eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie funkcji eksperta w dziedzinie kreowania marki wraz z usługą przygotowania materiałów edukacyjnych i promocyjnych w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji eksperta w dziedzinie kreowania marki wraz z usługą przygotowania materiałów edukacyjnych i promocyjnych w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jedrzejczak@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka wodna i utrzymanie wód

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji eksperta w dziedzinie kreowania marki wraz z usługą przygotowania materiałów edukacyjnych i promocyjnych w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33a0892c-18cb-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.52 Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie eksperta w dziedzinie kreowania marki wraz z usługą przygotowania materiałów edukacyjnych i promocyjnych ramach projektu zintegrowanegoIP LIFE PL Pilica Basin CTRL

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt zintegrowany LIFE „Wdrażanie planu gospodarowania wodami w dorzeczu Wisły na przykładzie zlewni Pilicy”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301446/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.51.2022/JRP.LP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196476,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta odpowiedzialnego za opracowanie strategii kreowania marki i kampanii medialnej oraz wsparcie eksperckie przy wdrażaniu kampanii w ramach projektu zintegrowanego LIFE „Wdrażanie Planu gospodarowania wodami w dorzeczu Wisły na przykładzie zlewni Pilicy”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239232,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239232,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239232,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cinematic Studio Adam Olejniczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5070021205

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 7/29

7.3.4) Miejscowość: Łęczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 99-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239232,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

I. Termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia: całość przedmiotu zamówienia, w maksymalnym wymiarze 2136 godzin, Wykonawca
powinien zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2024 r.
2. Z zastrzeżeniem pkt 1. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować Zadania określone w pkt 4.1. SWZ, w
następujących terminach:
1) Zadanie 1 – Opracowanie ostatecznego projektu strategii kreowania marki „LIFE Pilica” – w terminie do 5 miesięcy od
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00301446/01 z dnia 2022-08-11
2022-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
dnia podpisania Umowy,
2) Zadanie 2 - Stworzenie identyfikacji graficznej (key visual) oraz księgi identyfikacji wizualnej Projektu LIFE Pilica, spójnej
z przyjętą strategią marki ”LIFE Pilica” – w terminie do 5 miesięcy od dnia podpisania Umowy,
3) Zadanie 3 - Zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie strony internetowej promującej projekt LIFE „Wdrażanie planu
gospodarowania wodami w dorzeczu Wisły na przykładzie zlewni Pilicy” – w terminie do 7 miesięcy od dnia podpisania
Umowy,
4) Zadanie 4 - Opracowanie koncepcji strategii kampanii medialnej w zakresie PGW w prasie i Internecie – w terminie do 7
miesięcy od dnia podpisania Umowy,
5) Zadanie 5 - Opracowanie koncepcji kampanii informacyjnej – w terminie do 7 miesięcy od dnia podpisania Umowy,
6) Zadanie 6 - Wsparcie eksperckie przy wdrażaniu kampanii medialnej oraz strategii marki w ramach Projektu LIFE Pilica –
w terminie od dnia podpisania Umowy do dnia 31 stycznia 2024 r.
7) Zadanie 7 - Prowadzenie działalności marketingowej w social mediach – w terminie od dnia podpisania Umowy do dnia
31 stycznia 2024 r.
3. Działania Wykonawcy dotyczące Zadania nr 6 - wsparcie eksperckie przy wdrażaniu kampanii medialnej oraz strategii
marki w ramach projektu LIFE Pilica oraz Zadania nr 7 - prowadzenie działalności marketingowej w social mediach, ujęte w
Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ, powinny być rozłożone w czasie w sposób
metodyczny, zapewniający wdrożenie kampanii oraz zrównoważony zasięg w trakcie całego okresu kampanii, tj. od dnia
podpisania Umowy do dnia 31 stycznia 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.