eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasieniec › Wymiana opraw oświetlenia drogowego na energooszczędne w gminie Jasieniec



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana opraw oświetlenia drogowego na energooszczędne w gminie Jasieniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIENIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Jasieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-604

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 048/661 35 70

1.5.8.) Numer faksu: 048/661 35 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jasieniec@jasieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jasieniec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.jasieniec.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetlenia drogowego na energooszczędne w gminie Jasieniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40fe8ac4-1d3c-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021230/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wymiana opraw oświetlenia drogowego na energooszczędne w gminie Jasieniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305834/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana 41 szt. istniejących opraw sodowych i rtęciowych na energooszczędne oprawy ze źródłem światła LED (MODULATOR-D-50W), wraz z niezbędnymi z tym zakresie pracami/materiałami.
Miejsce realizacji – Jasieniec, część ulicy Wareckiej, odcinek od ulicy Asfaltowej do ulicy Jasienieckiej, działka nr ewidencyjny 106.
Zakres prac, które będą wykonywane:
- demontaż starych opraw (zdemontowane lampy w stanie niepogorszonym należy przekazać do Zamawiającego);
- demontaż starych opraw bezpiecznikowych;
- demontaż zużytych zacisków liniowych;
- utylizacja wypalonych żarówek;
- montaż nowych opraw LED;
- wysięgnik słupowy o wymiarach 2 m x 0,5 m Ø 40 ;
- montaż nowego oprzewodowania – przewodem YDY 3 x 2,5;
- montaż nowych zacisków liniowych;
- montaż opraw bezpiecznikowych wraz z bezpiecznikiem BI 6A ;
- sprawdzenie jakości omasztowania (wysięgi);
- sprawdzenie zamocowań omasztowania;
Przedmiot zamówienia stanowi wymiana 40 szt. opraw oświetlenie ulicznego na oprawy typu LED o mocy 50W, oraz 1 szt. o mocy 100W.
Zaproponowane urządzenia powinny być zgodne z PN-EN 13201-2, 3 i 4 Oświetlenie dróg.

Parametry techniczne opraw oświetleniowych:

1. Korpus oprawy ze stopu aluminium, anodowany lub malowany proszkowo,
2. Stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne IK09,
3. Klasa szczelności oprawy min. IP65,
4. Elementy mocujące oprawę musza być wykonane ze stali nierdzewnej,
5. Średnica otworu montażowego musi wynosić od 45 do 62mm.
6. Oprawa musi być wyposażona w diody typu SMD, oraz soczewki, zapewniającą rozsył światła o kącie 80°x155° dopuszczalna różnica ± 5%, który zostanie potwierdzony plikiem fotometrycznym oraz wykonanym projektem fotometrycznym.
7. Wydajność świetlna oprawy ≥ 120 lm/W,
8. Współczynnik mocy oprawy PF ≥ 0,95.
9. Oprawa musi posiadać ogranicznik zabezpieczający przed przepięciami do 10 kV,
10. Temperatura barwowa z zakresu 4000K – 4500K (neutralny)
11. Wymagany wskaźnik oddawania barw źródeł LED Ra ≥ 70,
12. Opraw wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej,
13. Oprawa powinna być wyposażona w radiator odprowadzający ciepło z diod LED wykonany z żebrowanego aluminium, oraz czujnik termiczny zapobiegający przegrzaniu panela LED. Ze względu na skuteczność waga aluminiowych elementów odprowadzających ciepło - radiator wraz z obudową - nie powinna być niższa od 1500g.
14. Ze względów bezpieczeństwa waga kompletnej oprawy nie powinna przekraczać 2 kg.,
15. Oprawa wyposażona w zabezpieczenie przed wyładowaniami elektrostatycznymi ESD,
16. Zakres temperatury otoczenia podczas pracy opraw: od – 400C do + 400C,
17. Gwarancja na całą oprawę 60 miesięcy, wystawiona przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela,
18. Oprawa musi być oznakowana znakiem CE i RoHS oraz posiadać deklarację zgodności WE,
19. Ze względów estetycznych wymaga się, aby oprawy danego rodzaju o różnych mocach posiadały jednakowy kształt,
20. Wymaga się, aby ze względów serwisowych oprawy drogowe pochodziły od jednego producenta.

Wykonawca powinien dostarczyć karty techniczne proponowanych opraw, deklarację zgodności oraz dokumentację niezależnej instytucji badawczej, potwierdzającą deklarowane parametry. Zamawiający oczekuje przedstawienia dokumentu potwierdzającego zmierzone podstawowe parametry świetlne takie jak:
- Moc P [W]
- Jasność [lm]
- Wydajność świetlna [lm/W]
- Barwa światła [K]
- Współczynnik mocy PF [-]
Pomiary powinny być dokonane przez niezależny Instytut/Jednostkę Certyfikującą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41985,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AR Usługi Elektryczne Arkadiusz Ryfczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971118707

7.3.3) Ulica: Stara Wieś 77/2

7.3.4) Miejscowość: Belsk Duży

7.3.5) Kod pocztowy: 05-622

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.