eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice › Odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności Infrastruktury Niepołomice sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności Infrastruktury Niepołomice sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Infrastruktura Niepołomice Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121018294

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Droga Królewska 27

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 28 12 423

1.5.8.) Numer faksu: 28 12 423

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@infrastruktura.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.infrastruktura.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności Infrastruktury Niepołomice sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c787ace6-3cec-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.infrastruktura.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Infrastruktura Niepołomice Spółka z o.o.. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.IN.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności Infrastruktury Niepołomice sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ .
2. Zamawiający zleca Wykonawcy odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów typu:
1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady o kodzie 20 03 01
2) Opakowania z papieru i tektury - odpady o kodzie 15 01 01
3) Opakowania ze szkła - odpady o kodzie 15 01 07
4) Opakowania z metali - odpady o kodzie 15 01 04
5) Opakowania z tworzyw sztucznych - odpady o kodzie 15 01 02
6) Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01
7) Odpady z czyszczenia ulic i placów - odpady o kodzie 20 03 03
8) Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07
9) Odpady z targowisk - odpady o kodzie 20 03 02
przy czym przez odpady podlegające wywozowi rozumie się odpady wyszczególnione w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 poz. 10).
3. Zamówienie nie obejmuje odpadów niebezpiecznych wyszczególnionych w w/w rozporządzeniu.
4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu we własnym zakresie najpóźniej w następnym dniu od podpisania umowy, do wskazanych lokalizacji, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do umowy:
1) odpowiednio oznaczone pojemniki, kontenery dla niżej wymienionych odpadów:
- na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 4;
- na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,24 m3 szt. 7;
- na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,12 m3 szt. 2;
- na odpady ulegające biodegradacji: kontener 8 m3 szt. 1;
- na odpady z czyszczenia ulic i placów: kontener 6 m3 szt. 1;
- na odpady z targowisk: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 7;
- na odpady segregowane pojemnik w kolorze niebieskim oznaczony napisem ,,Papier'' z przeznaczeniem do zbierania papieru - pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1;
- na odpady segregowane pojemnik w kolorze żółtym oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne'' z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych - pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1;
- na odpady segregowane pojemnik w kolorze zielonym oznaczony napisem ,,Szkło'' z przeznaczeniem do zbierania szkła - pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1;
2) odpowiednio oznaczone worki foliowe do selektywnej zbiórki odpadów poszczególnych frakcji i każdorazowo na wymianę:
a) niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier'' z przeznaczeniem do zbierania papieru;
b) żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne'' z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych;
c) zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło'' z przeznaczeniem do zbierania szkła;
d) brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio'' z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów.
5. Odbiory z następujących lokalizacji z terenu Gminy Niepołomice:
1) Budynek Administracyjny - ul. Droga Królewska 27 , 32 -005 Niepołomice
2) Zakład Uzdatniania Wody - Wola Batorska 1197, 32-007 Wola Batorska
3) Zakład Uzdatniania Wody - Podłęże , 32-003 Podłęże
4) Oczyszczalnia Ścieków - ul. Lutosławskiego 4, 32-005 Niepołomice
5) Oczyszczalnia Ścieków -ul. Cmentarna, 32-007 Zabierzów Bocheński 541
6) Oczyszczalnia Ścieków - Wola Zabierzowska ul. Topolowa, 32 -007 Zabierzów Bocheński
7) Oczyszczalnia Ścieków - Podłęże 671, 32-003 Podłęże
8) Kryta Pływalnia -ul. Korczaka 5, 32 -005 Niepołomice
9) Dział Usług Komunalnych, ul. Targowa 6c 32-005 Niepołomice
10) Dział Usług Komunalnych ul. Mokra , 32 -005 Niepołomice
Wykonawca dostarczy harmonogram odbioru odpadów w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi, po jego uzgodnieniu z Zamawiającym.
6. Szczegółowy wykaz punktów z których będą odbierane odpady, ilości i częstotliwość zwiera załącznik nr 1 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem ilości, częstotliwości i lokalizacji odbiorów odpadów z zastrzeżeniem, że są to jedynie wartości szacunkowe i mogą ulec zmianie na warunkach określonych w umowie.
7. Wykonawca winien posiadać wszelkie przewidziane prawem zezwolenia/pozwolenia na odbiór odpadów, transport i zagospodarowanie w tym w szczególności:
1) zawartą umowę na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych z instalacją komunalną/instalacją odzysku i unieszkodliwiania odpadów zapewniających przetworzenie odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami i zasadą bliskości, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowiązany jest do spełnienia ww. wymagań również przez cały okres realizacji zamówienia,
2) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepołomice zgodnie z przepisami art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469), w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowiązany jest do spełnienia ww. wymagań również przez cały okres realizacji zamówienia,
3) spełniać wymagania z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122),
4) posiadać wpis do (BDO) bazy danych o produktach o opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowiązany jest do spełnienia ww. wymagań również przez cały okres realizacji zamówienia,
8. Wykonawca winien zapewnić, że ilości odpadów określone w decyzjach/zezwoleniach, które uprawniają Wykonawcę do realizacji zamówienia w zestawieniu z umowami zawartymi z innymi kontrahentami umożliwią pełną realizację niniejszej umowy w wymaganym terminie.
9. Wykonawca zapewni spełnienie wszystkich wymagań prawem wymaganych dotyczących odbioru odpadów, transportu i ich zagospodarowania.
10. Wykonawca winien posiadać wymaganą liczbę oraz rodzaj środków transportu do realizacji przedmiotu umowy, a pojazdy wyposażone są w moduły GPS, wideorejestratory umożliwiające śledzenie tras przejazdu i ich pracy.
11. Wykonawca z chwilą przejęcia odpadów od Zamawiającego staje się ich następnym posiadaczem i zgodnie z art. 27 ust. 3 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U.2022.0.699 t.j.) przejmuje odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - przez osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie odbywała się na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym. pracowników fizycznych, a w szczególności dotyczy on:
1) kierowców
2) operatorów instalacji zagospodarowania/przetwarzania odpadów, pracowników sprawujących nadzór nad realizacją umowy (w tym przedstawiciel wykonawcy, o którym mowa w umowie),
3) pracowników odpowiedzialnych za ewidencję odpadów.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp określone są w projekcie umowy ( załącznik do SWZ)

Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca przeprowadzenie wizji w terenie (przy czym wizja nie jest obowiązkowa).

Miejsce realizacji: gmina Niepołomice
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie zwiększenia kwoty wynagrodzenia określonej w ofercie , o nie więcej niż 30%, jak też ma prawo do przedłużenia okresu realizacji umowy o nie więcej niż 6 miesięcy. Skorzystanie z prawa opcji (zwiększenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia określonej w ofercie lub przedłużenie okresu obowiązywania umowy) następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający może skorzystać z opcji w całości lub w części. W przypadku skorzystania z opcji w części, Zamawiający może złożyć kolejne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, dotyczące niewykorzystanej części opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić po rozwiązaniu umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-10-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że :
a) Posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepołomice, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
b) Posiada wpis do (BDO) bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
c) Posiada zawartą umowę na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych z instalacją komunalną/instalacją odzysku i unieszkodliwiania odpadów zapewniających przetworzenie odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami i zasadą bliskości, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowiązany jest do spełnienia ww. wymagań również przez cały okres realizacji zamówienia,

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego aktualnego na dzień składania oferty oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. art. 125 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz w oparciu o złożone dokumenty.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: wykonał/wykonuje, co najmniej 1 usługę odbioru odpadów o kodach:
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady o kodzie 20 03 01,
b) Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01,
c) Odpady z czyszczania ulic i placów - odpady o kodzie 20 03 03
d) Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07

Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał usługę w jednym lub kilku zamówieniach na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł oraz przedstawi referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie umowy.
Jeśli Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu realizował usługę we wskazanym zakresie dla Zamawiającego, nie będzie zobowiązany do potwierdzenia jej referencjami.

2) W trakcie wykonywania zamówienia będzie dysponował co najmniej po jednym pojeździe:

a) przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów z targowisk
z pojemników o pojemnościach 0,12 m3, 0,24 m3, 1,1m3, wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku
b) przystosowanym do transportu kontenera na odpady o kodach 20 02 01 i 20 03 03 o pojemności
8 m3 i 6 m3 wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku.
c) przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku
d) przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych odpadów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego aktualnego na dzień składania oferty oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. art. 125 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz w oparciu o złożone dokumenty.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie lub wpis do rejestru działalności regulowanej potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
- Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepołomice, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- wpis do (BDO) bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia.; Wykaz usług wykonanych ( zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.; Wykaz pojazdów (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.; Oświadczenie o zawartej umowie na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych z instalacją komunalną/instalacją odzysku i unieszkodliwiania odpadów zapewniających przetworzenie odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami i zasadą bliskości, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (zgodniez załącznikiem nr 7 do SWZ);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.; Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.; Treść pełnomocnictwa musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym. Pełnomocnictwo można przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w przypadku postępowań l o wartości mniejszej niż progi unijne.; Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę ( w terminie na warunkach określonych w projekcie umowy) ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
2) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, utrata uprawnień, inne uzasadnione okoliczności niepozwalające wykonywać wskazanej osobie powierzonych czynności pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie;
3) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które są określone w złożonej ofercie;
4) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców;
5) wprowadzeniu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
7) zmiany zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Niepołomice
8) zmiany uwarunkowań prawnych, administracyjnych lub technicznych wykonywanej umowy spowodowanych działaniami osób trzecich lub podmiotów trzecich;
9) zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod warunkiem iż powyższa nie wynika z niedochowania należytej staranności przez wykonawcę przy realizowaniu umowy;
10) zmian będących następstwem wystąpienia siły wyższej lub wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych, przy czym siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność:
a) na którą strona nie ma wpływu,
b) przeciw której ta strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem umowy,
c) której, skoro wystąpiła, taka strona nie mogła w racjonalny sposób uniknąć lub jej przezwyciężyć, oraz
d) której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez drugą stronę.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadkach określonych w projekcie umowy tj. załączniku nr 2 do SWZ. Ze względu na ograniczoną ilość znaków brak możliwości wpisania pełnych danych w zakresie przewidzianych zmian w umowie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.