eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Przebudowa i remont klatki B i lokali socjalnych w budynku przy Modrzejewskiej 20 w Świnoujściu wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Przebudowa i remont klatki B i lokali socjalnych w budynku przy Modrzejewskiej 20 w Świnoujściu wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO LOKUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386684858

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 35C

1.4.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.4.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.4.7.) Numer telefonu: 91 321 22 80

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbslokum.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbslokum.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354609

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00326595

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale XIII, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z Przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę.

Wykonawca zobowiązuje się do posiadania polisy OC przez cały okres trwania Umowy.

2) zdolności technicznej lub zawodowej

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznych i zawodowych tj.

a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie (kontrakt / umowę) polegającą na pełnieniu wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego przy budowie,/przebudowie/nadbudowie lub rozbudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub obiektu użyteczności publicznej wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu o wartości robót budowlanych co najmniej 1 000 000 zł brutto.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę.

b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się, doświadczeniem, kwalifikacjami, uprawnieniami oraz referencjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.

Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże co najmniej jedną osobę, która spełnia następujące wymagania :

1) Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej – Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego:
• posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
• posiadającego doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru/Koordynatora Zespołu na co najmniej jednej ukończonej inwestycji związanej z budową/przebudową/nadbudową lub rozbudową budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub obiektu użyteczności publicznej wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu o wartości robót budowlanych co najmniej 1 000 000 zł brutto.
• posiadającego co najmniej 5 letnią praktykę zawodową po nabyciu uprawnień;

2) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży w sanitarnej:
• posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• posiadającego doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w branży sanitarnej co najmniej jednej ukończonej inwestycji związanej z budową/przebudową/nadbudową lub rozbudową budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub obiektu użyteczności publicznej wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu,
• posiadającego co najmniej 3 letnią praktykę zawodową po nabyciu uprawnień;

3) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej:
• posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
• posiadającego doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej co najmniej jednej ukończonej inwestycji związanej z budową/przebudową/nadbudową lub rozbudową budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub obiektu użyteczności publicznej wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu,
• posiadającego co najmniej 3 letnią praktykę zawodową po nabyciu uprawnień;

Zamawiający dopuszcza skierowanie do realizacji Przedmiotu Zamówienia jednej osoby pod warunkiem spełnienia łącznie warunków określonych dla osób w lit. b ppkt 1, ppkt 2 oraz ppkt 3 powyżej.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub Wykonawcy mogą go spełniać łącznie.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale XIII, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z Przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę.

Wykonawca zobowiązuje się do posiadania polisy OC przez cały okres trwania Umowy.

2) zdolności technicznej lub zawodowej

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznych i zawodowych tj.

a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie (kontrakt / umowę) polegającą na pełnieniu wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego przy budowie,/przebudowie/nadbudowie lub rozbudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub obiektu użyteczności publicznej wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu o wartości robót budowlanych co najmniej 1 000 000 zł brutto.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę.

b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się, doświadczeniem, kwalifikacjami, uprawnieniami oraz referencjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.

Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże co najmniej jedną osobę, która spełnia następujące wymagania :

1) Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej – Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego:
• posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
• posiadającego doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru/Koordynatora Zespołu na co najmniej jednej ukończonej inwestycji związanej z budową/przebudową/nadbudową lub rozbudową budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub obiektu użyteczności publicznej wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu o wartości robót budowlanych co najmniej 1 000 000 zł brutto.
• posiadającego co najmniej 5 letnią praktykę zawodową po nabyciu uprawnień;

2) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży w sanitarnej:
• posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• posiadającego doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w branży sanitarnej co najmniej jednej ukończonej inwestycji związanej z budową/przebudową/nadbudową lub rozbudową budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub obiektu użyteczności publicznej wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu,
• posiadającego co najmniej 3 letnią praktykę zawodową po nabyciu uprawnień;

3) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej:
• posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
• posiadającego doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej co najmniej jednej ukończonej inwestycji związanej z budową/przebudową/nadbudową lub rozbudową budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub obiektu użyteczności publicznej wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu,
• posiadającego co najmniej 3 letnią praktykę zawodową po nabyciu uprawnień;

Uwaga: Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku określonego w punkcie 3) powyżej poprzez dysponowanie jednym inspektorem nadzoru dla zakresu dotyczącego sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jednym inspektorem nadzoru dla zakresu dotyczącego sieci , instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.

Zamawiający dopuszcza skierowanie do realizacji Przedmiotu Zamówienia jednej osoby pod warunkiem spełnienia łącznie warunków określonych dla osób w lit. b ppkt 1, ppkt 2 oraz ppkt 3 powyżej.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub Wykonawcy mogą go spełniać łącznie.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o wyborze oferty najkorzystniejszej bez prowadzenia negocjacji z Wykonawcami, przed wyborem oferty najkorzystniejszej w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
b) wykazu usług wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, (Załącznik nr 9 do SWZ).
c) wykazu osób - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz referencji sporządzonych przez pomiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 10 do SWZ).

Po zmianie:
Jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o wyborze oferty najkorzystniejszej bez prowadzenia negocjacji z Wykonawcami, przed wyborem oferty najkorzystniejszej w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
b) wykazu usług wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, (Załącznik nr 9 do SWZ).
c) wykazu osób - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 10 do SWZ).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-08-18 10:00

Po zmianie:
2023-08-24 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-08-18 10:05

Po zmianie:
2023-08-24 10:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-09-15

Po zmianie:
2023-09-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.