eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec › "Budowa nowej sieci wodociągowej w Gminie Mirzec na odcinku Mirzec Stary do miejscowości Mirzec Ogrody" w ramach projektu "Przebudowa wodociągu Mirzec-Mirzec Ogrody-Gadka"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa nowej sieci wodociągowej w Gminie Mirzec na odcinku Mirzec Stary do miejscowości Mirzec Ogrody”
w ramach projektu „Przebudowa wodociągu Mirzec-Mirzec Ogrody-Gadka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9

1.5.2.) Miejscowość: Mirzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412767170

1.5.8.) Numer faksu: 412767190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16291b5e-1417-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa nowej sieci wodociągowej w Gminie Mirzec na odcinku Mirzec Stary do miejscowości Mirzec Ogrody”
w ramach projektu „Przebudowa wodociągu Mirzec-Mirzec Ogrody-Gadka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16291b5e-1417-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062273/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa nowej sieci wodociągowej Mirzec – Mirzec Ogrody - Gadka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276067

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.29.2023.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 812760,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa nowej sieci wodociągowej w Gminie Mirzec na odcinku Mirzec Stary do miejscowości Mirzec Ogrody. Prowadzenie inwestycji będzie odbywać się w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z opracowanym programem funkcjonalno – użytkowym dla zadania – „Budowa nowej sieci wodociągowej w Gminie Mirzec na odcinku Mirzec Stary do miejscowości Mirzec Ogrody” w ramach projektu „Przebudowa wodociągu Mirzec-Mirzec Ogrody-Gadka”. Przedmiotowe zadanie ma na celu dostawę wody do celów bytowogospodarczych oraz ppoż. Jest to niezbędne dla zapewnienia dostaw wody – w związku ze zgłoszeniami mieszkańców o niedoborach wody w m. Gadka i Jagodne. Tereny inwestycji w objęty jest miejscowym planem zagospodarowania terenu. Przedsięwzięcie jest inwestycją celu publicznego, ma charakter liniowy. Inwestycja realizowana będzie w działce gminnej, działce prywatnej oraz pasach drogowych drogi powiatowej, oraz wojewódzkiej.
1) Orientacyjny zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Sieć wodociągowa
 sieci wodociągowe DN 160 mm z PEHD RC PE100RC– ok. 1780 m
 sieci wodociągowe DN 110 mm z PEHD RC PE100RC– ok. 23 m
 hydranty nadziemne DN 80 (w zależności od uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. p.poż) – łącznie 1szt.
Odtworzenie nawierzchni i prace przewiertowe
 Odbudowa istniejących i projektowanych chodników na długości- 82mb
 orientacyjna długość przewiertów sterowanych- 380 mb
 orientacyjna długość przewiertów / przecisków pod drogą w rurze ochronnej ~102,0 mb
 orientacyjna powierzchnia nawierzchni do odtworzenia humusem z trawą (obsiew) wynosi (w tym również pobocza drogi powiatowej) wynosi ok. 1321 mb.

Naruszoną nawierzchnię dróg należy przywrócić do stanu pierwotnego na warunkach ustaleń z zarządcą drogi. Przy projektowaniu należy brać pod uwagę wytyczne zawarte w piśmie – w warunkach oraz decyzjach zarządców drogi.
Powyższe zakresy są orientacyjne i dopiero zakresy określone w dokumentacji projektowej na podstawie warunków, uzgodnień, materiałów do projektowania oraz decyzji projektanta dotyczących zakresu rzeczowego, które muszą uwzględniać całkowite wypełnienie celu, jakim jest dostawa wody. Cechy materiałów i elementów budowli muszą być jednorodne i wykazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami.

2) W zakresie przedmiotu zamówienia w trybie „Zaprojektuj i wybuduj” jest przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami umożliwiającymi realizację inwestycji oraz jej wykonanie – szczegółowo opisane w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ i przekazanie Zamawiającemu. W zakresie są także czynności odbiorowe wykonawcy robót i inwentaryzacja powykonawcza przewodów i obiektów oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji potrzebnej do zgłoszenia zakończenia budowy zaprojektowanych obiektów tj. sieci wodociągowej wraz z armaturą i zabezpieczaniem p.poż., oraz przekazania ich do eksploatacji do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Starachowicach.
3) Kompletna dokumentacja projektowa musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego a po uzyskaniu akceptacji musi zostać przedłożona wraz z wnioskiem do odpowiedniej instytucji celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
4) Dokumentacja musi zostać opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454.)
5) Do wykonywania robót budowlanych Wykonawca może przystąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
6) Wszelkie koszty związane z wykonaniem opracowań i uzyskaniem decyzji, uzgodnień, opinii oraz koszt wykonania poszczególnych czynności muszą być wliczone w ogólną wartość zamówienia i nie podlegają odrębnej zapłacie.
7) Dokumentacja projektowa musi zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawą Prawo Budowlane, odpowiednimi rozporządzeniami, warunkami technicznymi i normami.
8) Szczegółowy zakres realizacji inwestycji, zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określa Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) będący załącznikiem nr 9 do SWZ.
9) Zamówienie będzie rozliczane ryczałtowo.
10) Cena za prace projektowe nie może przekroczyć 5 % łącznej ceny ryczałtowej zamówienia.
11) Zakres zamówienia obejmuje również:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia,
b) opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu oraz pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,
c) wykonanie robót budowlanych,
d) zapewnienie obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej - 5 egz.
e) wykonanie dokumentacji powykonaczej z naniesionymi zmianami nieistotnymi przez projektanta - 2 egz.
f) opracowanie projektu zamiennego przy zmianie istotnej wraz z uzyskaniem nowego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia (jeśli wystąpi),
g) wykonanie kosztorysu powykonawczego - 2 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1469991,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840090 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H.P. „TRAK-KOP” Mirosław Cieplak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-146-59-64

7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 105

7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty Pierwsze

7.3.5) Kod pocztowy: 26-085

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie prac projektowych i pełnienie nadzoru autorskiego
Pracownia Projektowa Kubik Agata Kubiec


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840090,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.