eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Budowa placu zabaw i rekreacji przy ulicy Stefczyka w Kobylnicy



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw i rekreacji przy ulicy Stefczyka w Kobylnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598415912

1.5.8.) Numer faksu: 598415912

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw i rekreacji przy ulicy Stefczyka w Kobylnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40129f7c-e178-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019295/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa placu zabaw i rekreacji przy ul. Stefczyka w Kobylnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188513/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.DOR.271.13.2022.OZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 50245 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rzetelnie i terminowe wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Kobylnica przy skrzyżowaniu ulic Stefczyka i Drzymały dz. nr 70/1, obr. Kobylnica, gm. Kobylnica w zakresie dostawy i montażu urządzeń sprawnościowych oraz budowy nawierzchni bezpiecznej wraz z wykonaniem dokumentacji odbiorowej .
Opis przedmiotu zamówienia poprzez Wspólny Słownik Zamówień CPV:
przedmiot główny: 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych.
45000000-7 Roboty budowlane
2. Przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
1) dostawę i montaż urządzeń sprawnościowo- zabawowych
a) Orbitrek
b) Wyciskanie siedząc
c) Wioślarz
d) Biegacz
e) Twister
f) Prasa nożna
g) Zestaw sprawnościowo-zabawowy Z2
2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, piaskowej wokół urządzeń
3) wykonanie dokumentacji odbiorowej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego
4) Zamawiający wymaga, aby wymienione urządzenia spełniały wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Każde urządzenie musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie nośniki danych z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica.
4. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2022.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 1 do wniosku. Zgodnie z art.101 ust. 4 PZP dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej ,,STWiORB” lub równoważne.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne, z zastrzeżeniem ust. 5.
7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych rozwiązań. Zastosowanie tych rozwiązań wymaga akceptacji Zamawiającego i muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
8. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia:
1) z należytą starannością, zgodnie z zaleceniami nadzoru autorskiego, nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami dozoru technicznego, Prawa budowlanego i sztuką budowlaną,
2) z materiałów i urządzeń własnych, fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie i spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne (świadczące o dopuszczeniu urządzeń sprawnościowo-zabawowych do użytku publicznego, przez nieograniczona ilość osób) oraz założone w projekcie parametry techniczne,
3) zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB oraz ofertą Wykonawcy,
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy wskutek zastosowania niewłaściwych materiałów.
12. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji służącej między innymi zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
13. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
14. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
15. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę faktu wypełnienia warunku zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 14, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć żądane dokumenty lub oświadczenia zgodnie z postanowieniami zawartymi we Wzorze umowy, pod rygorem naliczenia kary.
16. Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt:
1) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad i usterek,
2) pełnić funkcje koordynacyjne w stosunku do robót realizowanych przez Podwykonawców,
3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty,
4) ponosić odpowiedzialność za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno–techniczne stosowane na placu budowy,
5) zapewnić specjalistyczne kierownictwo i montaż dla dostarczonych przez siebie maszyn i urządzeń,
6) uzyskać we własnym zakresie wszelkie wymagane prawem decyzje, pozwolenia i uzgodnienia na prowadzenie robót budowlanych oraz ponoszenia we własnym zakresie związanych z tym kosztów,
7) usunąć ewentualne kolizje z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
8) oczyścić i przygotować pod roboty budowlane teren działki w przypadku ewentualnej kolizji istniejących krzewów, drzew lub korzeni z planowaną infrastrukturą,
9) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu umowy – naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego,
10) usuwać i składować wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady
i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne,
11) zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy,
12) zabezpieczyć drzewa (np. matami), krzewy i korzenie przed mechanicznym uszkodzeniem,
13) transportować materiał uzyskany z robót ziemnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
14) zapewnić pełną obsługę geodezyjną wraz z dostarczeniem zaświadczeń
o zgłoszeniu (wraz informacją geodety niezbędną do zawiadomienia o zakończeniu robót) i o przyjęciu inwentaryzacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
15) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań oraz ze sporządzeniem dokumentacji odbiorowej,
16) wykonać dokumentację odbiorową w 2 egzemplarzach, z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy i zawierającej minimum niżej wymienione dokumenty:
a) komplet badań, atestów, prób,
b) dokumentację powykonawczą – projekt budowlany z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
c) zestawienie danych technicznych i statystycznych obiektu oraz cen jednostkowych zamontowanych urządzeń i elementów małej architektury, potwierdzonych przez inspektora nadzoru,
d) kosztorys powykonawczy, opatrzony klauzulą „określony w kosztorysie zakres prac został wykonany”,
e) oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym,
f) deklaracje zgodności urządzeń z normą PN-EN 16630:2015,
g) certyfikat na urządzenia sprawnościowo-zabawowe.
17) przedłożyć po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia:
a) kosztorys powykonawczy sporządzony metodą uproszczoną odrębnie dla ogrodzenia i pozostałych elementów, w tym urządzeń sprawnościowych i małej architektury w odniesieniu do kosztorysu ofertowego i dokumentacji projektowej. Zamawiający wskazuje, że kosztorys powykonawczy służy pomocniczo do rozliczenia wykonania przedmiotu umowy,
b) zestawienie danych technicznych i statystycznych wybudowanej infrastruktury (materiał, długość, rodzaj, ilość, itp.).
18) wykonywać wszelkie inne obowiązki, nałożone na niego zgodnie z zapisami SWZ.
15. Rozliczenie dokonane będzie na podstawie faktury po wystawionej po odbiorze końcowym robót.
16. Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy
17. Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50245,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104099,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50245,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steelcore Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922313490

7.3.3) Ulica: Kolaniki 19

7.3.4) Miejscowość: Kolaniki

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50245,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.