eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Rekanalizacja w terenach skanalizowanych na terenie miejscowości Zubrzyca Dolna, Jabłonka-Centrum, Lipnica Mała, Podwilk i Orawka - 2022.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekanalizacja w terenach skanalizowanych na terenie miejscowości Zubrzyca Dolna, Jabłonka-Centrum, Lipnica Mała, Podwilk i Orawka - 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18/2611100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rekanalizacja w terenach skanalizowanych na terenie miejscowości Zubrzyca Dolna, Jabłonka-Centrum, Lipnica Mała, Podwilk i Orawka - 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc706fbd-1a04-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031891/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie rekanalizacji w miejscowościach Gminy Jabłonka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303410/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136738,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Rekanalizacji w terenach skanalizowanych na terenie miejscowości Zubrzyca Dolna, Jabłonka-Centrum, Lipnica Mała, Podwilk i Orawka - 2022” - zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: Rekanalizacje w terenach skanalizowanych na terenie miejscowości Zubrzyca Dolna, Jabłonka-Centrum, Lipnica Mała, Podwilk i Orawka - 2022.
Charakterystyka zakresu robót.
Zubrzyca Dolna 2 budynki
kanał Ø 200 mm - 155,5 mb
Studzienki(200) - 6 szt. w tym ( wcinka)
Jabłonka-Centrum - do podłączenia 1 budynek
kanał Ø 160 mm - 43,0 mb
Studzienki(160) - 2 szt.
kanał Ø 200 mm - 164,5 mb
Studzienki(200) - 6 szt. ( wcinka)
Lipnica Mała - do podłączenia 3 budynki
kanał Ø 160 mm - 149,1 mb
studzienki(160) - 7 szt.
Podwilk -do podłączenia 1 budynek
kanał Ø 160 mm - 11,50 mb
Studzienki(160) - 1 szt
kanał Ø 200 mm - 176,0 mb
Studzienki(200)- 7 szt
Orawka - do podłączenia 1 budynek
kanał Ø 160 mm- 27,0 mb
Studzienki(160) - 1 szt.
kanał Ø 200 mm - 49,0 mb
Studzienki(200) - 3 szt.
Kanał fi 160 mm łącznie -230,6 mb ,studz(160) - 11 szt.
Kanał fi 200 mm łącznie -380,5 mb , studz(200) – 16 szt.
Długość razem fi 160, fi 200 - 611,1 mb do podłączenia 8 budynków.

Zajęcie pasa drogowego drogi gminnej dla potrzeb wykonania kanalizacji sanitarnej w drodze gminnej.
Lipnica Mała:
Droga gminna nr 7390/2-(4D) :
7,5 x 1,50 m= 11,25 m²

Droga gminna nr 20311(5D)
2,0 m x 1,50 m= 3,0 m²
Łącznie LM -14,25 m² . Koszt zajęcia pasa drogi w LM -14,25x8,0=114,0 zł

Podwilk-(7D)
Droga gminna nr 8501 :
181,5m x 1,50 m= 272,25 m²
1x 8,0x 108,75 = 870,0 zł
Koszt zajęcia pasa drogi w Podwilku -272,25 x8,0= 2.178,0 zł
Orawka :
Droga gminna nr 394/2:
51,5 m x 1,50 m= 77,25 m²
Koszt zajęcia pasa drogowego w Orawce-51,5x8,0 = 412,0 zł
Łączny koszt zajęcia pasa drogowego na potrzeby wykonania robót kanalizacyjnych
114,0+2.178,0+412,0= 3002,0 zł
UWAGA !!!
Opłaty za zajęcie pasa drogowego j/w należy doliczyć do kosztorysu ofertowego.

3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 12 Przedmiar robót
Załącznik Nr 13 Załączniki graficzne
4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134200,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165791,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134200,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydraulik-a Marcin Puchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372146583

7.3.3) Ulica: Jurków 73

7.3.4) Miejscowość: Jurków

7.3.5) Kod pocztowy: 34-643

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134200,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.