eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia przy PP nr 9 i PP nr 16 w ramach zadania pn. "Program Ogrodzenia"- z podziałem na 2 zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia przy PP nr 9 i PP nr 16 w ramach zadania pn. „Program Ogrodzenia”- z podziałem na 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,94078,41e01664ee9c9583e5b0d968b533effe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia przy PP nr 9 i PP nr 16 w ramach zadania pn. „Program Ogrodzenia”- z podziałem na 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a6935ce-0e3e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035423/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Program Ogrodzenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281062/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 423433,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na rozbiórce istniejącego ogrodzenia oraz budowie nowego ogrodzenia dla Przedszkola Publicznego nr 9, ul. Łanowa 3, 87-800 Włocławek – działka nr 26, obręb ew. Włocławek KM 111/1, miasto Włocławek
W zakres robót wchodzą:
• demontaż stalowych paneli ogrodzenia,
• demontaż stalowych słupków ogrodzenia,
• demontaż istniejącego fundamentu,
• wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko z utylizacją,
• wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych (kat. I-III),
• wykonanie wykopów pod słupki, stopy i ławy fundamentowe oraz zasypanie nie wypełnionych przestrzeni elementów konstrukcyjnych kruszywem złożonym na odkład,
• wypełnienie przestrzeni wykopów, częściowo kruszywem z wykopów pozostawionym na odkład,
• wykonanie ogrodzenia panelowego z gotowych paneli stalowych kratowych wysokości 1,63 m montowanych na słupkach stalowych, z prefabrykowaną, gładką, betonową podmurówką o wysokości 0,2 m,
• wykonanie bramy przesuwnej szerokości 4,00 m i furtki szerokości 1,2 m.
UWAGA:
• wykonawca jest zobowiązany do przekazania pod nadzorem inspektora nadzoru do punktu skupu złomu, pochodzącego ze zdemontowanych ogrodzeń paneli ogrodzeniowych, których demontaż wchodzi w zakres robót budowlanych.
• dokumentem potwierdzającym przekazanie złomu, pochodzącego ze zdemontowanych paneli ogrodzeniowych, będzie kwit wagowy oraz karta przekazania odpadu.
• na kwicie wagowym oraz karcie przekazania odpadu powinna znaleźć się informacja na temat wagi przekazanego do punktu skupu złomu, pochodzącego ze zdemontowanych ogrodzeń, która została zdemontowana przez Wykonawcę w ramach robót budowlanych, jak również kwota, za jaką punkt skupu złomu odkupił od Wykonawcy złom, pochodzący ze zdemontowanych ogrodzeń.
• kwit wagowy oraz kartę przekazania odpadu Wykonawca jest obowiązany przekazać niezwłocznie inspektorowi nadzoru.
• Kwotę uzyskaną ze sprzedaży złomu, pochodzącego ze zdemontowanego ogrodzenia, Wykonawca jest obowiązany wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o następują-cym numerze: 52 1020 5170 0000 1102 0009 0084.
UWAGA: Roboty będą wykonywane na obiekcie czynnym. Organizacje robót należy uzgodnić z użytkownikiem. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby, na pisemny wniosek Zamawiającego, Wykonawca będzie prowadził roboty w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy. Koszt ewentualnego prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w systemie wielozmianowym oraz pracy w dniach wolnych od pracy należy uwzględnić w cenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 231774,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na rozbiórce istniejącego ogrodzenia oraz budowie nowego ogrodzenia dla Przedszkola Publicznego nr 16, ul. Budowlanych 6a, 87-800 Włocławek – działka nr 13/2, obręb ew. Włocławek KM 33, miasta Włocławek.
W zakres robót wchodzą:
• demontaż stalowych paneli ogrodzenia,
• demontaż stalowych słupków ogrodzenia,
• demontaż istniejącego fundamentu,
• wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko z utylizacją,
• wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych (kat. I-III),
• wykonanie wykopów pod słupki, stopy i ławy fundamentowe oraz zasypanie nie wypełnionych przestrzeni elementów konstrukcyjnych kruszywem złożonym na odkład,
• wypełnienie przestrzeni wykopów, częściowo kruszywem z wykopów pozostawionym na odkład,
• wykonanie ogrodzenia panelowego z gotowych paneli stalowych kratowych wysokości 1,63 m montowanych na słupkach stalowych, z prefabrykowaną, gładką, betonową podmurówką o wysokości 0,2 m,
• wykonanie bramy przesuwnej szerokości 4,00 m i furtki szerokości 1,2 m.
UWAGA:
• wykonawca jest zobowiązany do przekazania pod nadzorem inspektora nadzoru do punktu skupu złomu, pochodzącego ze zdemontowanych ogrodzeń paneli ogrodzeniowych, których demontaż wchodzi w zakres robót budowlanych.
• dokumentem potwierdzającym przekazanie złomu, pochodzącego ze zdemontowanych paneli ogrodzeniowych, będzie kwit wagowy oraz karta przekazania odpadu.
• na kwicie wagowym oraz karcie przekazania odpadu powinna znaleźć się informacja na temat wagi przekazanego do punktu skupu złomu, pochodzącego ze zdemontowanych ogrodzeń, która została zdemontowana przez Wykonawcę w ramach robót budowlanych, jak również kwota, za jaką punkt skupu złomu odkupił od Wykonawcy złom, pochodzący ze zdemontowanych ogrodzeń.
• kwit wagowy oraz kartę przekazania odpadu Wykonawca jest obowiązany przekazać niezwłocznie inspektorowi nadzoru.
• Kwotę uzyskaną ze sprzedaży złomu, pochodzącego ze zdemontowanego ogrodzenia, Wykonawca jest obowiązany wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o następują-cym numerze: 52 1020 5170 0000 1102 0009 0084.
UWAGA: Roboty będą wykonywane na obiekcie czynnym. Organizacje robót należy uzgodnić z użytkownikiem. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby, na pisemny wniosek Zamawiającego, Wykonawca będzie prowadził roboty w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy. Koszt ewentualnego prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w systemie wielozmianowym oraz pracy w dniach wolnych od pracy należy uwzględnić w cenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 191658,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284345,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARBON Mateusz Kwitliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341445318

7.3.3) Ulica: Grodzka 68 B

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228290,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARBON Mateusz Kwitliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341445318

7.3.3) Ulica: Grodzka 68 B

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.