eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › "Modernizacja Miejskiego Stadionu Sportowego w Trzebini"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Miejskiego Stadionu Sportowego w Trzebini”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6df6de2-1c8e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja Miejskiego Stadionu Sportowego w Trzebini”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6df6de2-1c8e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038710/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja Miejskiego Stadionu Sportowego w Trzebini

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 389006,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres robót przewidziany do realizacji:
1) Nawierzchnia:
a) Wykonanie automatycznego systemu nawadniania boiska piłkarskiego z trawą naturalną
o wymiarze 105m x 64m plus strefy bezpieczeństwa.
b) Wykonanie kompleksowej renowacji nawierzchni z trawy boiska o wymiarze 105m x 64m plus strefy bezpieczeństwa.
2) Trybuny sportowe:
a) Naprawa elementów żelbetowych (pęknięcia, uszkodzenia płaszczyzn betonowych) elementów całej trybuny plus malowanie barierek oraz słupów podtrzymujących zadaszenie trybuny.
b) Naprawa elewacji zewnętrznej wraz z malowaniem oraz wymianą uszkodzonych rur spusto-wych.
3) Ogrodzenie:
a) Naprawa słupów żelbetowych.
b) Czyszczenie elementów stalowych pól ogrodzeniowych oraz naprawa bramy wjazdowej wraz z malowaniem.
c) Remont pomieszczeń kas biletowych, wymiana drzwi wejściowych, pokrycie dachu papą
termozgrzewalną, wykonanie obróbek blacharskich, naprawa ścian zewnętrznych oraz
wewnętrznych oraz malowanie.
4) Obsługa geodezyjna (tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem na mapy
zasadnicze).

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze
i porządkowe;
b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
c. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
d. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
e. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów
powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
f. wywóz gruzu i materiałów z prac rozbiórkowych, nadmiaru ziemi z wykopów. W związku
z powyższym, oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie koszty z tym związane (w tym koszty utylizacji odpadów).
g. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
h. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realiza-cji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.

Zamawiający przyjmuje ryczałtową formę wynagrodzenia. Za podstawę określenia wartości i zakresu
zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiar robót
i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.

Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót
budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących
załącznikami do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

KOD CPV: 45100000-8, 45112700-2, 45232120-9, 45232121-6, 77320000-9, 45453000-7, 45440000-3, 45340000-2, 45400000-1, 45260000-7

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a. dokumentacja projektowa
b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
c. przedmiar robót


Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimalnej gwarancji na zrealizowane roboty w wymiarze 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45232120-9 - Roboty nawadniające

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530130,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRISBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120013225

7.3.3) Ulica: ul. Lipcowa 58

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Rekultywacja nawierzchni.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.