eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › "Modernizacja dachu w Szkole Podstawowej Nr 1 w Krośnie Odrzańskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dachu w Szkole Podstawowej Nr 1 w Krośnie Odrzańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68/4109700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krosnoodrzanskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krosnoodrzanskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosnoodrzanskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dachu w Szkole Podstawowej Nr 1 w Krośnie Odrzańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51b352a6-1599-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032646/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja dachu w SP1 w Krośnie Odrzańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280171

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.18.2023.RS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z istniejącej dachówki ceramicznej na dachówkę ceramiczną- karpiówkę na powierzchni blisko 771 m2 w kolorze naturalnej czerwieni, zbliżoną do koloru istniejącego. Po wykonaniu demontażu istniejącego pokrycia dachowego, wykonać demontażu istniejących obróbek blacharskich, usunięciu łat
i orynnowania należy dokonać oceny konstrukcji elementów dachu. Przewiduje się impregnację (metodą malowania lub natrysku) drewnianych elementów konstrukcji więźby dachowej preparatem zabezpieczającym powierzchnię przed szkodliwym działaniem ognia, owadów, grzybów domowych i pleśniowych. Na zabezpieczonych preparatem grzybobójczym krokwiach projektuje się paroprzepuszczalną folię wstępnego krycia. Następnie równolegle do krokwi kontrłaty 2x5 cm oraz łaty o wymiarach 4cm x 6cm w rozstawie max.26 cm (rozstaw łat zależny od producenta dachówki).
2. Zakres robót obejmuje: Ułożenie na krokwiach folii , wysokoparoprzepuszczalnej o minimalnej gramaturze 100g/m2. Wybór typu membrany powinien być potwierdzony danymi od wybranego producenta w zakresie dopuszczalnego kąta nachylenia połaci dachowej, Montaż kontrłat 2x5 cm na krokwiach, Montaż łat drewnianych 4 x 6 cm, Ułożenie dachówki ceramicznej karpiówki podwójnie w koronkę, Montaż drabinek przeciwśnieżnych wokół okapu dachu oraz ław i stopni kominiarskich przy kominach, Wykonanie opierzeń dachu i kominów z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,55 mm, Demontaż i montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynk. gr. 0,55mm, Instalacja odgromowa – rozebrać istniejąca i wykonać powtórnie nową, Istniejące okienka wyłazowe, oczyścić z rdzy, strych powłok malarskich, dwukrotnie pomalować farbą ftalowa przeciwrdzewną do gruntowania i nawierzchniową, oszklić pojedynczo – ilość okienek 7 szt. W miejscach dużej wilgotności istniejący tynk, mur osuszyć i wykonać tynki renowacyjne. Renowację i oszklenie pojedyncze półokrągłych okienek w lukarnach na poddaszu. Renowacje istniejących kominów wentylacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Fach-Dach" Robert Lentowczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9231703232

7.3.3) Ulica: Wolsztyńska 26

7.3.4) Miejscowość: Obra

7.3.5) Kod pocztowy: 64-211

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.