.), pn. Remont drogi gminnej nr 250715 K ul. ¦w. Bart³omieja w km od 0+538,00 do 1+050,00 w miejscowo¶ci Porêba Spytkowska Gmina Brzesko (nr referencyjny: ZP.271.2.20.2023.KK), zwanego dalej „zamówieniem”.4. Pani/Pana danych osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa; b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem s± wspó³administratorami danych osobowych lub przetwarzaj± w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzaj±ce; c) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.6. Administrator nie ma zamiaru przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowych/ma zamiar przekazaæ Pani/Pana dane osobowe do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu okre¶lonego w ust. 3. Zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp zamawiaj±cy przechowuje protokó³ wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiaj±cy przechowuje umowê przez ca³y czas umowy. Ponadto dane osobowe bêd± przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawê z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1)W zwi±zku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu: a) prawo do usuniêcia danych osobowych, gdy¿ na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO – prawo to nie ma zastosowania w zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;b) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ nie ma ono zastosowania, je¿eli podstawê prawn± przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; c) prawa do przenoszenia danych na zasadach okre¶lonych w art. 20 RODO.2)Zamawiaj±cy informuje i¿: a) w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. b) skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. c) wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.20.2023.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 356824,54 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegaj±ca na remoncie drogi gminnej nr 250715 K ul. ¦w. Bart³omieja w km od 0+538,00 do 1+050,00 w miejscowo¶ci Porêba Spytkowska Gmina Brzesko.
2. Zadanie bêdzie prowadzone na dzia³ce gminnej o nr ewidencyjnym 806 w miejscowo¶ci Porêba Spytkowska, zlokalizowanej w obrêbie ewidencyjnym Porêba Spytkowska, stanowi±cej drogê gminn± nr 250715K – ul. ¶w. Bart³omieja. Do dokumentacji projektowej zosta³a za³±czona mapa zasadnicza z zaznaczonym obszarem zadania.
Charakterystyczne parametry drogi: d³ugo¶æ 512 m, szeroko¶æ 3,3 m szeroko¶æ poboczy 0,75 m obustronnie.
Zadanie jednoetapowe w ramach jednego obiektu budowlanego.
Uwzglêdnienie wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych: Zadanie obejmuje wy³±cznie remont. Obiekt nie posiada barier w zakresie dostêpno¶ci architektonicznej, cyfrowej, czy informacyjno-komunikacyjnej.
3. Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci:
a) Roboty przygotowawcze i odwodnienie. Prace nale¿y rozpocz±æ od wykonania robót pomiarowych w ilo¶ci 0,51 km. Nastêpnie nale¿y ¶ci±æ zawy¿one pobocza w ilo¶ci 729 m2. Kolejno nale¿y odmuliæ istniej±ce rowy ¶rednio 0,3 m3/1 mb – 540 m oraz oczy¶ciæ z namu³u przepusty – 66 m. Na pocz±tku i na koñcu odcinka wykonaæ frezowanie istniej±cej nawierzchni gr do 4 cm – 19,8m2. Na istniej±cych przepustach wykonaæ 5 szt. ¶cianek czo³owych gr 25 cm z wykonaniem szalunków i betonowaniem na miejscu z betonu C25/30 – 7,5 m3. Po wykonaniu ¶cianek czo³owych zasypaæ wykop z gruntu niewysadzeniowego 15m3. Wloty i wyloty przepustu umocniæ p³ytami a¿urowymi 90x60x10 na podsypce betonowej gr 10 cm – 32,4 m2.
b) Nawierzchnia bitumiczna. Oczy¶ciæ mechanicznie nawierzchniê bitumiczn± – 5198,8 m2, przed u³o¿eniem warstwy ¶cieralnej skropiæ istniej±c± nawierzchniê oraz warstwy wyrównawcz± i wi±¿±c± emulsj± asfaltow± – 5 198,80 m2. Wykonaæ warstwê wyrównawcz± z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 w ilo¶ci 65kg/m2 – 113,15 t. Wzmocniæ istniej±c± nawierzchniê bitumiczn± geosiatk± szklan± powleczon± asfaltem o wytrzyma³o¶ci poprzecznej i wzd³u¿nej minimum 100kn – 1530m2. Wykonaæ warstwê wi±¿±c± z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 KR2 grysowej o gr w-wy po zagêszczeniu 4 cm 1 805,80 m2. Wykonaæ warstwê ¶cieraln± z betonu asfaltowego AC11 S KR-2-3 gr w-wy po zagêszczeniu 4 cm - 1754,6 m2.
c) Pobocza. Na powierzchni 782,5m2 wykonaæ pobocza z kruszywa ³amanego fr 0-31,5 mm lub destruktu asfaltowego grubo¶ci w-wy po zagêszczeniu 12 cm, nastêpnie nale¿y je utrwaliæ powierzchniowo emulsj± asfaltow± modyfikowan± C65 BP-3 PU/RC i grysami bazaltowymi w dwóch frakcjach 5-8 oraz 2-5 mm w ilo¶ci 782,5m2.
d) Oznakowanie. Nale¿y zamontowaæ 2 znaki na s³upkach skrzy¿owanie równorzêdne oraz niebezpieczny zakrêt w prawo. Kolejno wykonaæ monta¿ tablicy informacyjnej o realizacji zadania z udzia³em ¶rodków Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg.
e) Ostatnim etapem prac jest wykonanie inwentaryzacji powykonawczej prac.

4. Ponadto opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
a) Dokumentacja techniczna (projektowa) - za³±cznik do SWZ,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - za³±cznik do SWZ,
c) Przedmiary robót z zastrze¿eniem, ¿e maj± one jedynie charakter pogl±dowy i informacyjny oraz nale¿y go traktowaæ w sposób pomocniczy do Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przy okre¶leniu rzeczywistego zakresu robót sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia - za³±cznik do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej; Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:

a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zadanie, polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych o charakterze i z³o¿ono¶ci to¿samej co do rodzaju z zasadniczymi robotami tj. zadanie polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 400.000,00 PLN (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych 00/100).

b) dysponuje nastêpuj±cym osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug:

- co najmniej 1 osob± (kierownikiem budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej posiadaj±c± min. 3 letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych.

Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.),oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j.Dz. U. z 2020 r.poz.220 z pó¼n. zm.).

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia a tak¿e w przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, w odniesieniu do warunków okre¶lonych powy¿ej winien wykazaæ siê przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych Wykonawca bêdzie polega³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
b) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy udostêpniony na Platformie e-Zamówienia - wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. O¶wiadczenie podmiotu trzeciego o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy).
4.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy).
6. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy) - a) gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. b) w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienie pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach w zale¿no¶ci od wyboru wykonawcy:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2080 ze zm.).
4. Wadium wniesione w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 18 8591 0007 0100 0902 1786 0006 z adnotacj± wadium na zadanie pn. Remont drogi gminnej nr 250715 K ul. ¦w. Bart³omieja w km od 0+538,00 do 1+050,00 w miejscowo¶ci Porêba Spytkowska Gmina Brzesko (nr referencyjny: ZP.271.2.20.2023.KK).
5. Wniesienie wadium w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego bêdzie skuteczne z chwil± uznania tego rachunku bankowego kwot± wadium (je¿eli wp³yw ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego nast±pi przed up³ywem terminu sk³adania ofert).
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe p³atne na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium, nazwê wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cej gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, kwotê gwarancji, termin wa¿no¶ci gwarancji „od dnia……. do dnia…….”
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub porêczenia dokument wadium winien byæ oznaczony: Remont drogi gminnej nr 250715 K ul. ¦w. Bart³omieja w km od 0+538,00 do 1+050,00 w miejscowo¶ci Porêba Spytkowska Gmina Brzesko (nr referencyjny: ZP.271.2.20.2023.KK).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo.
4. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci:
- nazwê postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania.
5. Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego, jako pe³nomocnik.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto ka¿dy z wykonawców sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XII ust. 2 pkt 2.1. niniejszej SWZ.
8. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
11. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej, jako najkorzystniejszej) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± maj± obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum/umowê spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w sposób i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-07 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-07 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy równie¿ wykonawców, w stosunku do których zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±ce ochronie bezpieczeñstwa narodowego ( t.j. Dz.U. z 2022 poz. 835) - obligatoryjne przes³anki wykluczenia.
Termin rozpoczêcia realizacji przedmiotu umowy: od dnia przekazania placu budowy.
Termin zakoñczenia: 3 miesi±ce od dnia podpisania umowy.
Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy ustala siê w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.