eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabowiec › Modernizacja gminnej ciepłowni opalanej biomasą (słomą), w ramach Programu Inwestycji Strategicznych - edycja III PGR



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja gminnej ciepłowni opalanej biomasą (słomą), w ramach Programu Inwestycji Strategicznych - edycja III PGR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabowiec

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grabowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Grabowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-425

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 651 24 74

1.5.8.) Numer faksu: 84 651 24 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@grabowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grabowiec.pl/gmina/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://grabowiec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja gminnej ciepłowni opalanej biomasą (słomą), w ramach Programu Inwestycji Strategicznych - edycja III PGR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-043fc43e-e414-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025039/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja gminnej ciepłowni opalanej biomasą (słomą), w ramach Programu Inwestycji Strategicznych - edycja III PGR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/12/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1963465,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Zadanie polega na modernizacji gminnej ciepłowni opalanej słomą. Ciepłownia została uruchomiona w 1996 roku, jako
jedna z pierwszych tego typu instalacji w Polsce. Przedsięwzięcie finansowane było w 43,9% z dotacji z Narodowego
Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w 14% z dotacji z Fundacji Ekofundusz, w 13,3% ze środków
własnych Gminy Grabowiec, w 1,9% z dotacji Wojewody Zamojskiego, a w 26,9% z pożyczki pochodzącej z Wojewódzkiego
Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie. Do ciepłowni przyłączone są budynki użyteczności
publicznej tj.: Urząd Gminy Grabowiec, Zespół Szkół, Gminny Ośrodek Kultury, Ośrodek Zdrowia, Izba Pamięci oraz Kościół
Parafialny w Grabowcu, plebania i dwa sklepy. Głównym celem modernizacji ciepłowni jest wymiana kotłów, zbiorników
kumulujących ciepło oraz pozyskanie sprzętu niezbędnego dla funkcjonowania ciepłowni (ciągniki, którymi obecnie
dysponuje ciepłownia pochodzą z 1996 r., natomiast prasa została zakupiona w 2008 r. – sprzęt ten jest już bardzo
wysłużony i użytkowanie jego generuje bardzo duże koszty, ponieważ występują w nim liczne awarie. Na jeden sezon
grzewczy potrzebne jest sprasowanie i zwiezienie ponad 4.000 bel słomy). W ramach planowanej inwestycji przewidziane
są następujące prace: • wykucie z muru ościeżnic stalowych okiennych; • rozebranie fragmentu ściany zewnętrznej o
grubości 50 cm; • montaż bramy panelowej otwieranej na łańcuch bez napędu; • uzupełnienie tynków zwykłych
wewnętrznych przy bramie; • wykonanie obróbek blacharskich przy bramie; • demontaż zainstalowanych kotłów; • demontaż
zbiorników kumulujących ciepło; • montaż nowych kotłów o mocy 650 kW; • montaż zbiorników kumulujących ciepło; •
modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej kotłowni; • modernizacja instalacji ciepłowniczej kotłowni; • uruchomienie i
sprawdzenie funkcjonowania kotłowni; • zakup i dostawa ciągnika rolniczego;• zakup i dostawa prasy do prasowania słomy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 1087759,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Zadanie polega na modernizacji gminnej ciepłowni opalanej słomą. Ciepłownia została uruchomiona w 1996 roku, jako
jedna z pierwszych tego typu instalacji w Polsce. Przedsięwzięcie finansowane było w 43,9% z dotacji z Narodowego
Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w 14% z dotacji z Fundacji Ekofundusz, w 13,3% ze środków
własnych Gminy Grabowiec, w 1,9% z dotacji Wojewody Zamojskiego, a w 26,9% z pożyczki pochodzącej z Wojewódzkiego
Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie. Do ciepłowni przyłączone są budynki użyteczności
publicznej tj.: Urząd Gminy Grabowiec, Zespół Szkół, Gminny Ośrodek Kultury, Ośrodek Zdrowia, Izba Pamięci oraz Kościół
Parafialny w Grabowcu, plebania i dwa sklepy. Głównym celem modernizacji ciepłowni jest wymiana kotłów, zbiorników
kumulujących ciepło oraz pozyskanie sprzętu niezbędnego dla funkcjonowania ciepłowni (ciągniki, którymi obecnie
dysponuje ciepłownia pochodzą z 1996 r., natomiast prasa została zakupiona w 2008 r. – sprzęt ten jest już bardzo
wysłużony i użytkowanie jego generuje bardzo duże koszty, ponieważ występują w nim liczne awarie. Na jeden sezon
grzewczy potrzebne jest sprasowanie i zwiezienie ponad 4.000 bel słomy). W ramach planowanej inwestycji przewidziane
są następujące prace: • wykucie z muru ościeżnic stalowych okiennych; • rozebranie fragmentu ściany zewnętrznej o
grubości 50 cm; • montaż bramy panelowej otwieranej na łańcuch bez napędu; • uzupełnienie tynków zwykłych
wewnętrznych przy bramie; • wykonanie obróbek blacharskich przy bramie; • demontaż zainstalowanych kotłów; • demontaż
zbiorników kumulujących ciepło; • montaż nowych kotłów o mocy 650 kW; • montaż zbiorników kumulujących ciepło; •
modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej kotłowni; • modernizacja instalacji ciepłowniczej kotłowni; • uruchomienie i
sprawdzenie funkcjonowania kotłowni; • zakup i dostawa ciągnika rolniczego;• zakup i dostawa prasy do prasowania słomy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 875705,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1276740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1579979,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1276740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe „WAMACO” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120059910

7.3.3) Ulica: Ul. Karola Olszewskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-471

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1276740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 816720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 816720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 816720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roltex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5640001488

7.3.3) Ulica: Ul. Lwowska 143 B

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 816720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.