eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Świadczenie usług indywidualnego doradztwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży, rodziców/opiekunów prawnych - uczestników projektu "Malbork na "+" - działania społeczne"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług indywidualnego doradztwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży, rodziców/opiekunów prawnych – uczestników projektu „Malbork na „+” - działania społeczne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002791394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 74

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 556472781

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.malbork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c139354-fd13-11ec-8000-d680d39e541a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług indywidualnego doradztwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży, rodziców/opiekunów prawnych – uczestników projektu „Malbork na „+” - działania społeczne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c139354-fd13-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019177/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Indywidualne konsultacje i doradztwo psychologiczne dla dzieci, młodzieży, rodziców/opiekunów prawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Integracja, Działanie 6.2. Usługi Społeczne, Poddziałanie 6.2.2. Rozwój Usług Społecznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244012/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1/2.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu indywidualnego doradztwa psychologicznego dla dzieci i
młodzieży, rodziców/opiekunów prawnych – uczestników projektu „Malbork na „+” - działania społeczne”.
2. Liczba godzin zamówienia – 608 (1 godz. = 60 min.), w tym:
1) w 2022 r. - 392 godzin
2) w 2023 r. - 216 godzin
Liczba osób objętych wsparciem (adresaci usług):
Przewidywana łączna ilość uczestników zrekrutowanych w okresie realizacji projektu: 170 osób, w tym 120 dzieci i
młodzieży, 50 osoby dorosłe.
Zamawiający deklaruje wykorzystanie co najmniej 80% zakresu usług.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, odstąpił od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Korzystając z art. 263 PZP, zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert wykonawców pozostałych w postępowaniu w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Dnia 02.09.2022 r. zamawiający zwrócił się na podstawie art. 252 ust. 2 PZP do wykonawcy: Niepublicznej Placówki Wychowania Pozaszkolnego LINGUA, ul. Młyńska 9/1, 31-469 Kraków z wnioskiem o wyrażenie zgody na wybór jego oferty po terminie związania z ofertą. Dnia 02.09.2022 r. zamawiający otrzymał od tego wykonawcy informacje o wyrażeniu zgody na wybór oferty po terminie związania ofertą. Następnie Zamawiający dnia 02.09.2022 r. na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwał tego Wykonawcę tj. którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.: wykazu osób, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. W wymaganym terminie do dnia 08.09.2022 r. zamawiający nie otrzymał podmiotowych środków dowodowych. Dnia 12.09.2022 r. zamawiający ponownie wezwał tego wykonawcę na podstawie art. 128 ust. 1 PZP do uzupełnienia (złożenia) podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.: wykazu osób, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, jednak w terminie do 15.09.2022 r. wykonawca nie złożył wymaganego dokumentu. W związku z powyższym zaistniała przesłanka do odrzucenia oferty wykonawcy na podstawie art. 226 pkt 2 lit. c PZP tj. wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie ww. podmiotowych środków dowodowych Jedyna zatem oferta, która pozostała w przedmiotowym postępowaniu została odrzucona.
Mając na uwadze powyższe uzasadnione stało się unieważnienie przez Zamawiającego ww. postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli bowiem brak jest choćby jednej prawidłowej oferty postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60800,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.