Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300388/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
- 2022/BZP 00332358/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem OZE w budynku użyteczności publicznej, w Goczałkowicach-Zdroju, przy ul. Szkolnej 13
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goczałkowice-Zdrój
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 13
1.5.2.) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-230
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@goczalkowicezdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/rok-20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem OZE w budynku użyteczności publicznej, w Goczałkowicach-Zdroju, przy ul. Szkolnej 132.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c87bca5f-188b-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026517/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Szkolnej 70 w Goczałkowicach-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300388/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR.ZP.271.008.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 921724,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie :Zadanie I -Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy
Zakres ten obejmuję m.in.:
• ocieplenie dachu o powierzchni 339,3 m2 wełną mineralną grubości 10 cm ,
• ocielenie stropu pod poddaszem nieogrzewanym wełną mineralną grubości 10 cm na powierzchni 279,4 m2 ,
• ocieplenie ścian piwnic (cokołu) styrodurem o gr. 12 cm na powierzchni 148,6 m2
• ociplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm na powierzchni 921 m2 ,
• wymiana stolarki okiennej o łącznej powierzchni 163,22 m2
• wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – 14,07 m2
• wymiana przeszklenia (przejście pomiędzy cz. nowszą i cz. starszą budynku)
• wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę.
Dokładny zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262522-6 - Roboty murarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261410-1 - Izolowanie dachu
45431000-7 - Kładzenie płytek
4.5.5.) Wartość części: 654817,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadnia IIZaprojektowanie i wykonanie :
Wymianę źródła ciepła, tj. istniejące dwa kotły gazowe niskotemperaturowe należy wymienić na zestaw dwóch kotłów gazowych kondensacyjnych o łącznej mocy ok 170 kW wraz z automatyką sterującą.
Wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę jeśli przepisy prawa tego wymagają.
Dokładny zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 156531,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie:przewidziano montaż paneli fotowoltaicznych w formie układu złożonego z 26 modułów PV o mocy min. 450 Wp każdy z paneli (powierzchnia czynna pV 55 m2). Łączna moc szczytowa instalacji wynosi nie mniej niż 11,7 kWp.
-wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę ,
Dokładny zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 61863,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie :W ramach zadania przewiduje się modernizację oświetlenia wewnętrznego, wbudowanego polegającą na wymianie opraw ze źródłami w postaci świetlówek liniowych i żarówek na oprawy ze źródłami LED. Łączna liczba opraw przewidziana do wymiany wynosi 259 szt.
Dokładny zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 48512,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1067640
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463000 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.