eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Dostawa, montaż i uruchomienie systemu wizyjnego w ramach zadania rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jasienica



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu wizyjnego w ramach zadania rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jasienica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasienica 159

1.5.2.) Miejscowość: Jasienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334726200

1.5.8.) Numer faksu: 334726262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jasienica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie systemu wizyjnego w ramach zadania rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jasienica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e93f428c-1d36-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040103/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa, montaż i uruchomienie systemu wizyjnego w ramach zadania rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jasienica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.40.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 348404,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Nazwa zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu wizyjnego w ramach zadania rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jasienica
1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż i uruchomienie systemu wizyjnego w budynku Urzędu Gminy Jasienica. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) Monitor 55” – 12 szt.
2) Monitor 86” – 1 szt.
3) Monitor 75” – 2 szt.
4) Urządzenia do transmisji sygnału Audio Wideo – 9 szt.
5) Panel sterowania – 1 szt.
6) Procesor sterujący – 1 szt.
7) Przełącznik – 1 szt.
8) Matryca miksująca – szt.1
9) Uchwyt do monitora – 15 szt.
10) Okablowanie niezbędne do działania systemu
11) Montaż, instalacja urządzeń, programowanie i uruchomienie całego systemu wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
1.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia (stanowiący załącznik nr 1a)
- projektowane postanowienia umowy (stanowiące załącznik nr 3 do SWZ).
2. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243275020

7.3.3) Ulica: Karpacka 22

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia 4 tygodnie (przeliczono na 28 dni)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.