eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i sanitarnego w ramach zadania "Budowa hali sportowo-widowiskowej w Rykach"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i sanitarnego w ramach zadania „Budowa hali sportowo-widowiskowej w Rykach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 48818657110

1.5.8.) Numer faksu: 48818657111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umryki.bip.lubelskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i sanitarnego w ramach zadania „Budowa hali sportowo-widowiskowej w Rykach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dce1ae1a-fec6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001883/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Wyposażenie hali sportowo- widowiskowej w Rykach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248698/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia:
1) Strefy wejściowej w meble i sprzęt jak:
a) lada szatniowa (a01) – 1 szt.;
b) wieszak stojący (a02) – 4 szt.;
c) wieszak ścienny (a03) – 2 szt.;
d) zawieszki z numerami (1 komplet mocowany do wieszaka – 400 sztuk, 2 komplety do zawieszenia na haku – 400+400 sztuk), - 1200 szt.;
e) szafa dwudrzwiowa (a07) – 3 szt,
f) regał z półkami (a06) – 3 szt.
g) krzesła (a05) – 2 szt.
h) lada recepcyjna z dwoma szafkami (a04) – 1 szt.;
oraz ułożenie forniru kamiennego na ścianie w okolicy lady recepcyjnej wraz z impregnacją– 16m2;
2) Pomieszczeń medycznych, trenerów i sędziów w:
a) biurko z szafką z szufladami (m01) – 4 szt.;
b) szafa zamykana dwudrzwiowa (m02) – 4 szt.;
c) szafa medyczna z blachy stalowej z przeszkolonymi drzwiami (m03) – 2 szt.;
d) parawan medyczny (m04) – 2 szt.;
e) kozetka lekarska (m05) – 2 szt.;
f) krzesło ze sklejki giętej (m06) – 16 szt.;
g) krzesło biurowe (m07) – 4 szt.;
h) stół -80 cm (m08) - 3 szt.;
i) sofa (m09) – 1 szt.;
j) stół (m10) – 2 szt.;
k) stół (m11) – 2 szt.;
3) Pomieszczeń biurowych w:
a) szafa dwuskrzydłowa 40 cm (b01) – 12 szt,;
b) szafa dwuskrzydłowa 60 cm (b02) – 2 szt.;
c) szafa dwuskrzydłowa wys. 120 cm (b03) - 2 szt.;
d) biurko z szafką z szufladami (b04) – 4 szt.;
e) biurko z szafką z szufladami o podwyższonym standardzie (b05) – 1 szt.;
f) krzesło biurowe (b06) – 4 szt.;
g) fotel biurowy (b07) -1 szt.;
h) krzesło ze sklejki giętej (b08) – 10 szt.;
i) krzesło konferencyjne (b09) – 6 szt.;
j) stół (b10) – 1 szt.;
k) stół (b11) – 1 szt.;
l) stół okrągły (b12) – 2 szt.;
4) Pomieszczenia socjalnego w:
a) zabudowę kuchenną składającą się z:
• szafy dwudrzwiowej (k01) – 1 szt.;
• dolnej szafki na zlew (k02) – 1 szt.;
• dolnej szafki z szufladami (k03) – 1 szt.;
• wiszącej szafki dwudrzwiowej (k05) – 1 szt.;
• wiszącej szafki jednodrzwiowej (k06) – 1 szt.;
• blat (k07) – 1 szt.
• oraz wykonanie kołnierza z płytek ceramicznych nad blatem;
5) Pomieszczenia gospodarczego w:
a) szafę stalową gospodarcza na mop/szczotkę (c01) - 1 szt.;
b) szafy stalowej ubraniowej (c02) – 1 szt.;;
6) Pomieszczeń sanitarnych w:
a) 6-kwaterowe szafki szatniowe ubraniowe z ławką (d01) – 32 szt.;
b) wieszaki łazienkowe ze stali nierdzewnej (d02) – 15 szt.;
c) lustro szklane do szatni (d03) – 22 szt.;
d) kosz na śmieci (d04) – 63 szt.
e) dozowniki ręcznik papierowy (d05) – 27 szt.;
f) dozownik mydła w płynie (d06) – 37 szt.;
g) lustro szklane łazienkowe (d07) – 45 sz.;
h) dozownik na papier toaletowy (d08) – 40 szt.;
i) szczotka do miski ustępowej (d09) – 40 szt.;;
j) ławka do szatni (d10) – 4 szt.;
k) lustro uchylne (d11) – 1 szt.;
7) zakup i naklejenie folii matowej na szybach – (c03) – 12 szt;;
8) zakup i montaż klimatyzatora (c04 - jednostka wewnętrzna i zewnętrzna) w pomieszczeniu komentatorów – 1 szt.;

wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, założeniem, skręceniem, podłączeniem, ułożeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

33192000-2 - Meble medyczne

42968200-1 - Maszyny wydające artykuły toaletowe

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272087,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625317,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272087,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Logistyka Sebastian Borkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542618489

7.3.3) Ulica: Jana Kozietulskiego 38/1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-657

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272087,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.