eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchedniów › "Dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół wraz z opieką w czasie przewozu na lata 2023/2024 oraz 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół wraz z opieką w czasie przewozu na lata 2023/2024 oraz 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@suchedniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f73e6b8a-fe13-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół wraz z opieką w czasie przewozu na lata 2023/2024 oraz 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f73e6b8a-fe13-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043489/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół i odwóz uczniów ze szkół wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu na lata szkolne 2023/2024 i 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339271

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ED.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
 dowóz do szkół i odwóz ze szkół uczniów Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1
w Suchedniowie przy ul. Szarych Szeregów 6, 26 – 130 Suchedniów, Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3w Suchedniowie, ul. Kościelna 1, 26 – 130 Suchedniów, Samorządowej Szkoły Podstawowej w Ostojowie, Ostojów 16, 26 – 130 Suchedniów - szczegółowe trasy dowozu i odwozu określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ,
 dowóz i odwóz odbywał się będzie trzema trasami w tym: trasa nr I o długości 7,00 km, trasa nr II
o długości 9,00 km, trasa nr III o długości 6,00 km,
 usługą objętych będzie 186 uczniów w tym na trasie nr I – 78 uczniów, na trasie nr II – 64 uczniów,
na trasie nr III – 44 uczniów, Zamawiający informuje, że jest to szacunkowa liczba dzieci objętych dowozem, która przed wszczęciem postępowania została uzgodniona z Dyrektorami Szkół.
 w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia opieki nad uczniami w trakcie wsiadania, przejazdu i wysiadania, Zamawiający wymaga zapewnienia 1 opiekuna na każdą trasę dowozu i odwozu uczniów do każdego autobusu, którym wykonywana będzie usługa,
 dowóz i odwóz dzieci odbywał się będzie tylko w dni nauki szkolnej z wyłączeniem zimowej przerwy świątecznej, wiosennej przerwy świątecznej, ferii zimowych i letnich; i innych dodatkowych dni wolnych;
w indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego strony mogą uzgodnić inny dzień wykonywania usługi,
 Wykonawca w ramach zamówienia na każdą trasę dowozu i odwozu będzie zobowiązany do zapewnienia autobusów z miejscami siedzącymi, na trasie numer I – 2 autobusy z miejscami siedzącymi w liczbie 50 – 56, trasa nr II – 1 autobus z miejscami siedzącymi w liczbie 50 – 56, trasa nr III – 1 autobus z miejscami siedzącymi w liczbie 50 – 56.
 Zamawiający informuje, że na trasie nr I większa liczba uczniów korzysta z odwozu niż dowozu do szkół.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożona zostało 5 ofert. Zgodnie z informacją zamieszczoną
w dniu 11.08.2023 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć środki finansowe w wysokości 620 000,00 PLN brutto. Oferta
z najniższą ceną opiewała na kwotę: 641 520,00 PLN brutto. Tym samym stwierdzić należy, że cena oferty złożonej w postępowaniu przewyższa środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.

Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie
na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.