Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00210231/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej oraz modernizacja budynków infrastruktury edukacyjnej i społecznej na terenie gminy Sędziszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZISZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-340
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413811127
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sedziszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej oraz modernizacja budynków infrastruktury edukacyjnej i społecznej na terenie gminy Sędziszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56e9bb3a-ec80-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030307/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywnosci energetycznej oraz modernizacja budynków infrastruktury edukacyjnej i społecznej na terenie gminy Sędziszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210231/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRI.271.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3824461,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Modernizacja budynków w Mstyczowie i CzepcuElement 1:Budynek Szkoły Podstawowej w Mstyczowie.
Zakres prac obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie dachu budynek nowy wraz
z wymianą pokrycia, ocieplenie stropu nad poddaszem w starej części budynku wymianę stolarki okiennej
i drzwiowej zewnętrznej.
Przedsięwzięcie termomodernizacyjne obejmuje również
- wykonanie wymiany istniejących obróbek blacharskich z blachy
( parapety, itp.)
- modernizację kotłowni
- montaż systemów monitoringu i zarządzania energią cieplną i elektryczną
- montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne LED
Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania przedstawiony jest w dokumentacji projektowej
i przedmiarze robót
Element 2: Budynek świetlicy wiejskiej w Czepcu
(świetlica, mieszkanie)
W ramach zadania zakłada się wykonanie robót polegających na:
- wymianie zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej na nową spełniającą wymagania WT 2021
- wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grubości 15˙cm
- wykonaniu ocieplenia ścian fundamentowych
- wykonaniu systemu ogrzewania, pomp ciepła powietrze - powietrze
- wykonaniu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła
- wykonaniu zagospodarowania tj. utwardzenia z kostki brukowej przed budynkiem
Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania przedstawiony jest w przedmiarze robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45321000-3 - Izolacja cieplna
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 1141256,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Modernizacja budynków w Krzcięcicach i ZielonkachElement 1: Budynek szkoły w Krzcięcicach
(szkoła podstawowa , łącznik ze stara częścią budynku w którym zlokalizowane jest
przedszkole , świetlica oraz mieszkania)
Zakres opracowania obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych budynku,
ocieplenie dachu budynek „nowy” oraz łącznik wraz z wymianą pokrycia,
ocieplenie stropu nad parterem w starej części budynku wymianę stolarki
okiennej i drzwiowej zewnętrznej.
Przedsięwzięcie termomodernizacyjne obejmuje również
- wykonanie wymiany istniejących obróbek blacharskich z blachy ( parapety, itp.)
- modernizację kotłowni
- wymianę instalacji c.o.
- montaż systemów monitoringu i zarządzania energią cieplną i elektryczną
- montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED
Element 2: Budynek Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno – Wychowawczego
w Zielonkach
W ramach zadania zakłada się wykonanie robót polegających m.in. na:
- wymianie zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej na nową spełniającą wymagania WT 2021
(dot. tylko części stolarki tj. starej drewnianej)
- wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grubości 20˙cm
- remoncie przewodów wentylacyjnych nad dachem
- remoncie schodów zewnętrznych
- wymianie opraw oświetleniowych na nowe LED
Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania przedstawiony jest w przedmiarze robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45321000-3 - Izolacja cieplna
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 2683204,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1777500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1944765,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1777500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa GER-BUD Grzegorz Kucharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491565502
7.3.3) Ulica: Struga1A/6
7.3.4) Miejscowość: Secemin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-145
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1777500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4003500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4547840,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4003500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa GER-BUD Grzegorz Kucharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491565502
7.3.3) Ulica: Struga
7.3.4) Miejscowość: Secemin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-145
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4003500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja parkietu w sali gimnastycznej XIV Liceum Ogólnokształcącego im. Ryszarda Kaczorowskiego w Białymstoku
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Urządzenia grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.