Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00301446/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji eksperta w dziedzinie kreowania marki wraz z usługą przygotowania materiałów edukacyjnych i promocyjnych w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jedrzejczak@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka wodna i utrzymanie wód
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji eksperta w dziedzinie kreowania marki wraz z usługą przygotowania materiałów edukacyjnych i promocyjnych w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33a0892c-18cb-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.52 Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie eksperta w dziedzinie kreowania marki wraz z usługą przygotowania materiałów edukacyjnych i promocyjnych ramach projektu zintegrowanegoIP LIFE PL Pilica Basin CTRL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt zintegrowany LIFE „Wdrażanie planu gospodarowania wodami w dorzeczu Wisły na przykładzie zlewni Pilicy”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301446/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.51.2022/JRP.LP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196476,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta odpowiedzialnego za opracowanie strategii kreowania marki i kampanii medialnej oraz wsparcie eksperckie przy wdrażaniu kampanii w ramach projektu zintegrowanego LIFE „Wdrażanie Planu gospodarowania wodami w dorzeczu Wisły na przykładzie zlewni Pilicy”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239232,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239232,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239232,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cinematic Studio Adam Olejniczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5070021205
7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 7/29
7.3.4) Miejscowość: Łęczyca
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Cinematic Studio Adam Olejniczak
jakie przetargi wygrała firma
Cinematic Studio Adam Olejniczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239232,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin realizacji zamówienia: całość przedmiotu zamówienia, w maksymalnym wymiarze 2136 godzin, Wykonawca
powinien zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2024 r.
2. Z zastrzeżeniem pkt 1. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować Zadania określone w pkt 4.1. SWZ, w
następujących terminach:
1) Zadanie 1 – Opracowanie ostatecznego projektu strategii kreowania marki „LIFE Pilica” – w terminie do 5 miesięcy od
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00301446/01 z dnia 2022-08-11
2022-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
dnia podpisania Umowy,
2) Zadanie 2 - Stworzenie identyfikacji graficznej (key visual) oraz księgi identyfikacji wizualnej Projektu LIFE Pilica, spójnej
z przyjętą strategią marki ”LIFE Pilica” – w terminie do 5 miesięcy od dnia podpisania Umowy,
3) Zadanie 3 - Zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie strony internetowej promującej projekt LIFE „Wdrażanie planu
gospodarowania wodami w dorzeczu Wisły na przykładzie zlewni Pilicy” – w terminie do 7 miesięcy od dnia podpisania
Umowy,
4) Zadanie 4 - Opracowanie koncepcji strategii kampanii medialnej w zakresie PGW w prasie i Internecie – w terminie do 7
miesięcy od dnia podpisania Umowy,
5) Zadanie 5 - Opracowanie koncepcji kampanii informacyjnej – w terminie do 7 miesięcy od dnia podpisania Umowy,
6) Zadanie 6 - Wsparcie eksperckie przy wdrażaniu kampanii medialnej oraz strategii marki w ramach Projektu LIFE Pilica –
w terminie od dnia podpisania Umowy do dnia 31 stycznia 2024 r.
7) Zadanie 7 - Prowadzenie działalności marketingowej w social mediach – w terminie od dnia podpisania Umowy do dnia
31 stycznia 2024 r.
3. Działania Wykonawcy dotyczące Zadania nr 6 - wsparcie eksperckie przy wdrażaniu kampanii medialnej oraz strategii
marki w ramach projektu LIFE Pilica oraz Zadania nr 7 - prowadzenie działalności marketingowej w social mediach, ujęte w
Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ, powinny być rozłożone w czasie w sposób
metodyczny, zapewniający wdrożenie kampanii oraz zrównoważony zasięg w trakcie całego okresu kampanii, tj. od dnia
podpisania Umowy do dnia 31 stycznia 2024 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Usługa w zakresie promocji związana z produkcją gadżetów dla WRS-u
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu EDUODKRYWCY
więcej: Pomoce i artykuły szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.