eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Montaż instalacji PV na dachu oraz remont pokrycia dachowego Gmachu Elektrotechniki Politechniki Warszawskiej, 00-661 Warszawa, ul. Koszykowa 75.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Montaż instalacji PV na dachu oraz remont pokrycia dachowego Gmachu Elektrotechniki Politechniki Warszawskiej, 00-661 Warszawa, ul. Koszykowa 75.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.ee@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż instalacji PV na dachu oraz remont pokrycia dachowego Gmachu Elektrotechniki Politechniki Warszawskiej, 00-661 Warszawa, ul. Koszykowa 75.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d0e679c-3cbd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z Rozdziałem 8 SWZ. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniecie
przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej
wskazany został w Rozdziale 1 pkt. 1.4 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w Rozdziale 8 SWZ.
Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej.
Wymagania Zamawiającego dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu
przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min .2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; Uwaga! Od dnia 17 sierpnia 2021, ze względu na zakończenie
wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft ,stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenia czasu odbioru
danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania
ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania
,składania wniosków o wyjaśnienie treści Zaproszenia do składania ofert, oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem :
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukc

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Rozdziale 19 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WE.ZP.261.14.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, która zostanie umieszczona na konstrukcji wsporczej montowanej na dachu. Projektuje się montaż 60 modułów monokrystalicznych o mocy 455 kWp każdy typu JA SOLAR JAM72S20-455/MR. Panele należy zainstalować na konstrukcjach nośnych dedykowanych do montażu na dachach płaskich mocowanych do konstrukcji dachu w sposób klejony. Moc wytwórcza mikroinstalacji wynosić będzie łącznie 27,3 kWp. Produkowana energia będzie w całości wykorzystywana na potrzeby budynku. Na potrzeby mikroinstalacji przewidziano inwerter 3-fazowy beztransformatorowy o mocy znamionowej 25kW z możliwością zdalnego monitorowania parametrów pracy mikroinstalacji. Zadaniem inwertera jest
przekształcenie napięcia stałego wytwarzanego przez panele słoneczne na napięcie przemienne trójfazowe wynoszące 3x400 V i o sieciowej częstotliwości 50 Hz. Do wykonania instalacji niezbędne jest przeprowadzenie remontu pokrycia dachowego na części budynku przewidzianej pod montaż paneli. Opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ stanowiący: (formularz szczegółowy opisu zamówienia), przedmiar robót (wykonane metodą kalkulacji szczegółowej w formie wydruków komputerowych z programów kosztorysowych zawierających dane szczegółowe, parametry i stawki kalkulacyjne, uwzględniając wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, zestawienie materiałów. Kosztorysy ofertowe będą stanowić załącznik do Umowy z Wykonawcą.
Będą dokumentem określającym sposób obliczenia ceny zamówienia oraz stanowić podstawę wprowadzenia ewentualnych zmian do Umowy i rozliczeń. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokumentacji techniczna zwana inaczej STWiORB.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładny opis oceny ofert podany jest w:Rozdział 14 – Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z przypisaną wagą każdemu z kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
1.1.1.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada…
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
1.2.1.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada …
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej
1.3.1.Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia (OC) na sumę gwarancyjną co najmniej: - 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) i złoży dokumenty potwierdzające powyższe ubezpieczenie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy warunek oceniony będzie łącznie;
1.3.2. posiada aktualnie środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż: - 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); potwierdzone przez bank lub spółdzielczą kasę oszczędnościowo-kredytową, w których wykonawca posiada rachunek,
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
1.4.1.W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, wykazania, że zrealizował nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: wykonanie 2 (dwóch) zadań robót elektrycznych instalacji PV dużej mocy > 25 kW o wartości nie mniejszej niż: - 150 000,00 zł łącznie (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych);
Jako zamówienia podobne rodzajowo Zamawiający przyjmie zamówienia polegające na robotach budowlanych.
- w przypadku usług wykonywanych (świadczenia okresowe lub ciągłe) – doświadczeniem Wykonawcy są usługi wykonane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu.
- była lub jest świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy.

Budynek użyteczności publicznej to budynek określony definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Jak w
Rozdział 7 punkt II. SWZ w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w
Rozdziale 6 SWZ:
II.3.1.dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia (OC) zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt.
1.3.1 Jeśli nastąpi wykazanie spełnienia tego warunku na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, to Zamawiający uzna ten
dokument potwierdzający spełnienie warunku przez podmiot udostępniający zasoby.
II.3.2.wykazu dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, sporządzone wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt. 1.4.1
II.3.3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia należy sporządzić według treści formularza do Formularza Oferty – Załącznik nr 10, wykaz musi zawierać
dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w Rozdział 7 punkt II.
SWZ w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, określonych w Rozdziale 5 SWZ:
II.1.1.informacji z krajowego rejestru karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt.1 i 2 ustawy Pzp i art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
II.1.2.oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej (…) sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
II.1.3.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, (…);
II.1.4.zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, (…);
II.1.5.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
II.1.6.oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w: art. 108 ust.1 ustawy
Pzp, w tym:
a) pkt 3, dotyczącego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków,
opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) pkt 4, dotyczącego prawomocnie orzeczonego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) pkt 5, dotyczącego zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) pkt 6, dotyczącego zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego
zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w przygotowanie
postepowania o udzielenie zamówienia; art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, dotyczącego naruszenia obowiązków dotyczących
płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108
ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
(…) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

II.3a. Przedmiotowe środki dowodowe:
Na potwierdzenie, że oferowana usługa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty, zgodnie z załącznikiem nr 8 Do Formularza oferty - Opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi – przedmiar robót.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca dołączy do oferty pełnomocnictwo jeśli dotyczy.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (wstępne oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnieniu warunków udziału) wraz z ofertą.
Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę wraz z ofertą
I.1. Powyższe wymagania dotyczą również każdego podwykonawcy, który jest jednocześnie podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca.
I.2.(jeżeli dotyczy) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty.
I.3.Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązkowo składają, wraz z ofertą, Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi /roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do formularza oferty.
Ia. Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
Ia.1.Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, załącznika nr 8 (formularz szczegółowy opisu zamówienia – przedmiar robót) podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną.
Ia.2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Ia.3.Wypełniony załącznik nr 1, załącznik nr 8 Opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi - kosztorysy ofertowy wykonane metodą kalkulacji szczegółowej w formie wydruków komputerowych z programów kosztorysowych zawierających dane szczegółowe, parametry i stawki kalkulacyjne, uwzględniając wszystkie roboty niezbędne do wykonania
przedmiotu zamówienia. Kosztorysy ofertowe będą stanowić załącznik do Umowy z Wykonawcą. Będą dokumentem określającym sposób obliczenia ceny zamówienia oraz stanowić podstawę wprowadzenia ewentualnych zmian do Umowy i rozliczeń. Ia.4.Dowód wniesienia wadium. – nie dotyczy.
Ia.5. Podpisany załącznik nr 9 OŚWIADCZENIE YKONAWCY/DOSTAWCY/
PODWYKONAWCY/PODMIOTU NA KTÓREGO ZDOLNOŚCI WYKONAWCA POLEGA

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W Rozdział 7, III SWZ. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy: określono w Rozdział 17 Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-01 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z Rozdział 6 pkt 1.7. SWZ: Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.